one drop perfume... with affordable price..

one drop perfume... with affordable price..
click me

My Blog List


SALAM TO ALL

PLS BE INFORMED, UTK HARGA PAT RESELLER KB AND TUTONG.. HARGA BAGI ITEMS @ SEHATANGGUN FAIZEEN AKAN DITAMBAH $2 (UTK MENANGGUNG KOS PENGAMBILAN STOCK DI TEMPAT DEALER)

IMPORTANT INFO IMPORTANT INFO

Salam to all ... starting 11 Jan 2010, emails, sms and calls will be entertained and replied after 5pm. Bagi semua pengunjung blog ini, pls baca details bg setiap items yg di upload. Thanks atas sokongan biskita semua & kerjasama dari semua pihak amatlah dhargai.

biodatas available..

biodatas available..
SMS ME @ 7172690

Tuesday, October 28, 2008

Soy Mirifica (KAYA DENGAN VITAMIN C & PHYTO ESTROGENS

• Khusus kesihatan dalaman wanita.
• Mengencangkan dan membentuk payudara impian.
• Harmonikan hubungan suami isteri.
• Anti kanser.
Wanita dan kecantikan tidak boleh dipisahkan malah boleh diibaratkan bagai isi dengan kuku. Tidak lengkap hidup mereka jika tiada alat solek, beg tangan, pakaian cantik, makanan mahupun minuman kesihatan. Namun, pernahkah mereka terfikir mengenai penjagaan dalaman. Mungkin ada yang berkata 'ya' begitu juga ada 'tidak', bagaimanapun ia semakin dititikberatkan dengan pelbagai kemudahan dan teknologi hari ini.

Soy Mirifica yang mengandungi herba Mirifica, ekstrak soya dan manjakani membantu mengaktifkan hormon wanita selain anti-kanser khususnya payudara. Produk yang khususnya untuk wanita yang berkahwin itu mampu meningkatkan stamina, memejal dan menaikkan punggung serta menghilangkan masalah keputihan.

Bukan itu sahaja, ia juga mampu membesar dan memejalkan nafsu syawat, mengetatkan faraj, meningkatkan cairan faraj ketika melakukan hubungan seks serta mengembalikan aroma remaja tubuh terutama pada bahagian alat sulit. Soy Mirifica juga berkesan untuk wanita putus haid dan berupaya menyembuhkan gejala seperti panas badan, kemurungan, tidur tak lena, jerawat, sakit kepala, sengal sendi, sembelit, kadar kolesterol tinggi serta gatal kulit. Dengan pengambilan berterusan, wanita yang berkahwin mampu sekali gus mengharmonikan rumahtangga yang dibina sejak sekian lama.

Penyediaan: Tuangkan satu paket Soy Mirifica ke dalam secawan air suam, kacau dan minum.

Saranan: 1 kali sehari sahaja.

TIDAK SESUAI UNTUK WANITA MENGANDUNG

Harga: $22.00 Sekotak

No comments: