one drop perfume... with affordable price..

one drop perfume... with affordable price..
click me

My Blog List


SALAM TO ALL

PLS BE INFORMED, UTK HARGA PAT RESELLER KB AND TUTONG.. HARGA BAGI ITEMS @ SEHATANGGUN FAIZEEN AKAN DITAMBAH $2 (UTK MENANGGUNG KOS PENGAMBILAN STOCK DI TEMPAT DEALER)

IMPORTANT INFO IMPORTANT INFO

Salam to all ... starting 11 Jan 2010, emails, sms and calls will be entertained and replied after 5pm. Bagi semua pengunjung blog ini, pls baca details bg setiap items yg di upload. Thanks atas sokongan biskita semua & kerjasama dari semua pihak amatlah dhargai.

biodatas available..

biodatas available..
SMS ME @ 7172690

Tuesday, September 21, 2010

figure up..hot ... pre order with advance payment pls..



Figure-Up
Roselle D'tox Shape-up Drink
ISIAN :
10 gm x 10 sachets




PENGKELASAN PRODUK MAKANAN : KKM - 163/S/25 Jld.97
ISIAN :
10 gm x 10 sachets
Dengan teknologi dan zaman yang terlalu cepat berubah serta kesibukan dengan tugas-tugas harian membuatkan kita lupa untuk mengawal pemakanan kita. Kita tidak prihatin dengan masalah diet kita. Kita selalu mengambil jalan mudah seperti makan makanan segera dan berminyak. Masak masakan berlemak dan berkalori tinggi. Selalu makan makanan laut yang berkolesterol tinggi hinggakan kita rasakan badan kita mula membina lemak-lemak hasil daripada pemakanan kita yang tidak terkawal dan kekurangan menjalani senaman.


Apabila badan mula menampakkan obesiti dan perut mula buncit maka kita akan cepat berasa letih dan mengah apabila membuat kerja atau menaiki tangga. Pergerakkan menjadi lambat dan penampilan yang tidak menarik. Pelbagai risiko penyakit mula dikesan seperti penyakit darah tinggi, kardiovaskular (penyakit jantung), kencing manis dan lain-lain.

Moto kami ialah merealisasikan impian anda dan kami begitu optimis dengan visi syarikat ke arah
MENJANA GENERASI SIHAT TANPA OBESITI
TANPA PERLU BERLAPAR




TESTIMONIAL
Afimieza Irdaikhwan, Pendang, Kedah (NEW)
Saya mengalami masalah kegemukan ini sejak dari kecil. Bermula pada umur 16 tahun iaitu semasa di tingkatan empat masalah kegemukan ini semakin menjadi-jadi. Berat badan saya pada waktu itu ialah 80 kg. Pelbagai cara telah dilakukan termasuklah diet yang berdisiplin dan mengawal pemakanan tetapi langsung tidak berhasil. Semasa saya menjalani PLKN saya bertekad untuk menurunkan berat badan dengan mangambil sejenis minuman pelangsing badan. Malangnya hanya 1 kg sahaja berat badan saya turun walaupun banyak aktiviti berat yang saya lakukan sepanjang menjalani latihan. Saya mula mengenali Figure Up ini dari seorang kawan saya yang mengalami masalah yang sama. Seperti biasa saya tidak lagi percaya dengan produk melangsingkan badan ini memandangkan sudah banyak produk yang saya guna tetapi tidak berhasil. Beliau menyuruh saya mencubanya terlebih dahulu kemudian boleh melakukan penilaian selepas itu. Saya mula mengambil produk ini pada 1 Februari 2010 ketika berat badan saya 74 kg. Selepas 2 kotak saya mencuba ternyata perbezaan yang amat ketara. Saya kehilangan lebih kurang 6 kg dalam masa 20 hari. dan setelah saya mengunakan produk ini selama 4 bulan iaitu pada 1 Jun 2010 berat badan saya turun sebanyak 11kg. Berat badan saya sekarang ialah 63kg. Saya amat selesa menggunakan produk ini kerana kita tidak perlu mengawal pemakanan dan melakukan aktiviti berat. Saya telah menggunakan produk ini sebanyak 8 kotak. Produk ini sangat berpatutan dan menjimatkan.

No comments: