one drop perfume... with affordable price..

one drop perfume... with affordable price..
click me

My Blog List


SALAM TO ALL

PLS BE INFORMED, UTK HARGA PAT RESELLER KB AND TUTONG.. HARGA BAGI ITEMS @ SEHATANGGUN FAIZEEN AKAN DITAMBAH $2 (UTK MENANGGUNG KOS PENGAMBILAN STOCK DI TEMPAT DEALER)

IMPORTANT INFO IMPORTANT INFO

Salam to all ... starting 11 Jan 2010, emails, sms and calls will be entertained and replied after 5pm. Bagi semua pengunjung blog ini, pls baca details bg setiap items yg di upload. Thanks atas sokongan biskita semua & kerjasama dari semua pihak amatlah dhargai.

biodatas available..

biodatas available..
SMS ME @ 7172690

Wednesday, June 23, 2010

produk baru.. BALQIS GURAH VAGINA..UTK STOCK PERMULAAN , FULL ADVANCE PAYMENT PLS




untuk pengetahuan semua

Gurah vigina juga boleh di jadikan set bersalin . caranya lepas habis nifas, terus makan Gurah vigina selama 100 hari . itulah rahsia kembali perawan. Ianya sudah cukup sebagai jamu selepas bersalin .


Banyak jalan menuju kebahagiaan . Dalam urusan rumahtangga, ramai suami isteri yang telah mencuba berbagai cara untuk meraih kebahagian rumahtangga yang hakii.

Salah satu usaha mempertahankan kebahagiaan suami isteri itu adalah dengan memerhatikan kepuasan hubungan seksual bersama. Pokok pangkalnya ialah suami isteri tidak boleh saling egois tetapi saling bantu membantu. Salah satu usaha ialah dengan memelihara organ intim masing-masing, yang tentunya tidak boleh diabaikan begitu sahaja. Ini bererti alat kelamin harus sentiasa berada dalam keadaan bersih, dirawat dan prima.

Di kalangan wanita salah satu cara untuk merawat organ intim mereka ialah dengan melakukan ’gurah’.Gurah bermaksud membersihkan kotoran atau lendir-lendir yang terdapat dalam organ tubuh untuk dinyahkan dari organ intim keluar agar organ intim menjadi sihat.

Berbagai kaedah penggurahan telah diperkenalkan di tanah air kita Malaysia yang melibatkan berbagai ramuan herba dan yang paling diminati oleh ramai kaum hawa ialah gurah vagina. Perkara ini tidak menghairankan kita kerana setiap wanita pasti menginginkan organ kewanitaan yang mempunyai otot yang kuat,mencengkam dan sihat. Keadaan vagina seperti ini menjadi idaman ideal bagi setiap wanita. Mereka yang memiliki organ vagina seperti itu pasti tampil lebih percaya diri. Sebaliknya bagi wanita yang merasakan organ vaginanya tidak sempurna akan berusaha untuk mencari tempat pengubatan sebagai usaha memulihkan keadaan vaginanya.

”Gurah Vagina sendiri merupakan hasil dari berbagai ramuan tradisional berkhasiat warisan nenek moyang kita dan 100% hasil keluaran orang Asli Kelantan tanpa dicampurkan dengan rempah ratus. Kalau di Mesir adanya Ratu Cleopatra yang terkenal dengan mandian susu untuk awet muda maka keampuhan Gurah Vagina yang telah lama diperkenalkan juga tiada kalahnya”

Gurah Vagina mempunyai kelebihan tiada tandingannya.Ramai kaum ibu dari seluruh pelusuk negara termasuk Singapura dan Brunei telah menggunakan Gurah Vagina dan hasilnya amatlah memberangsangkan.

Gurah Vagina yang dihasilkan dari beberapa ramuan herba-herba tempatan biasanya akan bekerja secara sistematik, merangsang otot-otot lingkar vagina untuk berkontraksi secara hebat. Gerakan yang dihasilkan mirip gerakan meramas dan mencengkam. Seorang wanita yang memiliki otot kewanitaan yang dahsyat seperti ini tentunya akan mampu memuaskan pasangannya. Selain dari itu, Gurah Vagina juga mampu untuk mengatasi masalah berbagai penyakit kewanitaan seperti keputihan dan lendir yang berlebihan sehingga menjadikan vaginanya lembab dan tidak terlalu kering, kesat, segar dan tidak berbau. Keadaan kewanitaan seperti inilah yang sering didambakan oleh kaum Hawa dan akhirnya mereka akan merasa lebih percaya diri, tenang dan mantap, apalagi sewaktu melayani Sang Suami.


Bahan-bahan dalam Gurah Vagina

1)Raja Satong – untuk merawat semua jenis barah, paru-paru, liver dan penyakit dalam tubuh.
2)Rambai Hutan, Akar jering, Akar Kerdas, Akar Gorek, Akar Petai, Akar Tebu Gajah, Akar Tekak Biawak dan Prakchin – untuk merawat medu dan uluran dan semua jenis angin dalam badan.
3)Urat Papan, Akar 100, Kerbau Jantan, Akar Sarsi – untuk merawat semua jenis penyakit urat saraf.
4)Ubi Pange – untuk merawat senggugut, buasir dan semua jenis luka dalam badan.
5)Kacip Fatimah, Mas Cotek Jantan dan Betina dan Bunga Pek Ma – untuk merapatkan dan menguatkan otot-otot vagina.
6)Tongkat Ali Hitam, Stunjang Bumi dan Ubi Jaga – untuk kesihatan, penyakit jantung dan kencing manis.



Testimoni:



1)Puan Rahmah usia 80thn dari Kota Bharu, Kelantan – setelah dirawat dan mengguna Gurah Vagina selama beberapa minggu, suaminya yang sering menjauhkan diri telah kembali ke pangkuannya.

2)Puan Jamilah usia 35thn dari Shah Alam – suami dah nak ceraikannya kerana dikatakan bahawa vaginanya seperti kacau teh. Puan Jamilah mempunyai anak 5 orang. Setelah menjalani rawatan dan menggunakan Gurah Vagina selama 2 minggu, suaminya membatalkan kes penceraiannya kerana dikatakan isterinya dah kembali seperti ‘dara’

3)Che Gu Rahmah dari Kota Bharu, Kelantan – dengan tersenyum lebar memberitahu bahawa suaminya terkejut besar kerana beliau seolah-olah perawan semula hasil dari penggunaan Gurah vagina dalam masa seminggu sahaja.


4) Pn. Wong, seorang guru dari Kota Bharu memberitahu bahawa beliau telah bebas dari masalah fibroid. Pada mulanya beliau tidak percaya akan herba tempatan dan lebih suka menggunakan produk impot. Setelah menghabiskan wang beribu-ribu ringgit namun masalah fibroidnya semakin membesar. Akhirnya beliau telah diperkenalkan tentang kebaikan menggunakan Gurah Vagina. Kini beliau telah bebas dari masalah fibroid.

5) Pn. Mariam dari kota Bharu telah disahkan oleh Doktor mepunyai fibroid 10cm . Beliau di cadangkan oleh rakan nya menggunakan gurah vagina dan akhirnya setelah menggunakan 3 botol, fibroidnya tiada lagi.

Harga : $36 sebotol (60bj)
1 biji pagi / 1 biji mlm (bagi yang bermasalah seperti fibroid dos pengambilan berlainan)

Pantang larang : tidak boleh minum air kelapa dan jeruk yang berair.

Dilarang keras wanita yang mengandung.

ANDA PASTI BERPUAS HATI

SUAMI ANDA PASTI TERSENYUM SAMPAI KETELINGA

1 comment:

nurul said...

btul ka harga Balqis Gurah Vagina rm36 sebotol ni?