one drop perfume... with affordable price..

one drop perfume... with affordable price..
click me

My Blog List

SALAM TO ALL

PLS BE INFORMED, UTK HARGA PAT RESELLER KB AND TUTONG.. HARGA BAGI ITEMS @ SEHATANGGUN FAIZEEN AKAN DITAMBAH $2 (UTK MENANGGUNG KOS PENGAMBILAN STOCK DI TEMPAT DEALER)

IMPORTANT INFO IMPORTANT INFO

Salam to all ... starting 11 Jan 2010, emails, sms and calls will be entertained and replied after 5pm. Bagi semua pengunjung blog ini, pls baca details bg setiap items yg di upload. Thanks atas sokongan biskita semua & kerjasama dari semua pihak amatlah dhargai.

biodatas available..

biodatas available..
SMS ME @ 7172690

Monday, August 31, 2009

MAAJUN BONDA... INFO UPDATED BY KAK LANA... 1 SEPT 2009



uols ada mengalami simpton2 seperti dibawah ini?

- Sakit sendi/mahupon tulang (belakang)?
- lenguh2 badan masa bangun tido?
- rasa semut2 kat kaki?
- period pain?
- kulit kering dan tidak bermaya?
- kurus serta tidak 'berisi'?
- mengalami kegemokan?
- kena sentak mengarung?
- Payudara lembik/sagging?
- Vagina kurenggg ummphhh (longgar)?
- keputihan?
- Punggung leper?
serta banyak lagi simpton2 yang tidak di titipkan disini....


uols ingin mencari 'penawar' ??????


MB adalah jawapannya..

JOM TRY TEST...pasti 'terangkat' abessssssssssssssssss

kembalikan MARTABAT serta keyakinan uols dimata somi

'ikat' somi secara 'tak sedar' utk elakkan somi bukak new branch (insyaallah)

MEncari maajon HOME MADe cam mak kita..serta tok nenek kita dok makan zaman dulu??

Ini laa die...MAAJON BONDAKU..warisan Zaman BerZaman

BEBAS DARI CHEMICAL .. 100% HERBS

~~ WALAOPON MENGANDUNG PON LEH TELAN MB NEH
(MB MEMBANTU MENGELAKKAN KAKI KREM SEMASA WAKTU MENGANDUNG)

~~ APATAH LAGIK KLU MENYUSU BADAN
(MB MEMBANTU MEMPERBANYAKKAN SUSU TETEK SECARA SEMULAJADI)

TAK PERLU SUSAH2 NK GENTEL...IA TELAH DIGENTELKAN SESUAI NGAN ANAK TEKAK UOLS...(TAK LEKAT PUNYER)
MAAJON BONDAKU NI TAK KERAS..LEMBIK SERTA FLEKSIBEL
BAUNYER.........GHAWWW GHAWWW BAU DIER ..... WANGI DAN TIDAK MENJENGKELKAN

MAAJON ASLI BUATAN ORANG KAMPUNG YAKNI
BONDA KAK LANA SENDIRI YANG MEMBUATNYA
(DIWARISI OLEH MOYANG LANA YANG BERKETURUNAN DARI TANAH JAWA) ..

(SUME YANG ELOK DATANGNYA DARI ALLAH S.W.T DAN YANG TIDAK ELOK DATANGNYA DARI KAK LANA SENDIRI)

PERNAH TAK uols terpikir cemana mak2 kita serta orang lama dan jugak wanita2 di Indonesia memiliki body persis 'gitar' ??

kemas serta padat dan jugak mantap??

sume itu penangan Maajon/jamu2 yang memiliki kekuatan AURA yang luarbiasa yang sukar dijelaskan

~~ masa ni laaa kita harus mendekatkan diri ngan maajon/jamu terutama yang lom kawen utk persediaan melangkah ke gerbang perkahwinan

malah ia jugak utk menyehatkan serta mencergaskan diri uols jugak

GARENTI

~ TAK LETIH
~ TAK LESU
~ TAK LEMAH
~ TAK SAKIT BADAN
~ TAK MENGALAMI SEMUT2 BILA BANGUN TIDO
~ TAKde penyakit 'M' iaitu MALAS

MALAH UOLS akan rasa badan uols ter AMATLAH segar serta cergas bila menjalankan sesuatu aktiviti .. pendek kata cam lipas kudung..hehe


JANGAN TAK CAYA MB dapat membantu uols mengurangkan berat badan dari 3kg - 5kg sebulan..

Aturan utk pengambilan MB dibulan PUASA adalah :

3pg (selepas sahur)
3mlm (selepas berbuka)

ataupon telan terus 6bijik selepas berbuka/ sebelom tido


.................................................. .................................................. ...............


kalu dlm pantang lak ... hingga 20kg dapat dikurangkan..

Aturan utk waktu berpantang lak

2pg...2ghari...2mlm SELEPAS MAKAN

klu 100% bb menyusu - telan 2pg & 2mlm SELEPAS MAKAN

diharap dapat membantu uols

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

HEALING CRISIS => ada yang mengalaminya dan ada yg tidak mengalaminya.. depends ngan uolsnyer hormon

- klu Mengantuk dan keletihan - proses penggantian tisu-tisu badan yang disebabkan penyakit.
- klu Berpeluh, demam dan sakit kepala - proses peningkatan kadar metabolisme dalam badan akibat daripada pembuangan toksik melalui saluran perkumuhan.
- klu kerap buang air kecil atau besar - Proses penyingkiran bahan buangan yang lama terkumpul seperti metabolit logam berat dan lain-lain bahan yang tidak diperlukan oleh badan.

Pada yang dalam pantang ....

HARUS ada yang rasa badan tak cukup panas dek kerana telan maajun/jamu yang ada dipasaran kan???..

USAH Resah...usah gelisah...MB dapat membantu uols uutk mendapatkan 'kehangatan' yang luar biasa itu..

BADAN GARENTI tak sejuk apatah lagik kat 'bawah' tu

HARUS INGAT>>BILA BADAN SEJUK ..... uols cepat akan mengalami BENTAN

BERTINDAK SEKARANG SEBELOM KEADAAN MENJADI PARAH

Bak kata orang tua2

~~~ MENCEGAH ADALAH LEBEH BAIK DARI MENGUBATi ~~

kak lana jugak YAKIN ada diantara kamu yang mengalami 'kurang nafsu; dgn erti kata lain TIADA MOOD atau tidak mempunyai 'tarikan seks' terhadap somi setelah mempunyai anak kan?

Kak lana mempunyai ramai pelanggan yang mengalami masalah sedemikian rupa..

namun setelah mencuba MB semuanya berbeda sekali..

'MEREKA' pantang ketemu dengan suami malah 'mereka' bole merasakan 'tarikan graviti' yang luar biasa bila bersama ngan si suami. Seperti ada AURA yang luarbiasa gitteww

Nasehat ikhlas dari kak lana:
Mempunyai anak bukanlah alasan utk kamu menolak 'permintaan' si suami..

kak lana paham ramai diantara kamu yang berkerjaya (bekerja)
namun kak lana jugak tidak terkecuali ..TETAPI belom penah lagi utk mengatakan 'tidak' bila diajak bersama..opss

RUmahtangga adalah MAHLIGAI yang harus kita sirami dan bajai ngan kaseh sayang ..

ANAK2 dalah PENGIKAT 'chenta' yang bertaut oleh antara dua hati iaitu si suami + istri..


Buat pengetahuan sume..

Maajon Bondaku bole ditelan tika uols datang bulan (period)

Fungsinya adalah :

Utk mengelakkan darah berbaur hanyir serta memastikan rahim sehat serta kuat (bagi yang ingin menimang cahayamata)

Terus terang kak lana katakan..
MB jugak akan mengeluarkan sume darah lama yang tersimpan dikawasan peranakan kita .Terutama bagi ibu2 yang melahirkan..JANGAN TERKEJUT ANdai kata kluar darah yang berketol2. ataupon darah kluar cam paip pecah.

PEndek kata MB ;spring 'cleaning' kan sume bendasing yang tidak dingini dari badan kita melalui perpeluhan, perkumuhan dsb

INSYAALLAH BADAN UOLS AKAN TERASA CERGAS, SEHAT SERTA RINGAN (TERUTAMA BILA BAB BANGUN TIDO)

Saturday, August 29, 2009

BSY BLACK HAIR NONI MAGIC ARRIVED...RESTOCK...20 SACHET SEKOTAK



hurry... limited units...

CARA PAKAI SYAMPU BSY

1. Memakai sepasang sarung tangan (bahagian akhir kuku anda akan menjadi kelabu oleh bahan aktif tumbuhan semulajadi, tetapi tidak menjejaskan kesihatan sama sekali)

2. Basuh rambut anda yang berminyak & keringkan, kemudian lembapkan sedikit rambut.

3. Ratakan syampu ke seluruh rambut seperti penggunaan syampu biasa dengan membenarkan syampu sampai ke akar rambut. Biarkan selama 7-10 minit.

4. Kemudian, bilas rambut anda sehingga bersih dan sikat rambut seperti biasa. Hasilnya, rambut hitam yang anggun dan wajah tampak muda berseri.

WARNA HITAM ADALAH DARI WARNA SEMULAJADI BIJI NONI

step 1


step 2


step 3


step 4



SOALAN LAZIM :
PERTANYAAN BIASA MENGENAI SYAMPU NONI , ENZIM ?

1. Berapa lama rambut putih akan menjadi hitam ?
10 minit. Semasa meratakan syampu pun rambut sudah mulai hitam. Jadi, pastikan syampu diratakan dengan baik untuk mendapat rambut hitam berkilat.
2. Berapa lama tahan rambut hitam tu ?
Rambut yang sudah hitam selepas disyampu tidak akan kembali putih seperti sebelumnya. Apabila rambut putih yang baru tumbuh sudah banyak, ulanglah syampu sekali lagi.
3. Bolehkah rambut tumbuh hitam selepas menggunakan Syampu BSY ini ?
Boleh. Selepas penggunaan kerap ( 4 – 7 hari sekali ), selama beberapa bulan kemudiannya, rambut baru akan tumbuh hitam semula. Pakailah Enzim Noni untuk mempercepatkan keberkesanannya.
4. Adakah Syampu BSY ini seperti dye ?
Tidak. Syampu ini menyerap masuk ke dalam urat rambut, bukan menyelaputi seperti dye. Maka, ia sah di bawa solat.
5. Adakah Syampu BSY ini akan luntur pada tudung selepas digunakan ?
Tidak. Selepas mensyampu, bilaslah dengan bersih dan lap kering.
6. Rambut saya gugur teruk, bagaimana cara untuk pakai syampu ini ?
Semasa mensyampu, pastikan syampu diratakan pada kulit kepala dan urutlah kulit kepala anda. Perap kepala lebih lama sehingga 20 minit. Pasti, akar rambut anda menjadi lebih kuat !
7. Kanak-kanak boleh pakai ?
Boleh. Kanak-kanak yang mempunyai masalah kelemumur, kulit kepala berkeping-keping, adalah digalakkan memakai syampu ini. Titiskan Enzim Noni pada tempat yang bermasalah teruk.
8. Adakah semua orang sesuai menggunakan syampu ini ?
Ya. Anda boleh menguji kesesuaian dengan menyapukan sedikit syampu dibahagian leher selama 10 minit. Jika tiada perubahan, anda boleh terus menggunakan syampu. Ujian ini adalah untuk mengenalpasti adakah anda alah kepada herba.

Friday, August 28, 2009

JUSMATE 5 TERLARIS DI PASARAN


Mengapa Jus Mate 5 berbeza dari produk pelangsingan lain yang terdapat di pasaran?










1. Kebaikan Jus Diet Mate 5

Mudah

Berkesan

Semulajadi

Selamat

Tanpa rasa lapar

Tanpa rasa sakit

Bertenaga dengan minda yang cergas

Menyihatkan jantung

Bagus untuk kencing manis dan darah tinggi

Membantu kesuburan wanita

Bagus untuk saraf dan sendi

Melancarkan usus

Merawat masalah kemurungan, susah tidur

Merawat migrane dan gastrik

Mengatasi masalah stroke mengurangkan kolestrol

2. Kesan buruk bahan kimia dalam produk diet berkimia lain (Yang tidak ada pada Jus Mate 5)

Kesan jangkamasa pendek Kesan jangkamasa panjang

Gementar dan berdebar, letih, susah tidur, panas badan, pitam, kerap buang air besar, kegemukan mendadak bila berhenti. Kerosakan pada hati dan buah pinggang.

3. Diasaskan oleh pakar bertauliah dan dikenali. Tidak seperti sesetengah produk lain yang boleh diragui 'pakar' yang membuat formulasinya.

4. Diklasifikasikan sebagai makanan kesihatan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia. Jus Mate 5 bukanlah ubat kurus. Jus Mate 5 tidak mengandungi sebarang bahan atau dadah yang boleh mengkategorikannya sebagai ubat.

5. Harganya yang lebih jimat berbanding produk

Wednesday, August 26, 2009

STOCK IN HAND..STOCK IN HAND.... LIMITED UNITS

JAMU MAK DARA KAPSUL
$25 SEBOTOL (1 BOTOL IN HAND)

MIOR MIRACLE SOAP
$95 1 BAR
1/8 $18 1/4 $28


GAIN 5 STOCK IN HAND (2 BOXES ONLY)
$85 SEKOTAK



JUSMATE 5 (STOCK IN HAND LIMITED BOXES)


MAAJUN ANGGUN BISTARI
FAMILY PLANNING SECARA ALAMI..
$10 SEBOTOL
LIMITED UNITS STOCK IN HAND



HOT SELLING ITEMS SINCE OCT 2008
LIMITED UNITS IN HAND
1 BOTOL $16
6 BOTOL $80


sOY MIRIFICA $22 SEKOTAK
STOCK IN HAND


BIDADARI SEBOTOL $25
STOCK IN HAND

Tuesday, August 18, 2009

NONI ENZIM...PENAWAR DAN PENYEMBUH PENYAKIT MAHAL....NONI BLACK HAIR 20 sachet sekotak

Enzim Noni


Buah mengkudu yang disebut sebagai noni oleh masyarakat barat atau nama saintifiknya morinda citrifolia diketahui begitu kaya dengan pelbagai ramuan ubatan hingga digelar sebagai ratu tumbuhan.

Kajian saintifik mengenai mengkudu atau noni telah dilakukan sejak 45 tahun lalu. Saintis pertama yang mengkaji tentang buah Noni ialah seorang ahli biokimia yang terkenal, Dr. Ralph Heinicke. Semasa Dr. Heinicke membuat kajian mengenai bromelain nanas di Hawaii, beliau mendapati nanas mengandungi proxeronine. Pada masa yang sama, beliau turut mendapati kandungan proxeronine dan proxeronase dalam buah Noni lebih tinggi daripada nanas. Maka, Dr. Heinicke telah merumuskan bahawa buah Noni ialah sumber terbaik pembentukan protein dalam badan manusia.

Proxeronine penting untuk mensintesis alkaloid xeronine. Xeronine ialah sejenis protein yang hanya dapat dihasilkan dalam usus manusia. Kekurangan xeronine boleh mengakibatkan pelbagai jenis penyakit. Proxeronine dan proxeronase akan berubah menjadi xeronine melalui tindakbalas biokimia dalam usus. Ini seterusnya boleh mengaktifkan fungsi enzim dalam badan manusia serta merangsang sistem pencernaan, sistem peredaran darah, sistem doktrin dan sistem pembiakan.

Dengan adanya xeronine, ia boleh mencegah pelbagai jenis penyakit seperti diarrhea, asma, diabetes, arthritis, migrain, masalah haid, batuk, sakit tekak, penyakit mulut dan gusi, merendahkan tekanan tinggi, mencegah pertumbuhan parasit dan kulat, merencatkan pertumbuhan sel-sel barah dan lain-lain penyakit lagi.

Xeronine juga menggalakkan pertumbuhan tisu dan mengaktifkan fungsi sel-sel badan. Oleh itu, xeronine turut memperlihatkan kesan yang terserlah untuk patah tulang, salah urat, seranggan serangga, barah, melecur dan terbakar serta menghalang proses penuaan.

Merawat penyakit kronik seperti penyakit barah atau kanser, penyakit jantung, strok, diabetes (jenis 1dan jenis 2), afrodiasiak, kegemukan, tekanan darah tinggi, rheumatism, sakit alergik, masalah pencernaan, masalah pernafasan, masalah tidur, gangguan fungsi otak, penyakit buah pinggang, ataupun tekanan.

Buah mengkudu juga dikatakan dapat merencat pertumbuhan sel-sel barah, mempunyai kesan analgesik (penahan sakit), antiseptik (membunuh kuman) dan menghalang pertumbuhan parasit serta kulat.

Di kalangan masyarakat kepulauan Hawaii, buah mengkudu dianggap sebagai buah ajaib kerana nilai perubatannya yang tinggi. Sebenarnya buah mengkudu atau noni (nama tempatan di Hawaii) telah tercatat dalam manuskrip purba sebagai salah satu bahan utama dalam ramuan perubatan sejak 2,000 tahun lalu.

Seluruh bahagian pokok mengkudu dikatakan mempunyai nilai perubatan yang tersendiri. Biji mengkudu dipercayai boleh digunakan sebagai julap. Daunnya dikatakan mujarab untuk merawat sakit kulit, mengurangkan sakit dan radang kulit. Daunnya dikatakan mujarab untuk merawat sakit kulit, mengurangkan sakit dan radang kulit. Sementara itu, pucuk mengkudu mempunyai bahan kimia yang amat berguna untuk menghalang proses penuaan.

Cara Pengambilan Enzim Noni

* 2 kali sehari semasa bangun pagi dan semasa hendak tidur.

* Jangan gosok gigi dahulu (ubat gigi mengandungi bahan yang boleh merosakkan Enzim Noni), gosok gigi selepas menggunakan Enzim Noni.

* Terus minum segelas air suam @ air bertapis (air liur semasa bangun pagi adalah enzim yang paling baik jika di gunakan dengan Enzim Noni adalah lebih berkesan).

* Ambil Enzim Noni 4 titik atau lebih titik dibawah lidah.

* Kemam atau kebam selama 3-4 minit biarkan Enzim Noni meresap melalui saluran darah dibawah lidah terus kedalam darah.

* Telan sikit-sikit Enzim Noni sehingga habis dari dalam mulut.

* Minum segelas air lagi.

* Ulangi perkara yang sama semasa hendak tidur.

Perhatian : Selepas menggunakan Enzim Noni, jarakkan masa 1/2 jam barulah boleh makan/minum kopi, nescafe, teh atau sebarang ubat klinik/hospital (jika anda sedang memggunakan ubat klinik/hospital teruskan seperti biasa).



















MEMPUNYAI SIJIL HALAL ANTARABANGSA


Keajaiban Syampu Hitam Rambut (NONI- Black Hair Magic)


Menghitamkan rambut anda bila-bila masa dan memastikan anda kelihatan anggun & berseri. Sesuai untuk semua lapisan masyarakat dan peringkat usia, TIDAK KIRA LELAKI ATAU WANITA. Ia juga menghilangkan kelemumur membuatkan kepala anda bebas dari kegatalan. Produk ini juga telah mendapat kelulusan sijil halal dan selamat digunakan.


Bahan-bahan dan keberkesanan:
1. Diperbuat daripada tumbuhan herba (MENGKUDU) sebagai bahan kesihatan rambut.
Intipati: Intipati semula jadi tulen daripada Polygonum multiflorum Thunb, ginseng, dan sebagainya, keberkesanan terbukti 6kali ganda dari syampu hitam rambut lain dalam pasaran

2, Sungguh mudah digunakan, keberkesanan hitam segera selepas penggunaan ringan: Hanya perlu 7-minit untuk menghitamkan rambut anda secara semulajadi, bila-bila dan di mana jua. Ia memastikan kehitaman rambut anda terserlah dari akar ke bahagian terakhir rambut.

3, Satu gabungan sempurna dengan ciri-ciri penghitaman rambut, seumpama vitamin dan perapi rambut. Kini anda boleh tampil dengan lebih yakin tanpa uban dan kelemumur.

4. Penggunaan berterusan 4 kali sebulan akan menumbuhkan rambut baru yang hitam dan sihat. Ini kerana kandungan Ginseng akan meresap masuk ke dalam kulit kepala dan mengaktifkan sel melanocyte menghasilkan melanin lalu menumbuhkan rambut baru yang hitam.

5. Selamat dan sihat, tanpa pewarna rambut dan bahan kimia, ia kekal hitam dan tidak akan bertukar menjadi warna merah, lantas menjadi produk terbaik utk menggaya rambut.

6. Merawat akar rambut dan kulit kepala serta menghalang keguguran rambut.



Arahan Penggunaan:
1. Memakai sepasang sarung tangan (bahagian akhir kuku anda akan menjadi kelabu oleh bahan aktif tumbuhan semulajadi, tetapi tidak menjejaskan kesihatan sama sekali)
2. Basuh rambut anda yang berminyak & keringkan, kemudian lembapkan sedikit rambut.

3. Ratakan syampu ke seluruh rambut seperti penggunaan syampu biasa dengan membenarkan syampu sampai ke akar rambut. Biarkan selama 7-10 minit.

4. Kemudian, bilas rambut anda sehingga bersih dan sikat rambut seperti biasa. Hasilnya, rambut hitam yang anggun dan wajah tampak muda berseri.









Selepas menggunakan NONI BLACK HAIR MAGIC


SEBELUM....






SEBELUM...


SELEPAS MENGGUNAKAN NONI BLACK HAIR MAGIC


Anda pasti tak kecewa..warna akan bertahan, sila ulang sekiranya belum berpuashati hitam sepenuhnya. Mungkin perlukan 2-3peket sebulan pertama

testimonial pengguna :

Originally Posted by Kata Sifu
BSY noni bukan dyer......kaler original dari buah NONI. FUngsi utama adalah merawat akar rambut.....maka bila rambut telah pulih maka akan tumbuh HITAM sementara nak rawat tu mungkin perlukan 2-3 bulan untuk pulih jika uban yg teruk.

Selepas itu digalakkan guna 1 bulan sekali.....seperti pokok juga..BAJA perlu sebulan sekali untuk teruskan kesuburan...begitu juga rambut......sebab bagi yg bermasalah ia akan timbul kembali demi masa panjang...maka guna 1 kali sebulan selepas rambut HITAM sepenuhnnyaaa..better jangan stop terus.

Stok 1 kotak boleh guna untuk 1 tahun jika guna sendiri. Jimat...TQ


Originally Posted by Kata Sifu
Insya Allah ia serap air & boleh bawak solat...mandi wajib dll.....warna HITAM adalah ASLI biji mengkudu + ginseng takde pewarna/sintetik.kimia.....

pakai cam ala-ala bersyampu di salon...kene ada org buatkan jika byk uban....seronok...sambil2 bermesra sambil bersyampu....10 minit aje....

pakai 2-3 kali sebulan biasa dlm 2-3bulan rambut dah HITAM...

riginally Posted by Kata Sifu
BSY memang bukan pewarna,...HALAL.......warna asal kaler oren + putih, bila bercampur jadi merah cam inai..lepas 5 minit baru HITAM atas kepala.....jika pewarna, buka peket tu sure dah HITAM kan...

syampu ada...enzim pun ada...jika masalah BOTAK, rambut jarang digalakan titik enzim 3 hari sekali + syampu seminggu sekali...Insya Allah tumbuh rambut..