one drop perfume... with affordable price..

one drop perfume... with affordable price..
click me

My Blog List


SALAM TO ALL

PLS BE INFORMED, UTK HARGA PAT RESELLER KB AND TUTONG.. HARGA BAGI ITEMS @ SEHATANGGUN FAIZEEN AKAN DITAMBAH $2 (UTK MENANGGUNG KOS PENGAMBILAN STOCK DI TEMPAT DEALER)

IMPORTANT INFO IMPORTANT INFO

Salam to all ... starting 11 Jan 2010, emails, sms and calls will be entertained and replied after 5pm. Bagi semua pengunjung blog ini, pls baca details bg setiap items yg di upload. Thanks atas sokongan biskita semua & kerjasama dari semua pihak amatlah dhargai.

biodatas available..

biodatas available..
SMS ME @ 7172690

Tuesday, December 8, 2009

LUMIGLOW... 1 JAR $182.40 PRE ORDER WITH ADVANCE PAYMENT PLS..

SALAM.. MEMPERKENALKAN PRODUK BARU....




Kesihatan & kecantikan adalah perkara yang paling utama untuk dipelihara. Namun, cabaran untuk penjagaan keduanya semakin hebat akibat kesuntukan masa, kekurangan pengetahuan dan ketiadaan alternatif yang mudah. Mujurlah dengan LumiGlow, kini anda mampu untuk menjaga taraf kecantikan & kesihatan anda dengan cara yang mudah & pantas!

Sebelum anda melihat lebih jauh, adalah elok untuk menerangkan dua soalan lazim yang utama. Pertama, LumiGlow merupakan nama untuk hanya 1 krim sahaja. Kedua, cara menggunakan LumiGlow ialah sapu sahaja, tidak perlu dimakan, diminum ataupun disuntik.

TESTIMONIAL:

* Ms. Tan menggunakan LumiGlow untuk penegangan dan penganjalan payudara serta menghilangkan jeragat.
* Selepas menggunakan LumiGlow, payudara beliau lebih anjal, tegang, montok dan jeragat di muka hilang.
* Nota : LumiGlow membantu untuk membesar atau mengecilkan payudara. Berdasarkan rekod, 6 minggu diperlukan untuk membesarkan 2 "cup". LumiGlow juga boleh digunakan untuk mencerahkan atau menggelapkan puting payudara.


No comments: