one drop perfume... with affordable price..

one drop perfume... with affordable price..
click me

My Blog List

SALAM TO ALL

PLS BE INFORMED, UTK HARGA PAT RESELLER KB AND TUTONG.. HARGA BAGI ITEMS @ SEHATANGGUN FAIZEEN AKAN DITAMBAH $2 (UTK MENANGGUNG KOS PENGAMBILAN STOCK DI TEMPAT DEALER)

IMPORTANT INFO IMPORTANT INFO

Salam to all ... starting 11 Jan 2010, emails, sms and calls will be entertained and replied after 5pm. Bagi semua pengunjung blog ini, pls baca details bg setiap items yg di upload. Thanks atas sokongan biskita semua & kerjasama dari semua pihak amatlah dhargai.

biodatas available..

biodatas available..
SMS ME @ 7172690

Wednesday, June 30, 2010

THE BREAST MILK BOOSTER PRE ORDER WITH ADVANCE PAYMENT PLS

PRICE REVISED...


ANDA TAHU TAK YANG SUSU KITA NI BOLEH DIPERBANYAKKAN DENGAN HANYA MEMAKAN REMPAH??? REMPAH APE YE??...


Pernah dengar Fenugreek seeds??....Kalau nak tau Fenugreek tu dalam bahasa melayu adalah HALBA . Sapa yang selalu dok dapur memang familiar dengan rempah ni. Tapi pernah ke korang makan halba ni mcm tu je??..sure tak sedap punye…


Halba ni atau dengan kata lainnya FENUGREEK ni boleh memperbanyakkan susu kita dengan mengambilnya dengan dos yang ditetapkan.




APA YANG MENYEBABKAN SUSU KITA BLEH JADI BYK DGN HANYA MEMAKAN REMPAH INI ?


Kandungan yang terdapat dalam biji Fenugreek ini boleh menyeimbangkan hormon. Herba yang berasal dari Negara Eropah ini sangat kaya dengan fitoestrogen. Inilah yang menyebabkannya popular sebagai pelancar air susu ibu (ASI) dimana ia meniru kesan hormon estrogen . Kandungan serat dan saponinnya yang tinggi juga dapat mengatasi sembelit yang sering dialami oleh ibu-ibu yang baru melahirkan anak. Menurut European Society Comission of Publication (ESCOP), is menyarankan pengambilan biji fenugreek tidak boleh melebihi 6 gram sehari.




SELAIN DARI MENGGALAKKAN PENGELUARAN SUSU, APA LAGI KEBAIKANNYA??


Saya ada buat sedikit penyelidikan dan daripada pembacaan saya, biji halba ini boleh membantu masalah berikut :-


* Kolesterol tinggi atau triglycerides tinggi
* Hilang selera makan
* Masalah penghadaman atau sakit ulu hati
* Sembelit
* Mati pucuk (dikenali juga sebagai erectile dysfunction (ED)
* Botak


Lain-lain kegunaan Fenugreek:-


* Melancarkan haid
* Menghilangkan kembung,sebu dan senak
* Pencuci perut
* Menguatkan jantung
* Menghilangkan lender tekak
* Melegakan sakit kepala/ migraine
* Membuang angina
* Menyembuhkan buasir
* Senggugut
* Merangsang rahim
* Kegemukan
* Kurang berat badan
* Radang kulit dan Bisul
* Kurangkan ketagihan rokok dan dadah
* Memanaskan buah pinggang dan organ pembiakan. Menjadi amalan kuno tabib China untuk rawatan mati pucuk. Halba merupakan antara ubatan yang tertua di dunia dan digunakan olehAl-Abqirad ( Hippocrates) iaitu bapa perubatan Yunani.

CARA-CARA PENGAMBILAN DOS FENUGREEK
Setiap kapsul Fenugreek yang dijual oleh saya ini 100% fenugreek seeds dan setiap biji mempunyai 600mg fenugreek seeds. Tiada bahan tambahan lain yang terkandung dalam kapsul ini. Manakala kapsulnya pula diperbuat drp lemak sayuran.


Secara amnya, dos yang dicadangkan adalah seperti berikut:

* 2-4 capsules, 3 times per day
* 6-12 capsules (total) per day
(setiap kapsul adalah dll lingkungan berat 580mg - 610mg

BERAPA LAMA FENUGREEK AMBIL MASA UTK MEMBERI KESAN??
Masa yang diambil oleh fenugreek utk meningkatkan ASI adalah bergantung kepada individu tersebut. Ada yg lepas 24jam terus byk susu and ada yg kena tunggu 2-3 hari. Seeloknya kekalkan pengambilan setiap hari selama 2 minggu. Selepas susu dah banyak, boleh la kurangkan dos kepada 2-4 biji sehari atau tak payah ambil langsung tetapi perlu ambil atau tingkatkan semula bila susu mula berkurangan.

KESAN-KESAN SAMPINGAN HASIL DR PENGAMBILAN FENUGREEK
Perlu diingatkan di sini, pengambilan Fenugreek akan menyebabkan kesan sampingan berikut :-
·Peluh dan air kencing berbau herba/maple syrup tapi ini bukanlah kesan negative tapi ia menunjukkan dos yg diambil telah mencukupi
·Anda dan anak akan kuat berpeluh
·Kalau terlebih dos, boleh menyebabkan cirit birit, asma/lelah/semput

PENGAMBILAN FENUGREEK DILARANG UNTUK :-
* Wanita mengandung sbb fenugreek boleh menyebabkan kontraksi
* Wanita yg mempunyai penyakit asthma yang teruk, yg kurang teruk kalau nak cuba boleh tapi atas risiko sendiri
* Wanita yg allergic dgn kacang
* Wanita yg ada penyakit darah tinggi dan sakit jantung
* Wanita yg mempunyai masalah migraine

RUJUKAN
http://en.wikipedia.org/wiki/Fenugreek
http://memorisusuanku.blogspot.com/2...isi-islam.html
http://www.diabetes.org.my/article.php?aid=429
http://ezinearticles.com/?Why-Fenugr...amp;id=1010799
http://ezinearticles.com/?Side-Effec...&id=578197
http://www.kellymom.com

PERINGATAN
Fenugreek tidak memerlukan kelulusan Kementerian Kesihatan Malaysia. Ia hanyalah sejenis makanan yang ditukarkan kepada bentuk serbuk dan dimasukkan kedalam kapsul. Ia bukanla utk tujuan perubatan, tetapi hanya sebagai makanan tambahan.
HARGA
1 peket 75 capsules ( lebih kurang 2 minggu supply ) - $16.00
1 peket 150 capsules ( lebih kurang 1 bulan supply ) - $27.00

Monday, June 28, 2010

GELANG / RANTAI BIO MAGNET AC MIZAL

stock in hand stock in hand...






STOCK IN HAND.. MID YEAR SPECIAL..
SMS ME @7172690.. FOR SPECIAL PRICE...

Dengan menggunakan ACK Bracelet/Rantai (Terapi Bio-Magnet) dapat membantu :

* Membuang Angin/Kembung Perut
* Meningkatkan sistem peredaran darah
* Meningkatkan Metabolisme Tubuh
* Tenaga /Stamina Meningkat
* MeningkatkanTenaga Batin
* Meningkatkan kandungan Oksigen Dalam Darah
* Mengurangkan sakit Gout
* Mengawal Kesakitan & Penyakit
* Mengurangkan Kebengkakkan
* Melegakan Asthma
* Merawat Insomia/Sukar Tidur
* Tidur Lebih Lena
* Mengawal Kencing Manis
* Mengawal Darah Tinggi
* Mengurangkan Kandungan Kolesterol & Lemak
* Melegakan Senggugut
* Mengurangkan Sakit Otot/Belakang/Bahu dan Sakit Leher
* Melegakan Migrain
* Melegakan Stress
* Meningkatkan Daya Ingatan
* Daya Penglihatan Lebih Tajam
* Penghadaman Lebih Baik
* Mencegah Sembelit
* Menyahkan Toksin

Sel manusia mempunyai caj positif di bahagian tengah dan caj negatif di bahagian luar sel, dan ia mendapat caj semulajadi dari medan kuasa magnet bumi. Semasa sel melakukan tugasan harian, ia kehilangan caj menyebabkan sel menjadi reput. ACK Bracelet yang mengalirkan kuasa tenaga-bio berupaya menembusi semua peringkat dan bahagian badan melalui aliran meridian, lantas dapat sampai pada setiap sel untuk mencaj dan membaiki semula paksi semulajadi sel.

Berdasarkan kajian yang dibuat di USA pada tahun 1997 oleh Dr. Carlos Valbona Baylor dari College Of Medicine, 76% pesakit-pesakit yang dirawat menggunakan magnet-magnet tetap telah sembuh atau kurang sakit sendi dan otot berbanding dengan 19% lagi menggunakan kaedah biasa / tradisional pesakit-pesakit.

MENINGKATKAN PEREDARAN DARAH

Setiap hari jantung kita mengepam darah yang mengalir sejauh 12,000 batu dalam badan kita. ACK Bracelet membantu saluran darah menjadi kembang, lantas meningkatkan peredaran darah yang membawa kepada peningkatan bekalan oxygen dan khasiat penting dan memacu rembesan semulajadi Hormon Tumbesaran Manusia yang diperlukan untuk pembaharuan sel.

FAKTA MAGNET

Biomagnetik boleh juga digambarkan sebagai Kutub Utara Kutub Selatan atau juga yin - yang bagi masyarakat Cina. Persamaan dari segi konsep iaitu tarikan ion negatif dan positif.

Keseimbangan tarikan-tarikan tersebut menunjukkan kadar pH adalah neutral manakala perubahan cas-cas tersebut membolehkan tahap keasidan dan kealkalian ditentukan. Medan magnet menarik kutub-kutub yang berlainan. Apabila kita meletakkan medan positif magnet dengan medan negatif magnet maka ia akan menarik di antara satu sama lain. Secara amnya, medan magnet berkuasa positif iaitu (P) akan menarik medan negatif bumi iaitu kutub utara dan medan magnet berkuasa negatif (N) akan menarik medan positif bumi iaitu kutub selatan. Dalam kenyataan ini, penggunaan negatif adalah untuk kutub utara bumi dan positif adalah untuk kutub selatan bumi.

Sebagai maklumat, sepatutnya yang digunakan dalam tubuh badan kita adalah medan magnet negatif. Apabila magnet (N) ini menyentuh kulit manusia ia dipercayai mengembangkan pembuluh darah, dengan ini darah dan oksigen akan bertambah di kawasan aplikasi magnet. Medan positif magnet pula apabila disentuh ke kulit manusia ianya akan menjadi merbahaya dalam jangka masa panjang. Hanya doktor-doktor pakar yang boleh menggunakan magnet positif untuk rawatan penyakit tertentu.

SEJARAH TERAPI MAGNET

Sejarah pernah merekodkan ahli falsafah Yunani Aristotle pernah memperkatakan mengenai faedah terapeutik yang terdapat pada magnet semulajadi untuk mengurangkan kesakitan dan merawat pelbagai kesakitan. Ahli fizik Parsi juga pernah menggunakan magnet untuk melegakan "Gout" dan kekejangan otot. Teori di sebalik terapi magnet yang dikatakan adalah ruang magnetik atau bahan yang boleh menghasilkan aliran elektromagnet boleh menembusi tubuh manusia dan memberi kesan kepada fungsi sel-sel serta memperbaikkan kelancaran sistem saraf dan organ tertentu. Pun begitu, bagaimana kuasa magnetik bertindak terhadap semua ini tidak dapat dijelaskan secara terang dan masih misteri.

Namun, ada beberapa hipotesis dibuat mengatakan arus elektrikal yang dijana magnet "mengganggu" transmisi isyarat sakit ke sistem saraf tunjang. Tanggapan lain pula mengatakan magnet meningkatkan pengaliran darah ke sesuatu bahagian tubuh lalu menggalakkan peredaran oksigen dan nutrien seterus mengurangkan kesakitan dan bengkak. Terapi magnetik biasanya digunakan untuk sakit bahagian sendi dan otot selain digunakan untuk mengurangkan sakit selepas pembedahan. Ada yang mengatakan ia dapat mengurangkan tekanan, insomnia dan migrain disamping melawan jangkitan dan memperbaiki ketidakseimbangan sistem saraf.


Code : AC-801 Price = RM350
Neckless Stainless Steel + Diamonds



Code : AC-804 Price = RM350
Biomagnet Neckless
Stainless Steel + Diamonds



Code : AC-803 Price = RM350
Biomagnet Neckless
Stainless Steel + Diamonds


Thursday, June 24, 2010

MAKLUMAN BUAT SEMUA CUSTOMERS.....






ORGINALLY COPIED FROM KAK LANA...
Kelebihan & Khasiat Maajon Bondaku dari Perspektif Dalaman

o Memelihara kesegaran dan mengetatkan faraj. Disamping memanaskan vagina (takdelah sejuk & telus bila berjimak)

o Seks semasa menopause tidak sakit dan kulit faraj tidak kedut dan kering

o Meningkatkan sensasi berahi dan keghairahan seks tidak kira usia muda atau tua iaitu dpt melahirkan AURA yang luar biasa terhadap pasangan bagi yang hilang nafsu

o Memulih dan meningkatkan kepekaan sel2 saraf alat kelamin wanita supaya mudah terangsang dan mempercepatkan klimaks pada wanita

o Membetulkan pusingan haid yang tidak teratur

o Membantu merawat masalah senggugut

o Membantu merawat keputihan (terutama lendir yang pekat dan berwarna kehijauan/kekuningan dari kemaluan) – punca kemaluan mengalami kegatalan.

o Membaik pulih hormone kesuburan iaitu meningkatkan peluang kehamilan bagi yang sukar mengandung

o Mengawal cecair faraj supaya tidak menganggu hubungan seks (masalah ‘banjir’)

o Memulih dan meningkatkan kepekaan sel-sel saraf alat kelamin wanita supaya mudah terangsang dan mempercepatkan klimaks pada wanita

o Membetulkan pusingan haid yang tidak teratur (cthnya 2bln tak datang period)

o Menghilangkan bau di alat kelamin wanita yang disebabkan oleh jangkitan kulat

o Amat baik digunakan oleh wanita yang mengandung untuk mengelakkan dari terkena simpul biawak/krem (DISARANKAN TELAN 2bj shj sblm tido)


o Amat sesuai digunakan pada ibu-ibu dalam waktu pantang selepas bersalin bagi tujuan merapatkan semula pintu rahim dan mengelakkan terjadinya komplikasi rahim jatuh (Peranakan turun). Disamping membantu memperbanyakkan penghasilan susu secara semulajadi.

o Membersihkan darah nifas yang tidak keluar sepenuhnya selepas bersalin, dlm masa yang sama dpt mengelakkan dari berlakunya barah rahim, cyst, fibroid dsb

o Hubungan kelamin tidak menyakitkan dan tetap bertenaga walaupun ketika menopause

o Meningkatkan kesegaran & keceriaan (dari segi TENAGA)

o Merawat sakit sendi @ lenguh2 lutut

o Mengelakkan keluar bunyi ‘angin’ dari kemaluan tika berjimak

o Seks lebih selesa dan nikmat


Kelebihan & Khasiat Maajon Bondaku dari Perspektif Luaran

o Membantu memejalkan punggung yang lembik agar lebeh mantap & padat

o Awet Muda – Badan langsing persis anak dara

o Membantu memperbaiki kedudukan payudara (memejalkan & memontokkan PD) dari terkulai @ kecut slps melahirkan

o Meningkatkan sensasi berahi dan keghairahan seks tidak kira usia muda

o Rambut yg lebih cantik & berkilat (rambut kurang gugur)

o Kulit yg lebih ‘moist’ (tidak kering)

o Membantu mengecutkan jerawat & menghilangkan parut2 jerawat

o Tumit kaki yang halus & licin (terhindar dr mengalami tumit pecah)

o Mengurangkan SINus (bersin/ air hidung meleleh waktu pagi)

* Wanita mengandung juga bole consume MB utk mengelakkan dari terkena simpul biawak/krem/semut2
* DOS YANG DIBENARKAN HANYA 2BIJI SAHAJA SEBLM TIDO


HEALING CRISIS SELEPAS MENELAN MAAJON BONDAKU

* Ada yang mengalaminya & ada yang tidak mengalaminya
* Tindakbalas dibawah bergantung kepada keadaan kesihatan individu


Simpton2


Sebab-musabab

Payudara berasa berdenyut2/ketegangan


Aktifkan estrogen receptor. (membaiki struktur PD agar kenyal , berisi & pejal serta m’dpt saiz payudara yang seimbang)

Mengantuk & Keletihan
Proses penggantian tisu2 bdn yg disebabkan penyakit.

Berpeloh, demam & sakit kepala
Proses peningkatan kadar metabolisme dlm bdn akibat drpd pembuangan toksik melalui saluran perkumuhan. Haba dibebaskan utk mengimbangkan suhu badan.

Kerap buang air kecil/besar
Proses penyingkiran bahan buangan yang lama terkumpul spt metabolit logam berat dan lain2 bahan yang tidak diperlukan oleh bandan (bacteria bertoksin terlalu banyak)

Kaki tangan rasa kebas/kejang
Peredaran darah lemah, kekurangan kalsium didlm badan

Kedatangan haid yang tidak teratur,masa yg lebih singkat @ panjang
Tambahan rembesan hormone estrogen dlm badan, membuang toksin dalam badan

Keputihan semakin bertambah
Tambahan rembesan hormon estrogen dlm badan, membuang toksin dlm badan.

Jerawat/Bintik2 merah
Jantung lemah, terdapat toksin berlebihan dalam badan

Selalu berasa lapar, lemah
Mereka yang mengalami hipoglisemia / anemia. Paras gula darah turun utk membakar lemak yang berlebihan.

Kentut, sedu, sakit dada
Sistem penghadaman lemah atau sakit kembung peru


MAAJUN BONDAKU JUGA SESUWAI UTK KAUM ADAM SELAKU SUAMI KITA

BEnefit yg boleh diperolehi seandainya SOMI join sama adalah :-

1. MENolong Membantu PErmasalahan EJAKULASI PRAMATANG

2. Memantapkan anggota tubuh badan (PLS refer my hubby nyer body) MANTAP SEHH!!

3. Mengurangkan keletihan

4. UNLIMITED ENERGY yang ada

5. Insyaallah boleh 'membesarkan' saiz Z*K*R

6. Meng'Glowing'kan kulit muker...

7. Menghilangkan Scar jerawat yg ade

8. Melawaskan pembuangan air besar + air kecil

9. MEngempiskan perut INCASE uols nyer hubby perut buncit @ boroi

10. Menguatkan sume yang ada ..dari A - Z.. dan Yang Pasti.........Yang Paling Best

>> Menjanjikan Every Single Night Persis First Night "Mencengkam" abess sehh! ~ Pesan Bonda biar ia Hangat & Tidak hambar...(utk elakkan somi membuka New branch)

BOLEH MAKAN/TELAN MASE PERIOD AGAR DARAH KOTOR YG KELUAR TIDAK BERBAUR HANYIR ...

Yang pasti ia tidak disaluti ngan kapsul.......ORIGINAL gentel (takde laa lembik sgt) ..ia feksibel ....korunk leh wat bujur agar telus ngan anak tekak korang macam zmn nenek kita mana ada sarung2 nie.. terus je telan baru rasa orginality..

>>> Pada pendapat kak lana jamu yang ada 'sarung' ia mengambil masa utk dihadam tapi Maajun Bondaku ini bila telan jer terus ia akan 'absorb' dlm badan kita TEpuk Dada tanya selera

Wednesday, June 23, 2010

produk baru.. BALQIS GURAH VAGINA..UTK STOCK PERMULAAN , FULL ADVANCE PAYMENT PLS




untuk pengetahuan semua

Gurah vigina juga boleh di jadikan set bersalin . caranya lepas habis nifas, terus makan Gurah vigina selama 100 hari . itulah rahsia kembali perawan. Ianya sudah cukup sebagai jamu selepas bersalin .


Banyak jalan menuju kebahagiaan . Dalam urusan rumahtangga, ramai suami isteri yang telah mencuba berbagai cara untuk meraih kebahagian rumahtangga yang hakii.

Salah satu usaha mempertahankan kebahagiaan suami isteri itu adalah dengan memerhatikan kepuasan hubungan seksual bersama. Pokok pangkalnya ialah suami isteri tidak boleh saling egois tetapi saling bantu membantu. Salah satu usaha ialah dengan memelihara organ intim masing-masing, yang tentunya tidak boleh diabaikan begitu sahaja. Ini bererti alat kelamin harus sentiasa berada dalam keadaan bersih, dirawat dan prima.

Di kalangan wanita salah satu cara untuk merawat organ intim mereka ialah dengan melakukan ’gurah’.Gurah bermaksud membersihkan kotoran atau lendir-lendir yang terdapat dalam organ tubuh untuk dinyahkan dari organ intim keluar agar organ intim menjadi sihat.

Berbagai kaedah penggurahan telah diperkenalkan di tanah air kita Malaysia yang melibatkan berbagai ramuan herba dan yang paling diminati oleh ramai kaum hawa ialah gurah vagina. Perkara ini tidak menghairankan kita kerana setiap wanita pasti menginginkan organ kewanitaan yang mempunyai otot yang kuat,mencengkam dan sihat. Keadaan vagina seperti ini menjadi idaman ideal bagi setiap wanita. Mereka yang memiliki organ vagina seperti itu pasti tampil lebih percaya diri. Sebaliknya bagi wanita yang merasakan organ vaginanya tidak sempurna akan berusaha untuk mencari tempat pengubatan sebagai usaha memulihkan keadaan vaginanya.

”Gurah Vagina sendiri merupakan hasil dari berbagai ramuan tradisional berkhasiat warisan nenek moyang kita dan 100% hasil keluaran orang Asli Kelantan tanpa dicampurkan dengan rempah ratus. Kalau di Mesir adanya Ratu Cleopatra yang terkenal dengan mandian susu untuk awet muda maka keampuhan Gurah Vagina yang telah lama diperkenalkan juga tiada kalahnya”

Gurah Vagina mempunyai kelebihan tiada tandingannya.Ramai kaum ibu dari seluruh pelusuk negara termasuk Singapura dan Brunei telah menggunakan Gurah Vagina dan hasilnya amatlah memberangsangkan.

Gurah Vagina yang dihasilkan dari beberapa ramuan herba-herba tempatan biasanya akan bekerja secara sistematik, merangsang otot-otot lingkar vagina untuk berkontraksi secara hebat. Gerakan yang dihasilkan mirip gerakan meramas dan mencengkam. Seorang wanita yang memiliki otot kewanitaan yang dahsyat seperti ini tentunya akan mampu memuaskan pasangannya. Selain dari itu, Gurah Vagina juga mampu untuk mengatasi masalah berbagai penyakit kewanitaan seperti keputihan dan lendir yang berlebihan sehingga menjadikan vaginanya lembab dan tidak terlalu kering, kesat, segar dan tidak berbau. Keadaan kewanitaan seperti inilah yang sering didambakan oleh kaum Hawa dan akhirnya mereka akan merasa lebih percaya diri, tenang dan mantap, apalagi sewaktu melayani Sang Suami.


Bahan-bahan dalam Gurah Vagina

1)Raja Satong – untuk merawat semua jenis barah, paru-paru, liver dan penyakit dalam tubuh.
2)Rambai Hutan, Akar jering, Akar Kerdas, Akar Gorek, Akar Petai, Akar Tebu Gajah, Akar Tekak Biawak dan Prakchin – untuk merawat medu dan uluran dan semua jenis angin dalam badan.
3)Urat Papan, Akar 100, Kerbau Jantan, Akar Sarsi – untuk merawat semua jenis penyakit urat saraf.
4)Ubi Pange – untuk merawat senggugut, buasir dan semua jenis luka dalam badan.
5)Kacip Fatimah, Mas Cotek Jantan dan Betina dan Bunga Pek Ma – untuk merapatkan dan menguatkan otot-otot vagina.
6)Tongkat Ali Hitam, Stunjang Bumi dan Ubi Jaga – untuk kesihatan, penyakit jantung dan kencing manis.



Testimoni:



1)Puan Rahmah usia 80thn dari Kota Bharu, Kelantan – setelah dirawat dan mengguna Gurah Vagina selama beberapa minggu, suaminya yang sering menjauhkan diri telah kembali ke pangkuannya.

2)Puan Jamilah usia 35thn dari Shah Alam – suami dah nak ceraikannya kerana dikatakan bahawa vaginanya seperti kacau teh. Puan Jamilah mempunyai anak 5 orang. Setelah menjalani rawatan dan menggunakan Gurah Vagina selama 2 minggu, suaminya membatalkan kes penceraiannya kerana dikatakan isterinya dah kembali seperti ‘dara’

3)Che Gu Rahmah dari Kota Bharu, Kelantan – dengan tersenyum lebar memberitahu bahawa suaminya terkejut besar kerana beliau seolah-olah perawan semula hasil dari penggunaan Gurah vagina dalam masa seminggu sahaja.


4) Pn. Wong, seorang guru dari Kota Bharu memberitahu bahawa beliau telah bebas dari masalah fibroid. Pada mulanya beliau tidak percaya akan herba tempatan dan lebih suka menggunakan produk impot. Setelah menghabiskan wang beribu-ribu ringgit namun masalah fibroidnya semakin membesar. Akhirnya beliau telah diperkenalkan tentang kebaikan menggunakan Gurah Vagina. Kini beliau telah bebas dari masalah fibroid.

5) Pn. Mariam dari kota Bharu telah disahkan oleh Doktor mepunyai fibroid 10cm . Beliau di cadangkan oleh rakan nya menggunakan gurah vagina dan akhirnya setelah menggunakan 3 botol, fibroidnya tiada lagi.

Harga : $36 sebotol (60bj)
1 biji pagi / 1 biji mlm (bagi yang bermasalah seperti fibroid dos pengambilan berlainan)

Pantang larang : tidak boleh minum air kelapa dan jeruk yang berair.

Dilarang keras wanita yang mengandung.

ANDA PASTI BERPUAS HATI

SUAMI ANDA PASTI TERSENYUM SAMPAI KETELINGA

Monday, June 21, 2010

makluman to all

payuda.. stock in hand

price $45.00 (package) for both item. 1 set only in hand





KRIM PAYUDA (30gm)
Menjadikan anda - isteri anggun dan menawan dari dalam dan terserlah kejelitaan dari luar.
PAYUDA adalah Pati herba untuk wanita yang inginkan kuasa dan kesan kerana la dirumus dengan ramuan 2 herba terbaik untuk wanita iaitu Pueraria Lobata dan Pueraria
Mirifica. Kedua-dua herba tersebut telah digunakan sekian lama secara meluas di dalam perubatan tradisional antarabangsa, khusus untuk keperluan kesihatan dan kecantikan badan wanita. PAYUDA adalah 100% herba semulajadi tanpa tambahan tepung, bahan kimia, pewarna mahupun pengawet. la sangat selamat dan dikeluarkan oleh pengilang bertauliah yang mempunyai status GMP. PAYUDA bertindak secara semulajadi dari dalam untuk menyerlahkan kecantikan dan kesihatan yang menyeluruh, dari hujung rambut ke hujung kaki, dalam dan luar. Anda pasti kagum dan berpuashati dengan hasilnya. Berikut adalah senarai kesan & hasil PAYUDA yang tidak mungkin anda perolehi dari produk-produk lain.


Khasiat
Mengangkat dan menganjalkan kembali payudara dan punggung yang mengendur.
Memantapkan lagi bentuk menjadikan is lebih padat dan menstabilkan
kedudukan payudara.
Membesarkan kembali payudara yang mengalamli pertumbuhan yang terbantut.
Menjadikan payudara dan punggung anda lebih seksi dan mengancam dengan lurah yang ketara.
Mencerahkan puting dan menghilagkan kedutan di sekitar payudara.
Mengekalkan kecantikan payudara yang sedia besar tanpa membesarkannya lagi, sebaliknya, payudara anda akan kelihatan lebih tegang, juga sesuai dan efektif kepada mereka yang telah menjalani pembedahan membuang ovari.
Menegangkan, memantapkan dan membentuk payudara.
Mengekalkan keanjalan payudara agar kental, montok dan cantik.
Membesarkan payudara yang kecil.
Membentuk payudara lebih padat berisi.
Mengekalkan kedudukan payudara ke tempat asalnya.
Menghalus dan menegangkan kulit payudara.
Mencerahkan puting dan sekitar payudara.
Mengeluarkan puting yang tenggelam.
Melancarkan peredaran darah sekitar payudara.

Cara Penggunaan
Amat mudah dan mengambil beberapa minit sahaja, gunakan krim payuda 2 kali sehari,waktu pagi dan malam,dengan merujuk kepada teknik urutan yang disediakan dalam kotak krim payuda.


PAYUDA (250ml)
Campuran Ekstrak Pueraria Mirifica & Lobata.
PAYUDA adalah Pati herba untuk wanita yang inginkan kuasa dan kesan kerana la dirumus dengan ramuan 2 herba terbaik untuk wanita iaitu Pueraria Lobata dan Pueraria
Mirifica. Kedua-dua herba tersebut telah digunakan sekian lama secara meluas di dalam perubatan tradisional antarabangsa, khusus untuk keperluan kesihatan dan kecantikan badan wanita. PAYUDA adalah 100% herba semulajadi tanpa tambahan tepung, bahan kimia, pewarna mahupun pengawet. la sangat selamat dan dikeluarkan oleh pengilang bertauliah yang mempunyai status GMP. PAYUDA bertindak secara semulajadi dari dalam untuk menyerlahkan kecantikan dan kesihatan yang menyeluruh, dari hujung rambut ke hujung kaki, dalam dan luar. Anda pasti kagum dan berpuashati dengan hasilnya. Berikut adalah senarai kesan & hasil PAYUDA yang tidak mungkin anda perolehi dari produk-produk lain.


Khasiat:
Dari Segi PAYUDARA DAN PUNGGUNG
Mengangkat dan menganjalkan kembali payudara dan punggung yang mengendur.
Memantapkan lagi bentuk menjadikan is lebih padat dan menstabilkan
kedudukan payudara.
Membesarkan kembali payudara yang mengalamli pertumbuhan yang terbantut.
Menjadikan payudara dan punggung anda lebih seksi dan mengancam dengan lurah yang ketara.
Mencerahkan puting dan menghilagkan kedutan di sekitar payudara.
Mengekalkan kecantikan payudara yang sedia besar tanpa membesarkannya lagi, sebaliknya, payudara anda akan kelihatan lebih tegang, juga sesuai dan efektif kepada mereka yang telah menjalani pembedahan membuang ovari.

Dari Segi KESIHATAN
Menambahkan kesegaran, tenaga dan meingkatkan kadar libido (ketahanan).
Mencegah dan mengurangkan penyakit migrain.
Menghalang "mood swing" akibat kekurangan estrogen dalam tubuh badan. kemerosotan dan kekurangan penghasilan kadar estrogen di dalam badan kerana semakin meningkatnya usia, akan mengubah bentuk badan seseorang wanita. Selain dari faktor usia, melahirkan anak dan cara pemakanan juga menjadi antara penyebab utama kepada perubahan bentuk badan manusia.
Kompaun aktif dalam Pueraria Lobata dan Mirifica dapat bertindak sebagai anti-oksida untuk mengganti kehilangan estrogen asal clan meningkatkan sistem imunisasi badan.
Membantu memperbaiki simptom menopaus, mengurangkan kesakitan yang dialami akibat masalah menopaus dan hot flushes, dengan ciri-ciri menyeimbangkan hormonnya. Ia juga menyediakan nutrien untuk mengurangkan kesan perubahan psikologi dan fisikal akibat proses menopous.

Cara Penggunaan
Goncang dahulu sebelum diminum,ambil 12 ml,minum 2 kali sehari dengan
menggunakan cup sukatan yang disediakan selepas sarapan pagi dan malam.

Perhatian: Payuda boleh diminum semasa haid,ibu ibu yang mengandung dan
menyusukan tidak boleh meminum payuda tetapi boleh menggunakan krim payuda
atika beauty,bagi ibu ibu yang menyusukan pula anda boleh memakan pil
busteayu (khas untuk penegangan dan pembesaran payudara) keluaran atika
beauty.

SALAM TO ALL... 21 JUNE 2010

Saturday, June 19, 2010

STOCK CCPP ARRIVED..




COCOA COLLAGEN POWER PLUS...STOCK ARRIVED... $28.90 ONLY FOR 30 SACHETS...
TO ALL MY DEAR CUSTOMERS LISTED HERE... PLS SMS ME..
1. 1 BOX BOOKED BY IDA
2. 1 BOX BOOKED BY AZYA BUTIK (paid)
3. 2 boxes booked by azya butik
4. 1 box by zurra
5. 2 boxes by missy
6. 3 boxes by rohana
7. 1 box by arinz

Thursday, June 17, 2010

COCOA COLLAGEN POWER PLUS..... $28.90 ONLY FOR 30 SACHETS...

PRE ORDER PRE ORDER PRE ORDER..

NEXT SATURDAY 26 JUNE 2010 CCPP STOCK (insya Allah..)





testimonial pengguna CCPP:
TUMIT PECAH KEMBALI LICIN, TERASA DENYUTAN DI PAYUDARA, BERTENGAGA DAN CERGAS, JERAWAT MENGECUT

DALAM 2 MINGGU : PAYUDARA LEBIH BULAT DAN TEGANG, WAJAH KEMERAHAN DAN BERSERI. SUSUK TUBUH LEBIH KEMAS DAN TIDAK MENGGELEBER

DALAM SEBULAN : FARAJ LEBIH KETAT, BERAT BADAN TURUN KERANA MINUMAN INI MENGENYANGKAN, SAKIT SENDI BERKURANGAN, RAMBUT KURANG GUGUR DAN WAJAH KELIHATAN LEBIH BERSERI

testimonial:
cocoa collagen power plus Saya minum cocoa colagen nk gebukan kulit dan hilangkan parut jerawat di muka saya. Pada mulanya saya tak berapa yakin sgt keberkesanan cocoa colagen ni..Lain pula cocoa ni. Sbb harganya berpatutan. Selepas mengamalkan selama 1 bulan parut dan jerawat semakin berkurangan. Kulit wajah saya semakin cantik. Bukan tu je te...naga saya semakin bertambah; saya dah x lesu mcm dulu. Malam bersama suami menjadi lebih bermakna

testimonial:
Dah sekotak makan. Tumit yang pecah2 dah licin, alhamdulillahJerawat dah hilang, bekas jerawat dah dilang sikit2, tp kena sb...r..ader sket lagi kat muke nih... tumit kaki dah licin... best sgt la..x pyh nak kena sental ari2....yang paling seronok muka dah ok....macam muda rasanya

testimonial:
cocoa collagen power plus Testimoni untuk penggunaan seminggu Cocoa Collagen. - breast mcm besar & bulat, baju kebaya bahagian dada tu ketat suami pun terkejut-muka glowing.. xyah pakai bb cream dah utk result yang sama.

Monday, June 14, 2010

produk baru pre order with advance payment

PRODUK KECANTIKAN
BEAUTEE.. PRODUK TERHANGAT
Pengenalan


Sejak 2006, BEAUTEE menghasilkan pelbagai produk yang di rumus dari Jerman dan France. Setiap produk menpunyai fungsi yang berbeza dan sesuai untuk pelbagai jenis kulit . Bahan mentah produk beautee di import dari Eropah dan dihasilkan oleh kilang OEM bertaraf Good Manufacturing Practice dengan ISO 9001:2000 di Malaysia.
BEAUTEE menghasilkan produk penjagaan muka dan badan yang sesuai dengan peraturan yang ditetapkan oleh peraturan kosmetik Asean di bawah Malaysia Farmaseutikal Kebangsaan Pengendalian Biro (BPFK).Kilang juga di iktiraf halal oleh Jabatan Pembagunan Islam Malaysia (JAKIM). Dengan Ini, Kami menjamin produk penjagaan kulit dan kosmetik kami mencapai kawalan keperluan antarabangsa yang tertinggi.
Kini produk beautee berkualiti tinggi tidak hanya memiliki ribuan kepuasan pengguna dari seluruh Malaysia dan Singapura, Produk Beautee juga memenuhi kepuasan pengguna dari London dan Belanda.


BEAUTEE AMPOULE

BEAUTEE AMPOULE mengandungi ekstract botani dan vitamin dalam pelbagai kombinasi dan tidak menpunyai bahan pengawet dan pewarna kerana bungkusannya yang kedap udara. BEAUTEE AMPOULE memberikan kesan yang luar biasa kepada pelbagai jenis kulit. Keputusan dapat dilihat dengan jelas dalam masa yang singkat . menggunakan ampoule dengan mesin ultrasonic akan dapat kesan yang sama di salon kecantikan.

Cara penggunaan
Patahkan leher botol ampoule pada garisan putih dengan tuala atau tisu berlipat , tuang 1/3 ketapak tangan dan menggunakan hujung jari untuk sapu di sebelah muka dan 1/3 lagi disebelah muka yang satu lagi. Baki 1/3 lagi bolehla sapu di leher.

(walaubagaimanapun ampoule ni sebotol leh simpan sampai 3 hari walaupun tak di galakkan dengan syarat kena simpan dalan peti sejuk ye. Terutama yang kulitnya sensitive bolehla pakai sikit sikit dahulu untuk mebiasakan produk ini dangan kulit muka.)


Jenis - jenis Beautee Ampoules

Vitamin C ampoule
Kulit tampil gebu , mencerahkan dan boleh meremajakan kulitmu.. Tak perlu cucuk sana sini. Lagi. Gunakan vitamin C ampoule dengan kandungannya 100% pati vitamin C. Anda pasti berpuas hati. Sesuai untuk semua jenis kulit.
No KKM:NOT090400197K

Whitening Ampoule
Kulit cerah dan menawan dengan whitening ampoule, tak perlu risau lagi dengan sun burn, kulit tidak sekata dan pigmentasi kerana ianya mempebaiki dan memutihkan kulitmu Tidak sesuai untuk kulit berminyak.
No KKM:NOT090400198K

Purifying ampoule
Bingung dengan masalah jerawat dan kulit berminyak. Ampoule ini akan bertindak pantas dalam mengawal sebum dan memastikan jerawat tidak muncul lagi.tiada lagi kulit berminyak
No KKM: NOT090400195K

Hydrating ampoule
Kulitmu akan tampil lembab dan berseri-seri.tiada lagi masalah kulit kering.
No KKM:NOT090400192K

Firming ampoule
Tekstur kulit akan bertambah baik dengan tindak balas menganjalkan kulit dari mengendur agar kulitmu kembali remaja.
No KKM:NOT090400400191

Open pore ampoule
Bertindak balas dalam memperbaiki tekstur kulit dengan mengecilkan liang pori diwajahmu agar tampil licin dan menyerlah .
No KKM:NOT090400194K

Eye care ampoule
Segarkan sembab mata, (eyebags) lingkaran hitam dan kedutan mata.
No KKM:NOT090400190K

Collagen ampoule
Kandungan kolagennya akan,menyegar dan menyerikan wajahmu Sesuai juga dipakai sebelum make up . tidak sesuai untuk kulit berminyak
No KKM:NOT090400193K

Clarifying Ampoule
Merangsang pertumbuhan sel kulit baru dan menghapuskan parut di wajahmu.

Soothing ampoule
Melegakan dan menyegarkan Kulit mu dari Irritasi sesuai untuk kulit berminyak (juga boleh menghilangkan minyak dimuka) dan yang kulitnya sensitive.
No KKM:NOT090400196K

Cuma $20.00 SEKOTAK / 10 ampoule






24K GOLD SERUM
Yang ni antara produk terhangat yang saya jual.. tambah pula kalau umur dah 30 tahun ke atas.. Dalam serum Gold ni dah mengandungi pelbagai kandungan vitamin yang di perlukan oleh kulit kita.
Emas tulen membantu untuk mengembalikan kolagen, membantu dalam perlindungan terhadap kesan pencemaran dan sinaran UV yang merosakkan kulit. Ia juga membantu meningkatkan peredaran darah. Mengandungi faktor pertumbuhan epidermal atau EGF (Epidermal Growth Factor), memainkan peranan penting dalam keseimbangan pertumbuhan sel, proliferasi, dan diferensiasi dengan cara mengikat pada reseptor EGFR .Kulitmu akan tampil bersinar, berseri dan mempersona dengan keajaiban emas. Tiada lagi kulit kusam, berjeragat, tompok hitam, membaiki kolegen seterusnya menjadikan tekstur kulitmu yang cantik dan kelihatan lebih muda.
No KKM:NOT090400199

Ingredients:
Deionised water, Hydroxyl Ethyl Cellulose, 24k Gold Leaf, Hydrolysed Soluble Collagen, Peptite, Rosemary Extract, Green Tea Extract, Ascorbic Acid, Vitamin A,
Vitamin E, Diazolidinyl Urea, EGF

Cara mengguna
Sapukan jumlah yang sesuai ke kawasan yang diingini kemudian mengurut dengan perlahan sehingga diserap sepenuhnya.

SEKOTAK 10 AMPOULE $40.00






emperna produk baru Beautee .. atas permintaan ramai untuk cleanser kini kami ada cleanser yang sesuai untuk semua jenis kulit dan yang best nya ianya boleh di jadikan mask dan apabila kita memakai ampoule atau serum lebih lagi kesan nya sekiranya kita memakai cleanser yang sama jenama..
harga nya juga murah dan boleh di miliki oleh kita semua. lagi pun produk beautee ini memang terbukti berkualiti .. jadi memang berbaloi membelinya.

HARGA $22.00
keistemewaan cold cream cleanser
Ada 2 fungsi:

1) cleanser

2) Mask

Aturan pemakaiaan mask

normal to dry = 3-5 minit

oily and open pore skin= 10- 15 minit

sensitive skin = 10 - 15 minit

pimple skin = 15 - 30 minit

Friday, June 11, 2010

SALAM TO ALL CUSTOMERS

SALAM.. MOHON MAAF.. MY PERSON IN CHARGE MASANI MENUNAIKAN UMRAH, U CAN SMS ME AT 7172690 TILL NEXT WEEK. SHE WILL BE BACK NEXT WEEK. I AM NOT WELL AT THE MOMENT..PLS.. UR COOPERATION IS NEEDED N REALLY DIHARGAI..

TO CUSTOMERS YG DARI KB, SERIA OR LUMUT.. U CAN CONTACT AZYA BUTIK.. AND FROM TUTONG I HAVE A NEW RESELLER TOO..

OUR NEW RESELLER DI TUTONG : PLS CONTACT NONOI @ 7125499
RESELLER AT TUTONG : SARINAH 8868444

THE HOTTEST ITEMS IN THE BLOG : MAAJUN BONDA FROM KAK LANA, MAB, CCPP, SLIM PLUS DETOX FOOT PATCH.. AND MANY MORE...

Wednesday, June 9, 2010

COCOA COLLAGEN POWER PLUS...STOCK ARRIVED... $28.90 ONLY FOR 30 SACHETS...



STOCK SMPAI.. BUT WITHIN 2 DAYS SOLD OUT..
THANKS TO ALL BUYER..

NEXT WEEK BATCH .. OPEN FOR BOOKING INSYA ALLAH SMPAI THURSDAY 17 JUNE 2010
updated today 15 June 2010

1. 1 BOX BOOKED BY IDA
2. 1 BOX BOOKED BY AZYA BUTIK (paid)
3. 1 BOX BOOKED BY JULIE
4. 2 Boxes booked by tuty
5. 2 boxes booked by azya butik
6. 1 box by zurra
7. 2 boxes by missy

FULLY BOOKED FULLY BOOKED FULLY BOOKED UTK STOCK YG AKAN SMPAI KHAMIS ANI...


10 BOXES PRE ORDER BY PURPLEHOLIC (paid)




HANYA DENGAN SATU SACHET SEHARI SUDAH MEMADAI KEPERLUAN SATU BADAN KITA.. RASAILAH KEHEBATANNYA :- Payudara pejal..montok.. punggung montok.. kulit halus gebu gitu..tumit kaki licin..halus.. kurangkan berat badan... awet muda...badan tak letih..cergas..yang best sekali bole menyempitkan aper yang longgar (hanya yang berumahtangga saja memehami kehebatan cocoa) ermmmm itulah cocoa collagen power plus..memang POWER!!
Produk terbaru dan paling murah di pasaran yang mampu mengembalikan keremajaan wanita dan membantu menjaga kehebatan wanita luar dan dalaman…Koko Pracampuran adalah minuman enak yang diadun dari biji kopi Arabica Brasil dan juga serbuk koko bermutu tinggi.

Ia diperkayakan lagi dengan Marine Collagen untuk kecantikan dalaman dan juga Ekstrak Lobata serta Kacip Fatimah yang telah lama digunakan secara tradisi untuk kesihatan dalaman wanita. Ia minuman enak lagi berkhasiat.
Kandungan Cocoa Collagen Power Plus :

Marine Collagen
Membantu mengimbangi hormon,mencantikkan kulit, menghaluskan dan menggebukan kulit.

Kacip Fatimah
Membantu merapatkan otot-otot rahim,faraj wanita dan memberi kehebatan dalam hubungan suami isteri

Lobata
Membantu menambahkan tenaga, memontokkan dan menegangkan payu dara serta punggung

Krimer bukan tenusu
Membantu meningkatkan daya kesihatan anda

Dextrose monohydrate
Melambatkan proses penuaan

Oligo saccharide
Menyahkan toksin dan meningkatkan sistem dalam badan

Kebaikan dan khasiat Koko Kolagen
Membantu mengimbangi hormon
Merangsangkan pertumbuhan sel baru/anti kedut
Mencantik,menghalus dan menggebukan kulit
Memontokkan dan menegangkan payudara serta punggung
Melambatkan proses penuaan
Merapatkan vagina dan mengeratkan hubungan suami isteri
Mencantikkan kembali tumit kaki yang pecah
Mencerahkan kulit secara semulajadi
Memberikan tenaga
Membantu mengurangkan keguguran rambut
Melancarkan peredaran darah dalam badan
Mengimbangi berat badan
Meningkatkan daya penghadaman
Pengurangan sengal-sengal dan lenguh-lenguh otot
Melawaskan pembuangan air kecil dan besar.
SESUAI DI MINUM UNTUK :-
WANITA SUDAH/BELUM BERKAHWINIBU-IBU LEPAS BERSALIN (AMAT DI GALAKKAN UTK MEMPERCEPATKAN PENYEMBUHAN DALAMAN)
WANITA YANG INGINKAN KECANTIKKAN & KESIHATAN
DI LARANG SAMA SEKALI UTK WANITA YG MENGANDUNG & JUGA LELAKI.


CARA-CARA PENGAMBILAN COCOA COLLAGEN
Untuk mendapat kesan yang efektif: Cocoa Collagen hendaklah di sediakan atau di bancuh dengan air panas supaya serbuk dan kandungannya benar-benar larut. Kemudian barulah di campur dengan air untuk suamkan dan minum setengah jam sebelum sarapan pagi atau setengah jam sebelum makan malam. Seeloknya makan malam pada jam 6.30 petang. Boleh juga diminum 2 kali sehari. Tetapi sudah memadai hanya satu sachet sehari untuk merasai perbezaannya.

Jom tengok ape kate mereka yang telah merasai perbezaan selepas minum CoCoa Colagen ni

Onie:
Saya minum Cocoa Collagen Power Plus ni bagus la,saya kerap buang angin...kencing lawas..badan saya rasa segar.Nampak la perbezaannya.Sebelum ni tumit kaki saya pecah-pecah..betul kata kawan saya tu...lepas saya amalkan tumit kaki saya nampak bersih...xde lagi pecah-pecah tu..x menyesal saya minum cocoa ni.

Kak Nur:
Betul tu... kak nur rasa macam nak minum selalu jer...actually kak nur ni memang malas kalau bab2 nak bancuh air ni...tp sejak beli Cocoa Collagen ni kan...sehari sampai 2 kali minum...rajin la plak..memang sedap sangat...perubahan yang kak nur rasa...masa buat keje... badan x rasa letih..kulit pun rasa halus cam kulit baby jer...memang best la...ni tengah pantau la apa lagi perubahan seterusnya.

Hamba ALLAH:
Thank u, lepas minum Cocoa Collagen ni selama seminggu,saya dpat rasakan keinginan untuk melakukan hubungan intim dengan suami kembali membuak. Selepas melahirkan 3 orang anak di tambah dengan penat bekerja,keinginan untuk melakukan hubungan intim seolah hilang.Tapi selepas minum Cocoa Collagen dengan izin ALLAH, Alhamdulillah dapatlah saya menjalankan tanggungjawab yang penting ini. Thanks.

TESTIMONIAL (drink Cocoa Collagen 4 one week.)
-Breast macam besar & bulat...baju kebaya aku kat bahagian dada tu jadi ketat,laki aku pun terkejut.
-Muka glowing..x tau la ni perasaan sendiri ke???yang nyatanya aku x payah pakai beauty cream/collagen cream dan ramai member2 tegur perubahan aku..


Testimonial
akak....nak update lagi nih... JERAWAT? DAH HILANG!!!!!suke sangat... BEKAS JERAWAT?? DAH HILANG SKET2!!!tp kena sbr..ader sket lagi kat muke nih... TUMIT KAKI?? DAH LICIN WA CKP LUU...hehehe... best sgt la..x pyh nak kena sental ari2....YANG PALING BEST....!!!MUKE SAYER DAH OK....MCM MUDA JER RASA....( org asyik teka 20 jer...)hihi..padahal umur dah 24...wakakakaaa....

Nadia
Nadia says:" kak.. kita baru minum 5 hari. kira 5 paket la kan. pejal n bulatnya breast kita. nasib baik lum hantar tempah lg baju tunang. kalo tak dah tak muat tang dada nanti.tapi.. alaa.. atas dh best, punggung yg kempis ni lom jalan lagi. kalo dua2 naik baru cunn.. heheheh... "

Testimonial
Colagen ni mmg marbeles. mula2 mmg i pun sinis jer fikir murah camni ada kesan ke. tp memandangkan harga dia murah sgt i fikir try jer la.firstly, rasa dia mmg sedap. rasa koko campur kopi. i ingat dah 2-3 kotak baru nampak perubahan spt kebanyakan produk kolagen yg lain. tp mengejutkan hari pertama minum masa sahur, mata segar bugar. selalu lepas subuh sambung tido sampai kul 9. kali ni siap solat sunat fajar, mengaji lg tp steady jer x ngantuk. buang air pun lawas n puas. Dalam seminggu penggunaan pulak rata2 pengguna komen tumit kaki yg pecah2 jd pulih licin. ramai x perasan mulanya. lepas seminggu pulak.. hehehehe.. ni yg ramai pompuan suka dgr. kewanitaan kita jadi tambah rapat. ada sorang kakak ni komen kelakar lak. dia dah ala2 kering gitu . tp lepas seminggu minum cocoa collagen ni, dah ada mcm ada pelincir pulak . jd sexlife dia tambah boosting ler. tp baru dia sorang komen cenggitu. tak tau la pulak kat org lain .gitulah.. x sangka produk murah gini memberikan kesan yang menakjubkan.

Testimonial
malam td dpt tido 3 jam jer. mcm nk nangis jam bunyi kul 4:30am utk sahur . tp pikirkan anak2 kuatkan gak bangun memasak. i dah plan nk sambung tido terus lepas subuh n suh hubby jer tgk anak2 bersiap ke sekolah. abis makan minum cocoa collagen. tak sampai 5 minit terus mata segar bugar balik . instead of jumping on my bed, i terus mandi n kemas umah pagi2 buta tu. heran husband i sbb td beriya2 dok pesan ngan dia penuh dramatik betapa ngantuk n penatnya.

Testimonial
cocoa collagen ni masuk 4hari aku minum cocoa tu, first time aku tgk kotak cocoa tu pun aku dah jatuh hati..coz aku bayangkan aku dpat 1kotak yg ada 30paket...tapi tgk2 dapt 3ktk suspend gak aku ingatkan hang salah antar..mampus aku nak kena tambah duit lagi...tapi upanya 1kotak tu ada 10paket yer...ok aku nak bagi review aku kat hang selepas 4hari aku minum.. first time hirup pergh...sedap ler mengalahkan coffee beans la pulok...tapi mmg sedap hang...aku belasah ler sehari 2kali..lepas buka pose dan masa sahur...apa yg aku dapt rasa mmg badan aku tak letih mmg segar je sepanjang hari seperti yg hang ckp la....lepas tu yg magic nye aku tgk tumit kaki aku yg dulu pecah dan kasar macam org kerja buruh kasar tu alhamdulillah akhirnye bertangkup dan buleh ler dikatakan licin...tapi lum licin sepenuhnye..tapi aku puashati ler coz b4 this aku dah sapu krim macam2 krim..tak jalan juga..akhirnya mimpi aku menjadi kenyataan. hubby aku lak puji aku dia kata muka aku nampak pinkish dari biasa..aik biar betik.. hang pun camtu ke? aku mmg tak amik apa2 selain cocoa hang nie coz aku nak tgk dia nye kesan yg ckp cepat tu...lagi pulok aku minum 2paket sehari tu yg nampak cepat kot...lepas tu kan betul ler hang kata breast ada denyut-denyutan ler..tapi aku tak berani nak kompem ler sebab cocoa coz aku nak period nie sekali berdenyut sebab nak period malu je kat hang....hahahha...panjang lebar lak aku cerita..tapi aku mmg berterima kasih kat hang ler kenalkan cocoa nie..make sure aku nye stok utk tiap bulan ada tau..sampai je masa hang send kat aku...aku nak buat amalan tiap bulan..makna aku nye 2set ler yer sebulan..hahahaha org suh minum 1paket sehari aku lak belasah 2paket sehari..tak per janji murah,berkesan, cantik n selamat .nanti aku update lagi..kawan aku pun nak order nanti dia contact hang..aku dah bagi no ko kat dia dah..

Testimonial
So far baru 5 paket aku minum tapak kaki dah tak keras dah la.. aku mmg takde masalah tumit pecah cuma kasar"


shahida:-
Selepas mengamalkan selama 1 bulan parut dan jerawat semakin berkurangan. Kulit wajah saya semakin cantik. Bukan tu je tenaga saya semakin bertambah; saya x mudah lesu mcm dulu. Malam bersama suami menjadi lebih bermakna...hehe..
Saya minum cocoa colagen ni sbb nk gebukan kulit dan hilangkan parut jerawat di muka saya. Pada mulanya saya tak berapa yakin sgt keberkesanan cocoa colagen ni. Sbb dah mcm mcm sy cuba.. gimick je lebih. Tapi x nampak kesan. Lain pula cocoa ni. Sbb harganya berpatutan sy x kisah la mencubanya.

Tuesday, June 1, 2010

GELANG BIO MAGNET AC MIZAL

Ia merupakan cara yang paling mudah, selamat, berkesan dan tiada kesan sampingan. Terapi Bio Magnet merangsang medan magnet manusia melalui titik-titik saraf. Ia meningkatkan sistem peredaran darah serta meningkatkan metabolisme dan kesihatan badan tanpa kesan sampingan. Pertubuhan Badan Kesihatan Dunia (WHO) telah mengeluarkan kenyataan secara formal bahawa terapi magnetik ini tidak mempunyai sebarang risiko terhadap sistem badan manusia.

Dengan menggunakan ACK Bracelet (Terapi Bio-Magnet) dapat membantu :

* Membuang Angin/Kembung Perut
* Meningkatkan sistem peredaran darah
* Meningkatkan Metabolisme Tubuh
* Tenaga /Stamina Meningkat
* MeningkatkanTenaga Batin
* Meningkatkan kandungan Oksigen Dalam Darah
* Mengurangkan sakit Gout
* Mengawal Kesakitan & Penyakit
* Mengurangkan Kebengkakkan
* Melegakan Asthma
* Merawat Insomia/Sukar Tidur
* Tidur Lebih Lena
* Mengawal Kencing Manis
* Mengawal Darah Tinggi
* Mengurangkan Kandungan Kolesterol & Lemak
* Melegakan Senggugut
* Mengurangkan Sakit Otot/Belakang/Bahu dan Sakit Leher
* Melegakan Migrain
* Melegakan Stress
* Meningkatkan Daya Ingatan
* Daya Penglihatan Lebih Tajam
* Penghadaman Lebih Baik
* Mencegah Sembelit
* Menyahkan Toksin

Sel manusia mempunyai caj positif di bahagian tengah dan caj negatif di bahagian luar sel, dan ia mendapat caj semulajadi dari medan kuasa magnet bumi. Semasa sel melakukan tugasan harian, ia kehilangan caj menyebabkan sel menjadi reput. ACK Bracelet yang mengalirkan kuasa tenaga-bio berupaya menembusi semua peringkat dan bahagian badan melalui aliran meridian, lantas dapat sampai pada setiap sel untuk mencaj dan membaiki semula paksi semulajadi sel.

Berdasarkan kajian yang dibuat di USA pada tahun 1997 oleh Dr. Carlos Valbona Baylor dari College Of Medicine, 76% pesakit-pesakit yang dirawat menggunakan magnet-magnet tetap telah sembuh atau kurang sakit sendi dan otot berbanding dengan 19% lagi menggunakan kaedah biasa / tradisional pesakit-pesakit.

MENINGKATKAN PEREDARAN DARAH

Setiap hari jantung kita mengepam darah yang mengalir sejauh 12,000 batu dalam badan kita. ACK Bracelet membantu saluran darah menjadi kembang, lantas meningkatkan peredaran darah yang membawa kepada peningkatan bekalan oxygen dan khasiat penting dan memacu rembesan semulajadi Hormon Tumbesaran Manusia yang diperlukan untuk pembaharuan sel.

FAKTA MAGNET

Biomagnetik boleh juga digambarkan sebagai Kutub Utara Kutub Selatan atau juga yin - yang bagi masyarakat Cina. Persamaan dari segi konsep iaitu tarikan ion negatif dan positif.

Keseimbangan tarikan-tarikan tersebut menunjukkan kadar pH adalah neutral manakala perubahan cas-cas tersebut membolehkan tahap keasidan dan kealkalian ditentukan. Medan magnet menarik kutub-kutub yang berlainan. Apabila kita meletakkan medan positif magnet dengan medan negatif magnet maka ia akan menarik di antara satu sama lain. Secara amnya, medan magnet berkuasa positif iaitu (P) akan menarik medan negatif bumi iaitu kutub utara dan medan magnet berkuasa negatif (N) akan menarik medan positif bumi iaitu kutub selatan. Dalam kenyataan ini, penggunaan negatif adalah untuk kutub utara bumi dan positif adalah untuk kutub selatan bumi.

Sebagai maklumat, sepatutnya yang digunakan dalam tubuh badan kita adalah medan magnet negatif. Apabila magnet (N) ini menyentuh kulit manusia ia dipercayai mengembangkan pembuluh darah, dengan ini darah dan oksigen akan bertambah di kawasan aplikasi magnet. Medan positif magnet pula apabila disentuh ke kulit manusia ianya akan menjadi merbahaya dalam jangka masa panjang. Hanya doktor-doktor pakar yang boleh menggunakan magnet positif untuk rawatan penyakit tertentu.

SEJARAH TERAPI MAGNET

Sejarah pernah merekodkan ahli falsafah Yunani Aristotle pernah memperkatakan mengenai faedah terapeutik yang terdapat pada magnet semulajadi untuk mengurangkan kesakitan dan merawat pelbagai kesakitan. Ahli fizik Parsi juga pernah menggunakan magnet untuk melegakan "Gout" dan kekejangan otot. Teori di sebalik terapi magnet yang dikatakan adalah ruang magnetik atau bahan yang boleh menghasilkan aliran elektromagnet boleh menembusi tubuh manusia dan memberi kesan kepada fungsi sel-sel serta memperbaikkan kelancaran sistem saraf dan organ tertentu. Pun begitu, bagaimana kuasa magnetik bertindak terhadap semua ini tidak dapat dijelaskan secara terang dan masih misteri.

Namun, ada beberapa hipotesis dibuat mengatakan arus elektrikal yang dijana magnet "mengganggu" transmisi isyarat sakit ke sistem saraf tunjang. Tanggapan lain pula mengatakan magnet meningkatkan pengaliran darah ke sesuatu bahagian tubuh lalu menggalakkan peredaran oksigen dan nutrien seterus mengurangkan kesakitan dan bengkak. Terapi magnetik biasanya digunakan untuk sakit bahagian sendi dan otot selain digunakan untuk mengurangkan sakit selepas pembedahan. Ada yang mengatakan ia dapat mengurangkan tekanan, insomnia dan migrain disamping melawan jangkitan dan memperbaiki ketidakseimbangan sistem saraf.

stock in hand stock in hand stock in hand...