one drop perfume... with affordable price..

one drop perfume... with affordable price..
click me

My Blog List


SALAM TO ALL

PLS BE INFORMED, UTK HARGA PAT RESELLER KB AND TUTONG.. HARGA BAGI ITEMS @ SEHATANGGUN FAIZEEN AKAN DITAMBAH $2 (UTK MENANGGUNG KOS PENGAMBILAN STOCK DI TEMPAT DEALER)

IMPORTANT INFO IMPORTANT INFO

Salam to all ... starting 11 Jan 2010, emails, sms and calls will be entertained and replied after 5pm. Bagi semua pengunjung blog ini, pls baca details bg setiap items yg di upload. Thanks atas sokongan biskita semua & kerjasama dari semua pihak amatlah dhargai.

biodatas available..

biodatas available..
SMS ME @ 7172690

Wednesday, February 17, 2010

SABUN AQURA PRE ORDER.. WITH ADVANCE PAYMENT PLEASE...




IPOH: 10 penumpang terbunuh dan 2 cedera, 1 cedera parah, selepas sebuah bas ekspress dua tingkat hilang kawalan dan melanggar penghalang tepi jalan di KM 272.8 lebuh raya utara – selatan dimana bas tersebut menghala ke utara, 8 KM selepas keluar plaza tol Ipoh selatan, awal hari sabtu (hari ini). Pemandu bas itu mengaku mengantuk dan terlelap ketika kemalangan.

Anda masih mengingati peristiwa hitam ini di waktu penghujung tahun 2009? Ini adalah salah satu akibat mengantuk ketika berada dalam keadaan yang memerlukan perhatian dan tumpuan yang serius. Contohnya ketika memandu di tengah malam atau di waktu keletihan. Dan sudah pasti, mengantuk ketika keadaan yang memerlukan perhatian dan tumpuan serius juga boleh berlaku disekeliling kita dan mengakibatkan keadaan yang tidak diingini berlaku.





Anti-Bakteria dan Sterilisasi
Nano Silver ditambahkan ke dalam sabun Aqura untuk kesan anti-bakterianya. Apabila ia bertembung dengan bakteria, Nano Silver akan menghapuskan elektron dari permukaan organisma tersebut, menghalang bacteria dari berfungsi dan seterusnya membunuh bakteria tersebut. Sebahagian Nano Silver yang tertinggal di atas kulit dan di dalam rongga mengekalkan kesegaran anda untuk tempoh yang lebih lama. Nano Silver membersihkan kulit secara sempurna dengan menghapuskan kulit dan sel-sel yang telah mati. Ia juga mempamerkan keberkesannya untuk jerawat. Ion-ion negatif dan Sinaran Infra Merah Jauh.

Akti-karbon mengeluarkan Ion-ion negatif.
Digelar “Vitamin udara”, Ion-ion negatif membantu hemoglobin di dalam darah untuk menggerakkan zat-zat dan menukarkannya kepada tenaga. Akti-karbon juga mengeluarkan sinaran Infra Merah Jauh yang telah terbukti oleh ahliahli Sains untuk mempertingkatkan tahap tumbesaran dan kesihatan sel-sel hidup. Sinaran Infra Merah Jauh mengeluarkan jutaan getaran ‘bio’ seminit, yang akan bertindak sebaik sahaja ia bersentuhan dengan kulit. Fungsi ini memperbaharui sel-sel kulit dan melindungi kulit dari kesan penuaan.

Apakah Cecair Karbon?
Cecair karbon merupakan bahan aktif di dalam Sabun Muka Aqura. Cecair karbon diperbuat terutamanya daripada asid pyroligeneous yang diketahui oleh pakar-pakar pelbagai bidang untuk kesan kesihatan dan kecantikannya yang positif, dan digunakan di dalam kehidupan seharian orang Jepun. Cecair karbon merupakan asid pyroligeneous yang asli. Ia mengandungi lebih dari 200 jenis bahan, termasuk asid asetik, methyl, acetone dan kandungan bahan kimia lain yang lebih kecil. Ia merupakan cecair yang asli dan semulajadi.

Asid pyroligeneous mempunyai sejarah yang lama dan ia diketahui oleh kesan sterilisasinya. Ia telah digunakan selama berabad lamanya sebagai ejen sterilisasi, penghapus bau, dan juga dalam perubatan bagi masalah usus. Apabila ditambah kedalam air, kesan antiseptik, anti-bengkak dan anti-allergi bahan-bahan organik seperti asid asetik fenol akan mengecutkan saiz molekul air, mempercepatkan penyerapan ke dalam kulit dan menambahkan pengaliran tenaga, menjadikannya sempurna sebagai sabun muka.

Siapakah yang patut menggunakan Sabun Karbon Aqura?

*

Pemandu jarak jauh
*

Pemandu profesional
*

Pekerja tiga syif
*

Pelajar
*

Golongan profesional yang memerlukan tumpuan penuh terhadap kerja mereka
*

Mereka yang mudah mengantuk
*

Pengawal keselamatan

Bilakah anda patut memakai Sabun Karbon Aqura?

*

Sebelum memulakan perjalanan jauh
*

Sebelum menghadiri mesyuarat atau kuliah panjang
*

Sebelum memulakan projek yang memerlukan anda memberi perhatian penuh
*

Selepas makan tengahari yang mengenyangkan
*

Sebelum memulakan kerja syif malam
*

Sebelum pergi ke sekolah, kolej atau universit




Memperkenalkan Syampu Tudung Aqura Pertama di Malaysia

Kuasa Karbon Aqura Syampu Tudung ini dirumus khas dengan Cecair Karbon sebagai salah satu bahan aktifnya. Aqura merupakan jawapan untuk pelbagai cabaran yang dihadapi apabila rambut tertutup selama 8 jam atau lebih dalam sehari. Cabaran pertama merupakan kegatalan yang berulang. Keadaan ini mungkin mendatangkan bau yang kurang menyenangkan. Karbon, satu bahan yang sudah sekian lama terbukti kebolehannya, termasuk untuk menghapuskan bau. Cecair karbon, sejenis asid pyroligenous, mengandungi lebih dari 200 jenis komponen, termasuk asid asetik, dan mengandungi kebolehan membasmi kuman yang berkesan. Cecair karbon juga mempunyai kesan anti-kulat. Karbon juga dapat menyerap kandungan klorin di dalam air, menjadikan rambut semakin licin. Secara semulajadinya, Cecair Karbon merupakan bahan organik, tidak mengandungi bahan kimia dan berkebolehan bio-degradasi.

Syampu Tudung Aqura dirumus khas untuk wanita pemakai tudung. Dengan Cecair Karbon sebagai bahan utama, Syampu Tudung Aqura adalah jawapan untuk masalah kulit kepala. Karbon mencegah pembiakan bakteria seterusnya menghilangkan kegatalan dan bau.

No comments: