one drop perfume... with affordable price..

one drop perfume... with affordable price..
click me

My Blog List

SALAM TO ALL

PLS BE INFORMED, UTK HARGA PAT RESELLER KB AND TUTONG.. HARGA BAGI ITEMS @ SEHATANGGUN FAIZEEN AKAN DITAMBAH $2 (UTK MENANGGUNG KOS PENGAMBILAN STOCK DI TEMPAT DEALER)

IMPORTANT INFO IMPORTANT INFO

Salam to all ... starting 11 Jan 2010, emails, sms and calls will be entertained and replied after 5pm. Bagi semua pengunjung blog ini, pls baca details bg setiap items yg di upload. Thanks atas sokongan biskita semua & kerjasama dari semua pihak amatlah dhargai.

biodatas available..

biodatas available..
SMS ME @ 7172690

Saturday, April 30, 2011

PRODUK PELANGSINGAN YG HEBAT DI PASARAN


2 produk utama dalam diet harian mesti diambil
Program selama 20 hari. Sebelum mengambil produk ini, anda perlu mengambil catatan rekod lemak badan, lemak dalam organ dan BMI. Ini bertujuan untuk mengetahui bagaimana produk ini dapat membantu anda menurunkan berat badan yang diinginkan.


Litchin Enzim De Bella
PRE ORDER PROCEED WITH ADV FULL PAYMENT PLS
$140 PER SET

Litchin Enzim De Bella kaya dengan enzim yang sangat diperlukan tubuh untuk melicinkan proses penghadaman dan bertindak ke atas lemak yang berlebihan pada tubuh badan.
Kandungan dalam Litchin Enzim De Bella
Fruit enzim, whey protein, isolated soy protein, soluble fiber, fructose, pectin, acerola powder, colostrum, passion fruit powder, garcinia gambogia dan white kidney bean.
Enzim ini sangat perlu bagi tubuh badan untuk kesihatan yang baik dan melanjutkan usia.
Fungsinya:
• Memecahkan molekul-molekul lemak yang besar kepada lebih kecil dan menyerapkan ke dalam usus untuk proses pencernaan.
• Bertindak kepada karbohidrat yang berlebihan yang diambil untuk ditukarkan kepada tenaga.
• Kandungan protein yang tinggi dapat mengurangkan rasa lapar dan membantu mengurangkan selera makan.
• Dapat mengurangkan pengambilan kalori dan menurunkan kadar kolestrol.
• Meningkatkan kadar metabolisma.
• Membekalkan segala nutrien dan meningkatkan antibodi badan.
• Memperlahankan pengeluaran lemak dan mempercepatkan pembakaran lemak.
• Berupaya menurunkan kadar lemak dalam organ yang menyumbang kepada penyakit-penyakit kronik.
Cara pengambilan
Satu sachet sejam sebelum sarapan pagi dan sejam sebelum makan malam.


Litchin Fiber De Bella


Keperluan Litchin Fiber De Bella ini adalah sebagai minuman diet untuk membantu menyingkirkan toksik dalam badan, mengatasi sembelit, mengempiskan perut dan melancarkan pembuangan najis.
Fungsinya:
• Serat tumbuhan membantu mengurangkan cirit-birit dan menyerap air yang berlebihan ke dalam usus.
• Melicinkan usus dan memudahkan proses pembuangan najis.
• Mengurangkan sembelit dan mengatasi masalah buasir.
• Menyingkirkan semua sisa toksik dan membantu pembiakan bakteria baik dalam usus.
• Mengurangkan lemak dan paras kolestrol.
• Rasa kenyang yang lebih tahan lama, membantu menurunkan berat badan.


Cara pengambilan
Satu sachet malam sebelum tidur.


Tindakbalas keatas tubuh kesan pengambilan litchin enzim dan fiber
Susah tidur pada hari-hari awal pengambilan.
Tekak dan mulut terasa haus dan kering.
Pengambilan air yang banyak diperlukan untuk menghindarkan rasa kurang selesa.
kerap membuang air kencing
Pembuangan air besar yang mudah dan lancar.
Badan mula terasa ringan dan penurunan berat badan sudah bermula setiap hari














SOALAN LAZIM TENTANG PRODUK INI:
Soal/Jwb
Harapan saya dengan menulis kembali permasalahan yang diutarakan akan dapat membantu para pengguna menyelesaikan permasalahan yang dihadapi dalam program pelangsingan bersama LITCHIN De bella disamping menjadi panduan kepada bakal-bakal pengguna.


PERMASALAHAN YANG DIUTARAKAN:


hello, saya nak tanya, litchin ni boleh ker ambik masa mengandung...saya nak kurangkan selera makanlah...menjadi2 nafsu makan masa mengandung ni..dah naik dekat 20kg ni...boleh ker?



Litchin boleh diambil kecuali:-


1. Perempuan yang sedang mengandung; dan


2. Kanak-kanak di bawah umur 18 tahun.
- Walau bagaimana pun, jika kanak-kanak itu mengalamai OBESITI yang terlampau, dia boleh mengambil Litchin sehingga berat badan dia dapat diturunkan dan mencapai tahap OVERWEIGHT. Selepas mencapai tahap Overweight, penggunaan Litchin hendaklah dihentikan dan dia kena amalkan Diet & Senaman utk mencapai berat badan normal.


3.pesakit2 kronik Jantung




saya nak tanya ni...kalau saya beli jer produk ni, tak payah timbang2 tak boleh ker? saya tak minatlah nak scan2 ni...saya just nak guna jer



Boleh...
tapi kalau tak scan, pengguna tak tahu perbezaan sebelum & selepas terutama pengambilan air yg sebenar. Sebenarnya dengan scan pengguna boleh tahu punca berat badan.. kerana air? otot? metabolisma lemah? tu je... lagi satu ia juga sebagai senjata untuk penjual melihat kebbenaran yang dinyatakan oleh pengguna .Kekadang tu ramai pengguna kata dah ambil AIR yg mencukupi tapi bila dah scan tiada peningkatan % air dalam tubuh. punca utama kg tak turun. kita taknak lah pengguna buat sebab mengutuk produk nie tak ngam dsbnya..


so kalau tak scan pengguna bolehlah mengukur ukuran lilit tubuh. sebab kehebatan litchin ni kalau kg tak turunpun ukur lilit pasti ada perbezaan....
kalau ada yang ckp tak turun gak tu sah2 dia tipu.....


Untuk lelaki ..Ukuran hendaklah diambil betul-betul di atas pusat.


1. Jika ukur lilit pinggang tidak berkurangan, penurunan berat badan adalah kerana kehilangan OTOT dan bukan disebabkan oleh kehilangan LEMAK.


2. Ukur lilit pinggang yg telah berkurangan menunjukkan usus kita telah semakin bersih. Kadang berat badan tidak banyak berkurangan. Ini kerana lemak adalah ringan.


Untuk perempuan ada 3 bahagian yang kena ukur....
1. pinggang
2. punggung
3. peha
4. lengan (kalau nak)
ini membolehkan kta mengukur di bahagian mana yg cpat pengurangan lemak berlaku.







Maklumat lanjut mengenai produk langsing....pengambilan...kesan sampingan..harga...


produk ni adalah produk berasaskan buah2an dan sayur2an di mana ianya adalah keperluan semulajadi tubuh yang tidak mampu dibekalkan oleh kita untuk tubuh. Sebenarnya jika kita mampu membekalkan enzim yang diperlukan oleh tubuh untuk bekerja maka masalah kegemukan tidak akan berlaku. dan produk Litchin inilah salah satu cara yang sihat dan bekesan bagi tubuh mendapat keperluannya. (1sacet = 2 kilo buah & sayur).


Litchin Debella (LD) terdiri dari enzim dan fiber yang mempunyai peranannya yang tersendiri. Rasanya Cik dah baca dalam blog saya. cara pengambilannya;- enzim 2x sehari (sebelum sarapan dan seblm makn malam) dan fiber 1x sehari sebelum tidur. Syarat utama pengambilan litchin adalah kena minum air kosong 5 liter sehari & kurangkan jumlah kuantiti makanan yang biasa diambil. seboleh2nya 1/4 dari biasa ( makan pagi, tengahari dan malam macam biasa) jangan risau sebab apabila kita makan kita akan cepat rasa kenyang.


kesan sampingan diawal pengambilan bergantung kepada individu. terdapat pelbagai simptom yang dialami oleh sesetengah pengguna. ada yang langsung tidk menghadapi apa2 masalah. ada yang tidak lena tido, ada yang rasa
pening dan ada juga yang rasa loya. sebenarnya apa yang berlaku bergantung kepada tahap kesihatan pengguna. simptom yang dinyatakan tadi hanya berlaku 1-3 hari pengambilan sahaja dan tidak membahayakan pengguna.
sekiranya berhenti mengambil LD tidak akan berlaku peningkatan berat badan secara mendadak. berat badan akan naik sekiranya kita kembali ke tabiat asal. "makan tak ingat" tapi tidaklah secara drastik. Apa yang pasti pengguna akan kelihatan lebih muda dari usia.


harga produk untuk ; program 10hari = RM290 ;:Program 20 hari = RM435
p/s: anggaran kebiasaan penurunan dengan set 10 hari adalah 3 kg dan set 20 hari 5-6kg


sekiranya pengguna mempunyai berat yang melebihi 15 kg adalah digalakkan mengambil set trader untuk progran 2 bulan. dan ianya lebih jimat sekiranya pengguna membeli set/set. set trader mempunyai 7 set LD dengan harga RM1624 + RM40 (ahli).




salam, saya telah mengambil DBL selama 4 hari,saya telah mengalami simptom pening pada hari 2 dan 3,adakah iya normal?Saya menggunakannya pada hari pertama dan pada hari kedua saya timbang berat badan dan meningkat 73.0 kg ke 73.5 kg adakah iya normal juga? saya juga keliru dengan cara pengambilan yang tidak menggunakan... sukatan air yang standard,jadi saya sebagai pelanggan tercari-cari sukatan air yg tepat utk ambil DBL.

Pening adalah simptom normal bagi pengguna litchin tetapi berbeza bagi setiap individu. sukatan air kosong bagi membancuh litchin adalah mengikut kesesuaian pengguna. saya secara peribadi menyarankan pengunaan bagi enzim adalah antara 200 -...250ml air & fiber pula 250 -300 ml. kuantiti air semasa bancuhan tidak menjadi masalah kerana ianya bergantung kepda keselesaan pengguna untuk minum. apa yang penting jumlah pengambilan air kosong selepas itu mencapai 5 liter sehari (minum 200 -250 ml setiap setengah jam - saranan).
berkenaan dengan jumlah berat yang meningkat sedikit hari ke 2 penggunaan disebabkan tubuh anda masih lagi menyesuaikan diri dengan peningkatan jumlah pengambilan air. kekerapan membuang air juga diambil kira. pastikan jumlah air yang masuk sama dengan jumlah air dikeluarkan.



saya br bersalin secara operation...dah masuk 4 bulan dan masih menyusukan anak. boleh tak ambil litchin ini? tq

Keistimewaan produk ini adalah boleh diambil oleh semua orang kecuali ibu2 mengandung dan kanak2 bwh 12 tahun. so tiada masalah bagi ibu-ibu dalam pantang, ibu-ibu menyusukan anak, bersalin normal/operation, penyakit kencing manis, darah tinggi dsbnya. Saya juga menyusukan anak,alhamdulillah walaupun mengambil litchin anak saya membesar dengan sihat dan saya pula mendapat tubuh idaman. Semasa pengambilan litchin ibu2 yang menyusukan anak perlu mengikut jumlah saranan pengambilan air kosong sekurang2nya 5 liter sehari.



Adakah bahaya jika saya minum enzim litchin sahaja tetapi tidak minum fiber litchin? Hal ini kerana saya berasa sangat pening dan hampir pitam sejak kali pertama minum enzim litchin hingga sekarang(hari ke-3)..saya sering ke tandas untuk buang air kecil tetapi tidak buang air besar..mengapa jadi begitu?

Isu bahaya dalam kamus LITCHIN. ini kerana kandungan produk ini adalah terdiri dari sumber enzim yang diperlukan oleh tubuh. umpama irama dan lagi enzim dan fiber jangan dipishkan... kalau dipisahkan .. lambatla kurus jawapannya. simpton pening.. loya.. tak leh tido.. badan panas .. adalah kesan diawal pengambilan sahaja. jangan risau.. teruskan pengambilan.


kalau kes tak buang air besar biasanya saya sarankan ubah waktu pengambilan enzim. awalkan dari biasa. 9.30 mlm dah minum fiber tapi lepas ambik fiber jangan plak makan. minum air kosong jer ok.. insyaallah esok flush..
SOALAN LAZIM TENTANG PRODUK INI:
Soal/Jwb
Harapan saya dengan menulis kembali permasalahan yang diutarakan akan dapat membantu para pengguna menyelesaikan permasalahan yang dihadapi dalam program pelangsingan bersama LITCHIN De bella disamping menjadi panduan kepada bakal-bakal pengguna.


PERMASALAHAN YANG DIUTARAKAN:


hello, saya nak tanya, litchin ni boleh ker ambik masa mengandung...saya nak kurangkan selera makanlah...menjadi2 nafsu makan masa mengandung ni..dah naik dekat 20kg ni...boleh ker?



Litchin boleh diambil kecuali:-


1. Perempuan yang sedang mengandung; dan


2. Kanak-kanak di bawah umur 18 tahun.
- Walau bagaimana pun, jika kanak-kanak itu mengalamai OBESITI yang terlampau, dia boleh mengambil Litchin sehingga berat badan dia dapat diturunkan dan mencapai tahap OVERWEIGHT. Selepas mencapai tahap Overweight, penggunaan Litchin hendaklah dihentikan dan dia kena amalkan Diet & Senaman utk mencapai berat badan normal.


3.pesakit2 kronik Jantung




saya nak tanya ni...kalau saya beli jer produk ni, tak payah timbang2 tak boleh ker? saya tak minatlah nak scan2 ni...saya just nak guna jer



Boleh...
tapi kalau tak scan, pengguna tak tahu perbezaan sebelum & selepas terutama pengambilan air yg sebenar. Sebenarnya dengan scan pengguna boleh tahu punca berat badan.. kerana air? otot? metabolisma lemah? tu je... lagi satu ia juga sebagai senjata untuk penjual melihat kebbenaran yang dinyatakan oleh pengguna .Kekadang tu ramai pengguna kata dah ambil AIR yg mencukupi tapi bila dah scan tiada peningkatan % air dalam tubuh. punca utama kg tak turun. kita taknak lah pengguna buat sebab mengutuk produk nie tak ngam dsbnya..


so kalau tak scan pengguna bolehlah mengukur ukuran lilit tubuh. sebab kehebatan litchin ni kalau kg tak turunpun ukur lilit pasti ada perbezaan....
kalau ada yang ckp tak turun gak tu sah2 dia tipu.....


Untuk lelaki ..Ukuran hendaklah diambil betul-betul di atas pusat.


1. Jika ukur lilit pinggang tidak berkurangan, penurunan berat badan adalah kerana kehilangan OTOT dan bukan disebabkan oleh kehilangan LEMAK.


2. Ukur lilit pinggang yg telah berkurangan menunjukkan usus kita telah semakin bersih. Kadang berat badan tidak banyak berkurangan. Ini kerana lemak adalah ringan.


Untuk perempuan ada 3 bahagian yang kena ukur....
1. pinggang
2. punggung
3. peha
4. lengan (kalau nak)
ini membolehkan kta mengukur di bahagian mana yg cpat pengurangan lemak berlaku.







Maklumat lanjut mengenai produk langsing....pengambilan...kesan sampingan..harga...


produk ni adalah produk berasaskan buah2an dan sayur2an di mana ianya adalah keperluan semulajadi tubuh yang tidak mampu dibekalkan oleh kita untuk tubuh. Sebenarnya jika kita mampu membekalkan enzim yang diperlukan oleh tubuh untuk bekerja maka masalah kegemukan tidak akan berlaku. dan produk Litchin inilah salah satu cara yang sihat dan bekesan bagi tubuh mendapat keperluannya. (1sacet = 2 kilo buah & sayur).


Litchin Debella (LD) terdiri dari enzim dan fiber yang mempunyai peranannya yang tersendiri. Rasanya Cik dah baca dalam blog saya. cara pengambilannya;- enzim 2x sehari (sebelum sarapan dan seblm makn malam) dan fiber 1x sehari sebelum tidur. Syarat utama pengambilan litchin adalah kena minum air kosong 5 liter sehari & kurangkan jumlah kuantiti makanan yang biasa diambil. seboleh2nya 1/4 dari biasa ( makan pagi, tengahari dan malam macam biasa) jangan risau sebab apabila kita makan kita akan cepat rasa kenyang.


kesan sampingan diawal pengambilan bergantung kepada individu. terdapat pelbagai simptom yang dialami oleh sesetengah pengguna. ada yang langsung tidk menghadapi apa2 masalah. ada yang tidak lena tido, ada yang rasa
pening dan ada juga yang rasa loya. sebenarnya apa yang berlaku bergantung kepada tahap kesihatan pengguna. simptom yang dinyatakan tadi hanya berlaku 1-3 hari pengambilan sahaja dan tidak membahayakan pengguna.
sekiranya berhenti mengambil LD tidak akan berlaku peningkatan berat badan secara mendadak. berat badan akan naik sekiranya kita kembali ke tabiat asal. "makan tak ingat" tapi tidaklah secara drastik. Apa yang pasti pengguna akan kelihatan lebih muda dari usia.


harga produk untuk ; program 10hari = RM290 ;:Program 20 hari = RM435
p/s: anggaran kebiasaan penurunan dengan set 10 hari adalah 3 kg dan set 20 hari 5-6kg


sekiranya pengguna mempunyai berat yang melebihi 15 kg adalah digalakkan mengambil set trader untuk progran 2 bulan. dan ianya lebih jimat sekiranya pengguna membeli set/set. set trader mempunyai 7 set LD dengan harga RM1624 + RM40 (ahli).




salam, saya telah mengambil DBL selama 4 hari,saya telah mengalami simptom pening pada hari 2 dan 3,adakah iya normal?Saya menggunakannya pada hari pertama dan pada hari kedua saya timbang berat badan dan meningkat 73.0 kg ke 73.5 kg adakah iya normal juga? saya juga keliru dengan cara pengambilan yang tidak menggunakan... sukatan air yang standard,jadi saya sebagai pelanggan tercari-cari sukatan air yg tepat utk ambil DBL.

Pening adalah simptom normal bagi pengguna litchin tetapi berbeza bagi setiap individu. sukatan air kosong bagi membancuh litchin adalah mengikut kesesuaian pengguna. saya secara peribadi menyarankan pengunaan bagi enzim adalah antara 200 -...250ml air & fiber pula 250 -300 ml. kuantiti air semasa bancuhan tidak menjadi masalah kerana ianya bergantung kepda keselesaan pengguna untuk minum. apa yang penting jumlah pengambilan air kosong selepas itu mencapai 5 liter sehari (minum 200 -250 ml setiap setengah jam - saranan).
berkenaan dengan jumlah berat yang meningkat sedikit hari ke 2 penggunaan disebabkan tubuh anda masih lagi menyesuaikan diri dengan peningkatan jumlah pengambilan air. kekerapan membuang air juga diambil kira. pastikan jumlah air yang masuk sama dengan jumlah air dikeluarkan.



saya br bersalin secara operation...dah masuk 4 bulan dan masih menyusukan anak. boleh tak ambil litchin ini? tq

Keistimewaan produk ini adalah boleh diambil oleh semua orang kecuali ibu2 mengandung dan kanak2 bwh 12 tahun. so tiada masalah bagi ibu-ibu dalam pantang, ibu-ibu menyusukan anak, bersalin normal/operation, penyakit kencing manis, darah tinggi dsbnya. Saya juga menyusukan anak,alhamdulillah walaupun mengambil litchin anak saya membesar dengan sihat dan saya pula mendapat tubuh idaman. Semasa pengambilan litchin ibu2 yang menyusukan anak perlu mengikut jumlah saranan pengambilan air kosong sekurang2nya 5 liter sehari.



Adakah bahaya jika saya minum enzim litchin sahaja tetapi tidak minum fiber litchin? Hal ini kerana saya berasa sangat pening dan hampir pitam sejak kali pertama minum enzim litchin hingga sekarang(hari ke-3)..saya sering ke tandas untuk buang air kecil tetapi tidak buang air besar..mengapa jadi begitu?

Isu bahaya dalam kamus LITCHIN. ini kerana kandungan produk ini adalah terdiri dari sumber enzim yang diperlukan oleh tubuh. umpama irama dan lagi enzim dan fiber jangan dipishkan... kalau dipisahkan .. lambatla kurus jawapannya. simpton pening.. loya.. tak leh tido.. badan panas .. adalah kesan diawal pengambilan sahaja. jangan risau.. teruskan pengambilan.


kalau kes tak buang air besar biasanya saya sarankan ubah waktu pengambilan enzim. awalkan dari biasa. 9.30 mlm dah minum fiber tapi lepas ambik fiber jangan plak makan. minum air kosong jer ok.. insyaallah esok flush..

No comments: