one drop perfume... with affordable price..

one drop perfume... with affordable price..
click me

My Blog List


SALAM TO ALL

PLS BE INFORMED, UTK HARGA PAT RESELLER KB AND TUTONG.. HARGA BAGI ITEMS @ SEHATANGGUN FAIZEEN AKAN DITAMBAH $2 (UTK MENANGGUNG KOS PENGAMBILAN STOCK DI TEMPAT DEALER)

IMPORTANT INFO IMPORTANT INFO

Salam to all ... starting 11 Jan 2010, emails, sms and calls will be entertained and replied after 5pm. Bagi semua pengunjung blog ini, pls baca details bg setiap items yg di upload. Thanks atas sokongan biskita semua & kerjasama dari semua pihak amatlah dhargai.

biodatas available..

biodatas available..
SMS ME @ 7172690

Wednesday, October 29, 2008

AYU ZIP LOTION AND DRINK


Terdapat pelbagai jenis produk di pasaran untuk mengetatkan vagina. Namun kebanyakannya diformulakan dengan bahan yang boleh memudaratkan. Sifat semulajadi vagina yang lembut dan lembap menyebabkan bahagian ini amat sensitif dan mudah tercedera sekiranya bergesel dengan bahan yang keras. Biar pun objektif utama adalah untuk mengetatkan vagina, penyapuan losyen ke atas permukaan bibir clitoris adalah memadai. Untuk itu, Lovelorn Lure memperkenalkan Ayuzip V-Gin Lotion yang begitu lembut untuk mengembalikan dara anda. Diadun dengan kebaikan herba manjakani, mas cotek, sireh dan kacip fatimah, resepi istimewa ini diformulakan dengan campuran ekstrak lintah, berfungsi untuk mengeluarkan pheromone yang dapat menarik keinginan seksual pasangan melalui deria bau, memulihkan mati putik dan rasa dingin terhadap pasangan serta melambatkan menopause. Selain fungsi utama mengetatkan vagina, ia juga dapat menyah-bau, menyah-bakteria, merawat keputihan, mengekalkan pH, memudarkan kesan gelap pada kulit dan mengekalkan warna semulajadi serta mampu merawat kesan kedutan kulit di bahagian intimasi. Ayuzip V-Gin Lotion sangat sesuai untuk diamalkan oleh remaja yang belum berkahwin bagi mengelakkan masalah sakit puan. Sepertimana produk produk Ayuzip Series yang lain, Ayuzip V-Gin Lotion juga berfungsi untuk meningkatkan ghairah seksual wanita. Jadikan pemakaian Ayuzip V-Gin Lotion sebagai satu kemestian di dalam rutin anda setiap hari dan kembalikan kegemilangan ketika zaman dara anda!

Bagi mendapatkan hasil yang memuaskan, anda dinasihatkan menyapu Ayuzip V-Gin Lotion setiap kali selepas mencuci faraj. Pastikan anda lapkan kawasan faraj selepas mencuci. Kemudian sapukan setitik Ayuzip V-Gin Lotion pada bibir faraj dan clitoris. Umpama memakai lotion badan, Ayuzip V-Gin Lotion tidak perlu dicuci. Untuk menambahkan nikmat ketika berasmara, sapukan pada faraj sebelum intercourse. Istimewanya Ayuzip V-Gin Lotion juga boleh mengharumkan sambil merapat vagina.

Harga:
$20.00
Isipadu 25 ml



Price per Unit (piece): RM59.90


Penjagaan intimasi tidak lengkap tanpa penjagaan dalaman. Dengan formula penggunaan bahan herba semulajadi 100%, khasiat manjakani, kacip fatimah, mas cotek dan bunga saffron sudah pasti dapat menyempurnakan rawatan untuk wanita dari dalam. Berfungsi mengetatkan dan menguatkan otot-otot faraj, merawat darah beku, melegakan saluran darah dan melancarkan peredaran darah, memulihkan rahim, melegakan senggugut, merawat keputihan, mengharumkan vagina, mengekalkan pH, menyahbau, mengatasi kegatalan, merawat penyakit kulit di bahagian intimasi dan mengekalkan warna semulajadi, merawat kesan kedutan kulit di bahagian intimasi, meningkatkan ghairah seksual wanita, memulihkan mati putik atau rasa dingin terhadap pasangan, melambatkan menopause, merawat cirit-birit, sakit sendi tulang, angin dalam badan, demam, menstabilkan sistem penghadaman dan mengatasi senak perut, merawat dan memulihkan kerosakan saraf, mengelakkan kelesuan, sakit di bahagian pinggang dan pinggul, mengembalikan tenaga serta menyejukkan badan. Jangan lupa, pengambilan herba merupakan rahsia awet muda yang paling hebat. Istimewanya, ia mampu membuatkan anda tampil anggun dengan berat badan paling ideal. Anda pasti tampil hebat dengan wajah berseri tanpa masalah kulit, tubuh langsing yang menggiurkan dan kelihatan jauh lebih muda dari usia sebenar.
Harga:
$32.00

No comments: