one drop perfume... with affordable price..

one drop perfume... with affordable price..
click me

My Blog List


SALAM TO ALL

PLS BE INFORMED, UTK HARGA PAT RESELLER KB AND TUTONG.. HARGA BAGI ITEMS @ SEHATANGGUN FAIZEEN AKAN DITAMBAH $2 (UTK MENANGGUNG KOS PENGAMBILAN STOCK DI TEMPAT DEALER)

IMPORTANT INFO IMPORTANT INFO

Salam to all ... starting 11 Jan 2010, emails, sms and calls will be entertained and replied after 5pm. Bagi semua pengunjung blog ini, pls baca details bg setiap items yg di upload. Thanks atas sokongan biskita semua & kerjasama dari semua pihak amatlah dhargai.

biodatas available..

biodatas available..
SMS ME @ 7172690

Thursday, September 3, 2009

EXCEL SUPREME PRE ORDER.. 1 kotak 90 biji....




“EXCEL SUPREME" merupakan satu produk makanan tambahan (supplement food) yang diperbuat menggunakan 4 bahan utama iaitu Biji Teratai, Pati Bunga Teratai, Gingko Biloba dan Daun Pegaga yang bermutu tinggi dan ianya dipercayai dan diyakini dapat meningkatkan Kecerdasan Minda (IQ) & Kemantapan Emosi (EQ) anak anda dan seisi keluarga.”

KEISTIMEWAAN/KELEBIHAN/KEBAIKAN EXCEL SUPREME:

BIJI TERATAI
 Dapat menenangkan / mententeramkan emosi (EQ) yang tidak stabil (pemarah,tertekan, mudah stres, mudah risau, geram, cepat melenting).

PATI BUNGA TERATAI
 Sangat baik untuk memberikan tumpuan (FOKUS) dalam kerja / mata pelajaran.

GINGKO BILOBA
 Dapat melancarkan sistem peredaran darah dengan lebih baik di dalam badan.
 Dapat meningkatkan kecerdasan minda (IQ) dalam proses menghafal,mengingat, pantas membaca, ulangkaji pelajaran dan baik untuk mereka yang bekerja.

DAUN PEGAGA
 Dapat memberikan tumpuan (INTENTION) semasa belajar dan bekerja (sangat baik untuk kanak-kanak yang hyper aktif) supaya lebih mudah belajar dan segar setiap masa.

TESTIMONIAL (CIKGU SAUD BIN JAAFAR)
"Saya mengajar mata pelajaran Matematik tahun enam. Setelah saya memberikan EXCEL SUPREME kepada seorang murid yang paling lemah sebagai kajian saya, saya dapati penguasaan pelajaran Matematiknya semakin baik dan yang mengejutkan saya, dalam peperiksaan pertengahan tahun lalu, murid berkenaan mendapat markah ke-5 tertinggi didalam kelas.Cukup hebat EXCEL SUPREME!!
(Guru Matematik Darjah Enam, Sabak Bernam)019 – 347 8177

No comments: