one drop perfume... with affordable price..

one drop perfume... with affordable price..
click me

My Blog List


SALAM TO ALL

PLS BE INFORMED, UTK HARGA PAT RESELLER KB AND TUTONG.. HARGA BAGI ITEMS @ SEHATANGGUN FAIZEEN AKAN DITAMBAH $2 (UTK MENANGGUNG KOS PENGAMBILAN STOCK DI TEMPAT DEALER)

IMPORTANT INFO IMPORTANT INFO

Salam to all ... starting 11 Jan 2010, emails, sms and calls will be entertained and replied after 5pm. Bagi semua pengunjung blog ini, pls baca details bg setiap items yg di upload. Thanks atas sokongan biskita semua & kerjasama dari semua pihak amatlah dhargai.

biodatas available..

biodatas available..
SMS ME @ 7172690

Monday, June 14, 2010

produk baru pre order with advance payment

PRODUK KECANTIKAN
BEAUTEE.. PRODUK TERHANGAT
Pengenalan


Sejak 2006, BEAUTEE menghasilkan pelbagai produk yang di rumus dari Jerman dan France. Setiap produk menpunyai fungsi yang berbeza dan sesuai untuk pelbagai jenis kulit . Bahan mentah produk beautee di import dari Eropah dan dihasilkan oleh kilang OEM bertaraf Good Manufacturing Practice dengan ISO 9001:2000 di Malaysia.
BEAUTEE menghasilkan produk penjagaan muka dan badan yang sesuai dengan peraturan yang ditetapkan oleh peraturan kosmetik Asean di bawah Malaysia Farmaseutikal Kebangsaan Pengendalian Biro (BPFK).Kilang juga di iktiraf halal oleh Jabatan Pembagunan Islam Malaysia (JAKIM). Dengan Ini, Kami menjamin produk penjagaan kulit dan kosmetik kami mencapai kawalan keperluan antarabangsa yang tertinggi.
Kini produk beautee berkualiti tinggi tidak hanya memiliki ribuan kepuasan pengguna dari seluruh Malaysia dan Singapura, Produk Beautee juga memenuhi kepuasan pengguna dari London dan Belanda.


BEAUTEE AMPOULE

BEAUTEE AMPOULE mengandungi ekstract botani dan vitamin dalam pelbagai kombinasi dan tidak menpunyai bahan pengawet dan pewarna kerana bungkusannya yang kedap udara. BEAUTEE AMPOULE memberikan kesan yang luar biasa kepada pelbagai jenis kulit. Keputusan dapat dilihat dengan jelas dalam masa yang singkat . menggunakan ampoule dengan mesin ultrasonic akan dapat kesan yang sama di salon kecantikan.

Cara penggunaan
Patahkan leher botol ampoule pada garisan putih dengan tuala atau tisu berlipat , tuang 1/3 ketapak tangan dan menggunakan hujung jari untuk sapu di sebelah muka dan 1/3 lagi disebelah muka yang satu lagi. Baki 1/3 lagi bolehla sapu di leher.

(walaubagaimanapun ampoule ni sebotol leh simpan sampai 3 hari walaupun tak di galakkan dengan syarat kena simpan dalan peti sejuk ye. Terutama yang kulitnya sensitive bolehla pakai sikit sikit dahulu untuk mebiasakan produk ini dangan kulit muka.)


Jenis - jenis Beautee Ampoules

Vitamin C ampoule
Kulit tampil gebu , mencerahkan dan boleh meremajakan kulitmu.. Tak perlu cucuk sana sini. Lagi. Gunakan vitamin C ampoule dengan kandungannya 100% pati vitamin C. Anda pasti berpuas hati. Sesuai untuk semua jenis kulit.
No KKM:NOT090400197K

Whitening Ampoule
Kulit cerah dan menawan dengan whitening ampoule, tak perlu risau lagi dengan sun burn, kulit tidak sekata dan pigmentasi kerana ianya mempebaiki dan memutihkan kulitmu Tidak sesuai untuk kulit berminyak.
No KKM:NOT090400198K

Purifying ampoule
Bingung dengan masalah jerawat dan kulit berminyak. Ampoule ini akan bertindak pantas dalam mengawal sebum dan memastikan jerawat tidak muncul lagi.tiada lagi kulit berminyak
No KKM: NOT090400195K

Hydrating ampoule
Kulitmu akan tampil lembab dan berseri-seri.tiada lagi masalah kulit kering.
No KKM:NOT090400192K

Firming ampoule
Tekstur kulit akan bertambah baik dengan tindak balas menganjalkan kulit dari mengendur agar kulitmu kembali remaja.
No KKM:NOT090400400191

Open pore ampoule
Bertindak balas dalam memperbaiki tekstur kulit dengan mengecilkan liang pori diwajahmu agar tampil licin dan menyerlah .
No KKM:NOT090400194K

Eye care ampoule
Segarkan sembab mata, (eyebags) lingkaran hitam dan kedutan mata.
No KKM:NOT090400190K

Collagen ampoule
Kandungan kolagennya akan,menyegar dan menyerikan wajahmu Sesuai juga dipakai sebelum make up . tidak sesuai untuk kulit berminyak
No KKM:NOT090400193K

Clarifying Ampoule
Merangsang pertumbuhan sel kulit baru dan menghapuskan parut di wajahmu.

Soothing ampoule
Melegakan dan menyegarkan Kulit mu dari Irritasi sesuai untuk kulit berminyak (juga boleh menghilangkan minyak dimuka) dan yang kulitnya sensitive.
No KKM:NOT090400196K

Cuma $20.00 SEKOTAK / 10 ampoule






24K GOLD SERUM
Yang ni antara produk terhangat yang saya jual.. tambah pula kalau umur dah 30 tahun ke atas.. Dalam serum Gold ni dah mengandungi pelbagai kandungan vitamin yang di perlukan oleh kulit kita.
Emas tulen membantu untuk mengembalikan kolagen, membantu dalam perlindungan terhadap kesan pencemaran dan sinaran UV yang merosakkan kulit. Ia juga membantu meningkatkan peredaran darah. Mengandungi faktor pertumbuhan epidermal atau EGF (Epidermal Growth Factor), memainkan peranan penting dalam keseimbangan pertumbuhan sel, proliferasi, dan diferensiasi dengan cara mengikat pada reseptor EGFR .Kulitmu akan tampil bersinar, berseri dan mempersona dengan keajaiban emas. Tiada lagi kulit kusam, berjeragat, tompok hitam, membaiki kolegen seterusnya menjadikan tekstur kulitmu yang cantik dan kelihatan lebih muda.
No KKM:NOT090400199

Ingredients:
Deionised water, Hydroxyl Ethyl Cellulose, 24k Gold Leaf, Hydrolysed Soluble Collagen, Peptite, Rosemary Extract, Green Tea Extract, Ascorbic Acid, Vitamin A,
Vitamin E, Diazolidinyl Urea, EGF

Cara mengguna
Sapukan jumlah yang sesuai ke kawasan yang diingini kemudian mengurut dengan perlahan sehingga diserap sepenuhnya.

SEKOTAK 10 AMPOULE $40.00






emperna produk baru Beautee .. atas permintaan ramai untuk cleanser kini kami ada cleanser yang sesuai untuk semua jenis kulit dan yang best nya ianya boleh di jadikan mask dan apabila kita memakai ampoule atau serum lebih lagi kesan nya sekiranya kita memakai cleanser yang sama jenama..
harga nya juga murah dan boleh di miliki oleh kita semua. lagi pun produk beautee ini memang terbukti berkualiti .. jadi memang berbaloi membelinya.

HARGA $22.00
keistemewaan cold cream cleanser
Ada 2 fungsi:

1) cleanser

2) Mask

Aturan pemakaiaan mask

normal to dry = 3-5 minit

oily and open pore skin= 10- 15 minit

sensitive skin = 10 - 15 minit

pimple skin = 15 - 30 minit

No comments: