one drop perfume... with affordable price..

one drop perfume... with affordable price..
click me

My Blog List

SALAM TO ALL

PLS BE INFORMED, UTK HARGA PAT RESELLER KB AND TUTONG.. HARGA BAGI ITEMS @ SEHATANGGUN FAIZEEN AKAN DITAMBAH $2 (UTK MENANGGUNG KOS PENGAMBILAN STOCK DI TEMPAT DEALER)

IMPORTANT INFO IMPORTANT INFO

Salam to all ... starting 11 Jan 2010, emails, sms and calls will be entertained and replied after 5pm. Bagi semua pengunjung blog ini, pls baca details bg setiap items yg di upload. Thanks atas sokongan biskita semua & kerjasama dari semua pihak amatlah dhargai.

biodatas available..

biodatas available..
SMS ME @ 7172690

Friday, April 1, 2011

salam to all...

MAAJUN BONDA STOCK IN HAND
MAAJUN BONDA STOCK IN HAND
MAAJUN BONDA STOCK IN HAND


ORGINALLY COPIED FROM KAK LANA...
Kelebihan & Khasiat Maajon Bondaku dari Perspektif Dalaman

o Memelihara kesegaran dan mengetatkan faraj. Disamping memanaskan vagina (takdelah sejuk & telus bila berjimak)

o Seks semasa menopause tidak sakit dan kulit faraj tidak kedut dan kering

o Meningkatkan sensasi berahi dan keghairahan seks tidak kira usia muda atau tua iaitu dpt melahirkan AURA yang luar biasa terhadap pasangan bagi yang hilang nafsu

o Memulih dan meningkatkan kepekaan sel2 saraf alat kelamin wanita supaya mudah terangsang dan mempercepatkan klimaks pada wanita

o Membetulkan pusingan haid yang tidak teratur

o Membantu merawat masalah senggugut

o Membantu merawat keputihan (terutama lendir yang pekat dan berwarna kehijauan/kekuningan dari kemaluan) – punca kemaluan mengalami kegatalan.

o Membaik pulih hormone kesuburan iaitu meningkatkan peluang kehamilan bagi yang sukar mengandung

o Mengawal cecair faraj supaya tidak menganggu hubungan seks (masalah ‘banjir’)

o Memulih dan meningkatkan kepekaan sel-sel saraf alat kelamin wanita supaya mudah terangsang dan mempercepatkan klimaks pada wanita

o Membetulkan pusingan haid yang tidak teratur (cthnya 2bln tak datang period)

o Menghilangkan bau di alat kelamin wanita yang disebabkan oleh jangkitan kulat

o Amat baik digunakan oleh wanita yang mengandung untuk mengelakkan dari terkena simpul biawak/krem (DISARANKAN TELAN 2bj shj sblm tido)


o Amat sesuai digunakan pada ibu-ibu dalam waktu pantang selepas bersalin bagi tujuan merapatkan semula pintu rahim dan mengelakkan terjadinya komplikasi rahim jatuh (Peranakan turun). Disamping membantu memperbanyakkan penghasilan susu secara semulajadi.

o Membersihkan darah nifas yang tidak keluar sepenuhnya selepas bersalin, dlm masa yang sama dpt mengelakkan dari berlakunya barah rahim, cyst, fibroid dsb

o Hubungan kelamin tidak menyakitkan dan tetap bertenaga walaupun ketika menopause

o Meningkatkan kesegaran & keceriaan (dari segi TENAGA)

o Merawat sakit sendi @ lenguh2 lutut

o Mengelakkan keluar bunyi ‘angin’ dari kemaluan tika berjimak

o Seks lebih selesa dan nikmat


Kelebihan & Khasiat Maajon Bondaku dari Perspektif Luaran

o Membantu memejalkan punggung yang lembik agar lebeh mantap & padat

o Awet Muda – Badan langsing persis anak dara

o Membantu memperbaiki kedudukan payudara (memejalkan & memontokkan PD) dari terkulai @ kecut slps melahirkan

o Meningkatkan sensasi berahi dan keghairahan seks tidak kira usia muda

o Rambut yg lebih cantik & berkilat (rambut kurang gugur)

o Kulit yg lebih ‘moist’ (tidak kering)

o Membantu mengecutkan jerawat & menghilangkan parut2 jerawat

o Tumit kaki yang halus & licin (terhindar dr mengalami tumit pecah)

o Mengurangkan SINus (bersin/ air hidung meleleh waktu pagi)

* Wanita mengandung juga bole consume MB utk mengelakkan dari terkena simpul biawak/krem/semut2
* DOS YANG DIBENARKAN HANYA 2BIJI SAHAJA SEBLM TIDO


HEALING CRISIS SELEPAS MENELAN MAAJON BONDAKU

* Ada yang mengalaminya & ada yang tidak mengalaminya
* Tindakbalas dibawah bergantung kepada keadaan kesihatan individu


Simpton2


Sebab-musabab

Payudara berasa berdenyut2/ketegangan


Aktifkan estrogen receptor. (membaiki struktur PD agar kenyal , berisi & pejal serta m’dpt saiz payudara yang seimbang)

Mengantuk & Keletihan
Proses penggantian tisu2 bdn yg disebabkan penyakit.

Berpeloh, demam & sakit kepala
Proses peningkatan kadar metabolisme dlm bdn akibat drpd pembuangan toksik melalui saluran perkumuhan. Haba dibebaskan utk mengimbangkan suhu badan.

Kerap buang air kecil/besar
Proses penyingkiran bahan buangan yang lama terkumpul spt metabolit logam berat dan lain2 bahan yang tidak diperlukan oleh bandan (bacteria bertoksin terlalu banyak)

Kaki tangan rasa kebas/kejang
Peredaran darah lemah, kekurangan kalsium didlm badan

Kedatangan haid yang tidak teratur,masa yg lebih singkat @ panjang
Tambahan rembesan hormone estrogen dlm badan, membuang toksin dalam badan

Keputihan semakin bertambah
Tambahan rembesan hormon estrogen dlm badan, membuang toksin dlm badan.

Jerawat/Bintik2 merah
Jantung lemah, terdapat toksin berlebihan dalam badan

Selalu berasa lapar, lemah
Mereka yang mengalami hipoglisemia / anemia. Paras gula darah turun utk membakar lemak yang berlebihan.

Kentut, sedu, sakit dada
Sistem penghadaman lemah atau sakit kembung peru


MAAJUN BONDAKU JUGA SESUWAI UTK KAUM ADAM SELAKU SUAMI KITA

BEnefit yg boleh diperolehi seandainya SOMI join sama adalah :-

1. MENolong Membantu PErmasalahan EJAKULASI PRAMATANG

2. Memantapkan anggota tubuh badan (PLS refer my hubby nyer body) MANTAP SEHH!!

3. Mengurangkan keletihan

4. UNLIMITED ENERGY yang ada

5. Insyaallah boleh 'membesarkan' saiz Z*K*R

6. Meng'Glowing'kan kulit muker...

7. Menghilangkan Scar jerawat yg ade

8. Melawaskan pembuangan air besar + air kecil

9. MEngempiskan perut INCASE uols nyer hubby perut buncit @ boroi

10. Menguatkan sume yang ada ..dari A - Z.. dan Yang Pasti.........Yang Paling Best

>> Menjanjikan Every Single Night Persis First Night "Mencengkam" abess sehh! ~ Pesan Bonda biar ia Hangat & Tidak hambar...(utk elakkan somi membuka New branch)

BOLEH MAKAN/TELAN MASE PERIOD AGAR DARAH KOTOR YG KELUAR TIDAK BERBAUR HANYIR ...

Yang pasti ia tidak disaluti ngan kapsul.......ORIGINAL gentel (takde laa lembik sgt) ..ia feksibel ....korunk leh wat bujur agar telus ngan anak tekak korang macam zmn nenek kita mana ada sarung2 nie.. terus je telan baru rasa orginality..

>>> Pada pendapat kak lana jamu yang ada 'sarung' ia mengambil masa utk dihadam tapi Maajun Bondaku ini bila telan jer terus ia akan 'absorb' dlm badan kita TEpuk Dada tanya selera

maajun bonda.... kehebatan maajun bonda.. Anda sudah merasainya??..



Kapsul Pueraria Mirifica Untuk Payudara Cantik Menawan!

STOCK IN HAND... $48 only... 2 botol $90
Pueraria Mirifica adalah merupakan sejenis tumbuhan yang banyak tumbuh di kawasan tanah tinggi di Utara Thailand. Dalam bahasa Thai, ia dipanggil White Kwao Krua.Pueraria Mirifica mempunyai kesan seperti estrogen yang sangat hebat. Ia telah digunakan berabad lamanya sebagai herba anti-penuaan. Pueraria Mirifica juga terkenal sebagai herba semulajadi untuk pembesaran serta penganjalan payudara.

Phytoestrogen yang terkandung dalam Pueraria Mirifica memberikan kesan positif dalam merawat masalah osteoporosis, merawat simptom-simptom menopause dan mengelakkan pembentukan kanser yang disebabkan ketidakseimbangan hormon Phytoestrogens bukanlah hormon, tetapi ia memberikan manfaat yang sama seperti hormon estrogen, iaitu sumber utama yang menyumbang ke arah pembesaran payudara. Phytoestrogens memaksimumkan pengaliran darah dan peredaran estrogen sekitar tisu-tisu payudara. Hasilnya, payudara anda menjadi bertambah besar dan bertambah anjal dan mantap.

Pueraria Mirifica menambah tisu-tisu lemak di sekitar kawasan payudara. Ia juga membantu dalam menyokong kolagen yang memberikan bentuk yang cantik dan anjal secara semulajadi. Pueraria Mirifica juga mengandungi ekstrak miroestrol dan deoxymiroestrol yang boleh memberi kesan pembentukan semula pada bentuk payudara yang semakin kendur hasil daripada perubahan hormon dan faktor dimamah usia. Malahan ia juga menjanjikan kecantikan payudara agar semakin montok dan menggiurkan seperti yang d iidamkan setiap wanita. Keistimewaan Pueraria Mirifica juga dapat memberi bentuk badan yang sempurna terutama pada bahagian payudara dan pinggul. Hasil penggunaan yang kerap pasti memberi impak kepada saiz payudara yang asal kepada saiz idaman.

Ia juga mengandungi agen anti-kanser yang dapat membantutkan pertumbuhan sel kanser bagi pengidap kanser payudara. Ini membantu kaum wanita bebas daripada kanser payudara yang merupakan penyakit pembunuh utama wanita iaitu dengan mencegah pertumbuhan sel tersebut.

Mengapa Thanyaporn Breast Capsule dan bukannya yang lain?:

Pengilangnya adalah antara yang terbesar di Thailand.
Mempunyai ladang Pueraria Mirifica sendiri.
Kandungan Pueraria Mirifica yang lebih berbanding produk produk lain.

Kualiti yang tinggi.

Pokok Pokok Pueraria Mirifica hanya terdapat di Thailand & Myanmar. Pengekspotan pokok pokok ini adalah dilarang di Thailand tetapi pengeksportan produk-produk berasaskan Pueraria Mirifica adalah dibenarkan.

Kesan Penggunaan:

Selepas menggunakan kapsul Thanyaporn, anda akan memperolehi hasilnya selepas 2-4 minggu, bergantung kepada kuantiti tisu dalam payudara. Biasanya, pertambahan maksimum diperolehi selepas 3 bulan menggunakan kapsul Pueraria Mirifica ini. Adalah tidak mustahil untuk memperoleh pertambahan saiz antara 1-3 inci. Jika anda mahukan hasil yang lebih cepat, anda boleh menggabungkan pengambilan kapsul ini dengan Lelan Vital Bust Serum yang berteknologi nano serta turut diformulasi daripada Pueraria Mirifica.

NOTA: Pueraria Mirifica tidak sesuai digunakan oleh gadis yang berumur kurang dari 20 tahun kerana tubuh belum berkembang sepenuhnya. Selain itu, wanita mengandung juga tidak sesuai menggunakannya. Sila ikut sukatan pemakanan yang betul.

Antara Khasiat Pueraria Mirifica :

Menambah saiz payudara.
Menegangkan payudara dan punggung yang mengendur.
Mencerahkan kulit (termasuklah kulit pada bahagian puting payudara).
Menganjalkan kulit yang melendut.
Melambatkan proses penuaan.
Melangsingkan badan dengan peningkatan jisim badan tanpa lemak.
Merawat masalah-masalah yang berkaitan dengan rahim.
Menghalang jangkitan pada vagina dan pundi (bladder)
Mengetatkan vagina.
Mencegah dan mengurangkan penyakit migrain.
Membantu menggelapkan rambut beruban dan menggalakkkan pertumbuhan rambut
Menambah tenaga dan kecergasan
Mengatasi masalah sukar tidur
Menjadikan kulit lebih lembut dan lebih 'muda'

Kandungan:
Satu botol mengandungi 60 biji kapsul (1 kapsul untuk 1 hari)

Amaran :

Pueraria Mirifica tidak sesuai digunakan oleh gadis yang berumur kurang dari 20 tahun kerana tubuh belum berkembang sepenuhnya. Selain itu, wanita mengandung juga tidak sesuai menggunakannya. Sila ikut sukatan pemakanan yang betul.

Cadangan Pengambilan :

1 Biji Kapsul Mengandungi 150mg Puereria Mirifica.

* Cadangan dos pengambilan adalah 1-2mg/kg sehari.
* Wanita yang mempunyai berat badan 75kg dan keatas boleh mengambil 1 biji setiap hari.
* Wanita yang mempunyai berat badan kurang dari 75kg mengambil 1 biji setiap hari kapsul yang mengandungi 100mg Puereria Mirifica.
* Atau wanita yang mempunyai berat badan kurang dari 75kg mengambil 1 biji setiap 2 hari.


No comments: