one drop perfume... with affordable price..

one drop perfume... with affordable price..
click me

My Blog List


SALAM TO ALL

PLS BE INFORMED, UTK HARGA PAT RESELLER KB AND TUTONG.. HARGA BAGI ITEMS @ SEHATANGGUN FAIZEEN AKAN DITAMBAH $2 (UTK MENANGGUNG KOS PENGAMBILAN STOCK DI TEMPAT DEALER)

IMPORTANT INFO IMPORTANT INFO

Salam to all ... starting 11 Jan 2010, emails, sms and calls will be entertained and replied after 5pm. Bagi semua pengunjung blog ini, pls baca details bg setiap items yg di upload. Thanks atas sokongan biskita semua & kerjasama dari semua pihak amatlah dhargai.

biodatas available..

biodatas available..
SMS ME @ 7172690

Thursday, April 22, 2010

TRANSFER FACTOR ....


4Life Transfer Factor Advance Formula
$95 60 kapsul
Kuasa Besar Penjagaan Sistem Imun
4Life Transfer Factor Advance Formula menyediakan sokongan imun yang diperlukan tubuh kita. Adunan terpelihara Transfer Factor E-FX menggabungkan transfer factor polivalen dari lembu dan ayam bagi memberi sinergi dan sokongan sistem imun yang kuat.



JENIS-JENIS PENYAKIT YG BOLEH MENCUBA TRANFER FACTOR 4LIFE

SEKIRANYA ANDA MENGIDAP ATAU INGIN MENGELAKAN PENYAKIT PENYAKIT DIBAWAH,SAYA SYORKAN ANDA MENCUBA TRANFER FACTOR 4LIFE.INSYAALLAH ANDA AKAN SEMBUH SEKIRANYA DI IZINKAN YG MAHA ESA.

ANTARA JENIS PENYAKIT YG BOLEH MENGUNAKAN TRANFER FACTOR 4LIFE

• Allergi/ Alahan• Infeksi Liver• Arthritis• Step• Denggi• Vertigo• Autism• HIV• Migraine• Herpes • Campak• Gastrik• Batuk• Hepatitis• Infeksi Virus• Kanser/Tumor• Diabetes 1 & 2• Penyakit jantung• Darah tinggi• Penyakit² kulit• Buah pinggang• Asthma/ Semput• Alzheimer’s• Parkinson’s
• Lupus/ SLE• Demam/ Flu• Gout/ Pirai• Tuberculosis (TB)• Resdung / Sinus/Bisa badan/Bird Flu
HFMD / SARS/Multiple Sclerosis/Parasitic diseases/Autoimmune diseases/Mycobacterial diseases/Fungal diseases/Malignant diseasesNeurological disease/Bacterial diseases
BronchitisObesity/ Gemuk/Infeksi mata / rabun/Infeksi usus-paru-paru

Kuasa Besar Penjagaan Sistem Imun
4Life Transfer Factor Advance Formula menyediakan sokongan imun yang diperlukan tubuh kita. Adunan terpelihara Transfer Factor E-FX menggabungkan transfer factor polivalen dari lembu dan ayam bagi memberi sinergi dan sokongan sistem imun yang kuat.

Manfaat Utama

# Meningkatkan keupayaan badan mengingati serangan lalu, menggalakkan keberkesanan dan kesihatan sistem imun.
# Mendidik sel imun yang masih mentah mengenai bahaya semasa atau yang mungkin dihadapi, bersama dengan pelan tindakan.
# Membantu di peringkat mengenali ancaman kesihatan.
# Menggalakkan imbangan sistem imun.


4Life Transfer Factor Advance Formula (60 kapsul)

APAKAH YANG MEMBUAT PRODUK INI UNIK?

# Transfer factor adalah molekul pembawa maklumat halus yang memindahkan maklumat imuniti dari satu entiti ke satu entiti yang lain, seperti di antara ibu yang menyusukan bayi yang baru dilahirkan.
# Proses mengekstraksi transfer factor dari kolostrum dan kunig telur dilindungi oleh paten US 6,468,534 (kuning telur) dan 6,866,868 (teknik pengeluaran eksklusif), dan beberapa paten lain yang dalam proses pendaftaran.
# Kajian makmal bebas menunjukkan bahawa Transfer Factor Advance Formula meningkatkan keberkesanan sistem imun dengan meningkatkan fungsi sel Natural Killer (NK) sebanyak 283%. Sel NK adalah pertahanan barisan hadapan sistem imun kita.
# Produk 4Life Transfer Factor dimuatkan di muka utama Physicians' Desk Reference For Nonprescription Drugs and Dietary Supplements tahun 2003, 2004 dan 2005, panduan permakanan tambahan piawai untuk doktor dan boleh ditemui di bilik doktor, hospital dan farmasi di seluruh Amerika Syarikat.
# Produk 4Life Transfer Factor telah disyorkan penggunaanya oleh Persekutuan Rusia sebagai pengimbang imun di hospital dan klinik. Pengumuman bersejarah ini adalah hasil dari 10 ujian klinikal berasingan dan 2 eksperimen bagi menguji manfaat produk 4Life Transfer Factor.

TESTIMONIAL
Hari ini baru lah saya berani untuk berkongsi testimonial saya pada anda semua kerana saya benar2 yakin semput saya 99% sembuh Alhamdulillah

Nama saya Jamilah Abdollah berusia 38 tahun. Saya ingin berkongsi dengan anda semua kerana ini mungkin boleh dijadikan contoh pada kawan2 anda yang masih belum yakin dengan Tranfer Factor dimana ia dapat membantu dari segi kesihatan dan juga FINANCIAL PROBLEM.

Selama 27 tahun saya menderita penyakit semput bole dikata cronic kerana dalam masa 1 bulan hampir 2 atau 3 kali saya harus berjumpa dengan Dr Chan (Family Dr since my age of 11yrs old). Dari umur saya 11 tahun sehingga lah umur saya 38 tahun masih berjumpa dengan Dr Chan untuk mengambil ubat semput ia itu 2 type of tablet ( Dhasolone & Zenmolin ) dan 2 type of spray ( Ventolin Evohaler & Clenil ). Spray harus digunakan 4x sehari dan ubat 2 tablets each hampir setiap hari. Kadang-kala saya harus ke hospital untuk mendapatkan oxigen dan injection and sometime kena warded. Ubat2 ini ada side effect nya 1st tangan saya tak kuat dan ia sentiasa menggigil dan dejupan jantung laju. Apabila diserang semput saya selalu stress , marah2 & sakit kepala sehinggakan urat2 dikepala timbul.

Dalam masa 10 tahun saya mencuba bermacam-macam produk dari yang mahal sehinggalah yang murah tetapi belum ada satupun yang dapat membantu semput saya sehingga lah 5 bulan yang lepas suami saya Shafie telah berjumpa dengan Rosli (my upline) dimana beliau telah mengenalkan tentang Tranfer Factor. Dengan saranan Rosli saya telah mengambil 18 biji for 3 days ( 6 biji sehari ) dan sehingga hari ini semput saya belum attack Alhamdulillah. Saya sudah dapat naik tangga sehingga 4 tingkat , cycling , makan pulut dengan air coke (favorite food & drink) kalau dulu pantang kena sikit aje semput dan berat badan saya bertambah seimbang dengan height saya dan makan lebih selera. Saya bersykur pada Allah kerana akhirnya telah dimakbulkan doa saya.

Now daily taking 1 advance or plus & 1 cardio

Disini sebagai iktibar jangan sekali-kali kita putus asa kerana setiap doa dan usaha yang kita lakukan , lambat atau cepat pasti akan dikurniakan dan yang penting YAKIN akan apa yang kita minta dan buat.

Saya Ab Karim dari Johor. Saya juga mengalami asthma bronchitis lebih kurang 5 tahun dulu, mungkin kerana umur saya dah melebihi 52 tahun. Saya mencuba dua benda, iaitu TF advance 2 biji sehari dan juga preventive spray of Symbicort Turbohaler (sekali spray pagi dan sekali petang), sejak 6 bulan dulu. Setakat ini saya tidak pernah diserang asthma lagi. Saya telah mencadangkan kepada beberapa kawan yang mengalami kesulitan yang sama, dan telah nampak kesan positif nya.


Anak saya berumur 11 tahun, hari pertama terkena demam campak, bintikbintik keluar di seluruh badan.
Dia merengek dan tidak mahu makan. Saya beri dia 3 biji TF pada hari itu. Hari kedua, dia ada selera makan,
tak merengek lagi, bintik makin banyak… Hari ketiga bintik-bintik kurang, dia ceria macam biasa. Hari ke-empat,
kulit dia licin macam sediakala. Semua jiran saya pelik!
Anak-anak mereka baik selepas satu minggu kena demam campak. Terimakasih Winners4Life dan TF!
– Abdul Jalil, Kulai,JOHOR

TF Hebat!! Pesakit wanita yang menghidap “mild cerebral palsy” mengadu
batuk dan selsema lebih dari 3 bulan, tidak berhasil dengan berbagai
ubatan, tetapi sembuh dalam masa 2 hari dengan hanya 2 biji TF dua kali
sehari. – Doktor Sani, Klinik Adham, Kota Tinggi –
Saya hidap semput sejak 4 tahun lalu. Alhamdulillah, selepas 2 bulan
mengambil TF anjuran Winners4Life, saya bertambah sihat, dapat tidur
malam, dan kurang terkena serangan. – Pn Ah’Esah Ahmad – Jelapang
Road, Singapura

Anak saya, kalau datang bulan, akan kena senggugut teruk sehingga
menangis kesakitan! Sejak makan TF, senggugut tak pernah datang lagi.
Thank you Winners! – Halida, TNB Batu Pahat –
Saya mengidap sakit lumpuh sejak 2 bulan lalu. Dan sebelah anggota
badan tak dapat bergerak. Setelah mengambil TFAdv selama 4 hari sahaja,
5 biji siang, 5 biji malam, saya sudah boleh bergerak dan beransur pulih.
Alhamdulillah. Terima kasih En Nawi dan Winners4Life. Hussein
Deraman – Kuantan Pahang.

Ibu saya mengalami kencing manis selama 15 tahun, dan berada dalam
keadaan yang teruk. Jari-jari tangannya hampir reput dan menanah. Setelah
mengambil TF selama 5 hari, keadaannya telah pulih dengan begitu ketara,
dan kadar gula kembali normal. Dalam 2 minggu, infeksi dan penanahan
menjadi kering. Terima kasih En Akram dan En Zul dari Winners4Life
kerana mengenalkan produk ini kepada saya. Daripada Ahmad Rodzi, Alor
Star.

Pesakit wanita mengidap penyakit jangkitan kulat (keputihan vagina)
selama 6 bulan dan telah dirawat oleh 3 doktor pakar sakit puan, tetapi tidak
berhasil. Selepas mengambil 2 dose TF, 2 biji sehari, keputihannya terus
“clear!” – Daripada Dr Sani, Klinik Adham Kota Tinggi –
Saya amat terkejut dan bersyukur kerana masaalah penyakit “degupan
jantung” saya kembali normal walau baru saja mengambil 4 biji TF
Advanced selama 2 hari. Terima kasih Winners4Life! – Wan Fuziah, JB

Lelaki umur 40 tahun, kena penyakit TB infeksi tenosynovitis hingga kaki
kanannya hampir lumpuh. Setelah saya berikan TF sebanyak 4 biji sehari,
keadaannya pulih selepas 2 hari. Daripada Dr Sani, Klinik Adham Kota
Tinggi –

Lebih 10 tahun saya tidak dapat hamil dan juga sakit thyroid. Tempoh
hari saya diserang demam selsema dan ibu beri saya 10 biji TF. Dalam 2
hari, sakit saya reda, dan selepas 2 bulan, doktor sahkan saya sudah hamil.
Saya cukup gembira. Alhamdulillah. Terima kasih Winners4Life.
Daripada Puan Fazilah, Tampines Singapore,
Sertailah Winner4Life, untuk sama-sama menyebarkan “Transfer Factor” yang juga dikenali sebagai “Molekul Ajaib”. Insyaallah mujarab, maju & berkat.
Selama lebih 10 tahun saya mengidapi migraine yang kronik! Awal
Februari lalu, saya mencuba TF 2 biji pagi dan 2 bji malam. Selepas 3 hari
sahaja, migraine saya terus hilang! Alhamdulillah, dan thank you
Winners4Life! Pn Jamilah, Kulai, Johor –

Sejak mengambil TF, saya telah dapat semula deria bau saya yang hilang
sejak 4 tahun lalu akibat kemalangan jalanraya yang teruk. Saya telah
berbelanja hampir RM50,000 untuk rawatan. TF telah bantu saya bebas
dari bengkak dan infeksi di mata kiri saya sejak kemalangan dulu. TF
banyak membantu saya dapat kembali kekurangan yang saya alami sejak 4
tahun dulu. Terima kasih Transfer Factor dan Winners4Life. Cikgu
Zainordin, Benut, Johor -

Leader Nutrimetic menalifon dan memberitahu saya dia rasa puashati
dengan TF. Dengan hanya 2 biji sahaja, masaalah sakit urat yang dia
hidapi sejak 5 tahun, telah settle. Dia akan join bila balik dari KL nanti.
Chegu Zul, Alor Star –

Kawan saya mengalami sakit lutut hampir 2 tahun. Pelbagai ubat yang
telah doktor berikan, namun tidak dapat menyembuhkan sakit lututnya.
Setelah mengambil TF 2 biji pagi dan 2 biji malam, keadaan lutut kawan
saya telah baik seperti sediakala. Terima kasih En Zul dan Akram Din dari
Winners4Life! Daripada Ahmad Rodzi, Alor Star
Saya sedang mengandung & selalu merasa tidak sihat & mabuk. Saya juga
sudah keguguran sebanyak 5 kali sebelum ini. Sejak memakan TF, saya
rasa sihat, merasakan tenaga seperti sediakala & tidak mengalami mabuk
lagi. Saya kini telah melahirkan dengan selamat. Terima kasih kepada TF
& Winners4Life! Pn Hani, Tampines, Singapore -

Saya sudah mengidap penyakit migraine dan juga buasir selama beberapa
tahun. Kekadang hari saya terpaksa memakai tuala pelekat wanita untuk
mengawal kesan buasir saya. Saya suka bersukan dan ini sangat
memalukan dan sangat menyusahkan saya. Saya amat terkejut apabila saya
mula mengambil TF untuk migraine saya, saya dapati masaalah buasir saya
juga dapat diatasi sekali gus! Terima kasih Winners4Life dan Puan Sheri
Din. Daripada En Ahmad Hussein – Trengganu –

Saya mengalami stroke (angin ahmar) sejak satu setengah tahun lalu.
Sebelah kaki & tangan saya tidak dapat berfungsi & lidah juga menjadi
kelu. Setelah mengambil TF dari Winners4Life selama sebulan setengah,
sebanyak 4 botol, kini saya sudah boleh berjalan & saya juga dapat
bercakap dengan lancar. Alhamdulillah. Terima kasih pada Anna &
Winners4Life kerana menganjurkan penawar hebat ini! Daripada Che
Gayah, Kulai, Johor.

Saya menderita sakit lutut yang sangat berat. Saya tidak dapat duduk
bersila lebih dari 1 tahun & tidak boleh menaiki tangga & juga terpaksa
bersolat duduk. Lutut saya keras dan tidak dapat berbengkok menyebabkan
saya terpaksa merangkak apabila bangun dari duduk berlunjur dilantai.
Selepas 2 bulan memakan TF sebanyak 6 biji sehari, saya kini boleh duduk
bersila, menaiki tangga & solat berdiri. Alhamdulillah! Terima kasih
Winners4Life. Daripada Pn Rugayah, Kulai, Johor.
Saya mempunyai anak yang terencat akal, yang selalu terkena sawan, sejak
dari umur 1 tahun hingga kini 17 tahun. Apabila sawan menyerang, dia
akan jatuh dan cedera. Banyak kali telah luka di muka dan kepala dan
beberapi kali patah di tangan. Alhamdulillah, sejak mula memakan TF 2 biji
sehari, dia tidak diserang sawan lagi. Pn Mahimah, Kuantan –

Ibu mertua saya hidap diabetes (kencing manis) yang kronik sejak 4 tahun
lalu. Ibu jari kakinya luka lebih satu bulan dan tekanan darahnya naik
tinggi. Setelah memakan Transfer Factor 1 minggu, lukanya kering
sepenuhnya dan tekanan darahnya turun. Terima kasih kepada insan yang
mengenalkan Transfer Factor molekul ajaib ini, kepada saya. Daripada En
Azmi Elias, Masai Johor

Saya menghidap kencing manis hampir 10 tahun. Minggu lalu, saya
mula mengambil TF, 2 biji pagi dan 2 biji petang. Badan saya rasa sangat
ringan, tidur lena dan tak perlu bangun malam buang air kecil! Thank you
En Akram dan Winners Group! Daripada Alawdeen Trading & Provision
Shop, Margaret Drive, Singapore.

Suami saya menderita kanser perut, dan perut dia telah “dibuang” melalui
surgery, tetapi dia mengalami pendarahan dan keracunan darah yang teruk.
Dia di ICU buat beberapa waktu dan sudah mula menulis wasiat untuk
keluarga. Harapan untuk terus hidup terlalu tipis, mengikut pandangan
doktor. Dia kemudian dihantar pulang dari hospital tanpa sebiji ubat pun.
Saya amat terharu melihat keadaannya. Dia tidak dapat berjalan, dan
menjadi kurus sehingga tinggal kulit dan tulang sahaja. Saya
mengusahakan berbagai ubatan tradisional tetapi tiada yang memberi kesan
yang dikehendaki. Namun, setelah kami diperkenalkan dengan produk
Transfer Factor dari Winners4Life, keadaan suami saya terus berubah.
Saya memberi dia 9 biji sehari pada permulaan selama 2 minggu dan
kemudian diturunkan 4-6 biji sehari. Alhamdulillah, dia sudah sihat
sekarang. Dia boleh berfungsi seperti biasa. Badannya sudah naik. Selera
makan sudah pulih seperti biasa. Rambutnya tumbuh kembali. Dan tenaga
batinnya kembali normal. Saya amat bersyukur. Saya rasa seperti dia mati
hidup kembali! Terima kasih pada Chegu Azman dan Pn Sheri Din.
Daripada Norbaba, Sandakan, Sabah –

Saya menderita sakit buah pinggang & menjalani dialisis 3 kali seminggu
. Sebelum makan TF anjuran Winners4Life, saya selalu penat, terlalu lesu
& berbaring sahaja. Sekarang tenaga saya sudah pulih & dapat bekerja
kembali untuk mencari nafkah keluarga. Sel darah merah saya juga sudah
bertambah, menurut doktor. Alhamdulillah. Daripada En Khalid, Kulai,
Johor.

Anak saya sudah menghidapi sinus sejak dia berumur setahun, dan
sekarang dia sudah berumur 17 tahun. Setiap pagi bila dia menghembus
hingus, nescaya sinki bilik mandi akan tersumbat kerana terlalu banyak
hingus yang pekat dan hijau. Dia telah menjalani 2 operasi tetapi penyakit
sinus dia tidak juga sembuh. Alhamdulillah, setelah mengambil Transfer
Factor selama 2 minggu, penyakit dia telah sembuh sepenuhnya! Jutaan
terimakasih kepada Chegu Jalil dan Winners. Drpd Pn Zuraidah, Skudai
Johor,

Pada bulan February, volume 3 level saya, hanya 700LP. Pada bulan
March, volume 3 level saya meningkat kepada lebih 6,000LP! Dan saya
berjaya mencapai pangkat Diamond, dengan hanya mengedarkan flyer
“Raja Penawar” dari kumpulan Winners sahaja! Gunakanlah flyer hebat
ini! Insyaallah anda juga akan berjaya! Ida, Singapura/JB

Walaupun belum ramai ahli dibawah kumpulan saya, bonus bulan
pertama saya dalam 4Life Research adalah RM1,418! Ini adalah kerana
produk TF yang cukup berkesan, persen bonus yang tinggi dan sokongan
kumpulan Winners4Life! Terima kasih pada upline saya, Ina dan Man Batu
Pahat dan En Sadik Din. Daripada Johan, Pasir Gudang,

No comments: