one drop perfume... with affordable price..

one drop perfume... with affordable price..
click me

My Blog List


SALAM TO ALL

PLS BE INFORMED, UTK HARGA PAT RESELLER KB AND TUTONG.. HARGA BAGI ITEMS @ SEHATANGGUN FAIZEEN AKAN DITAMBAH $2 (UTK MENANGGUNG KOS PENGAMBILAN STOCK DI TEMPAT DEALER)

IMPORTANT INFO IMPORTANT INFO

Salam to all ... starting 11 Jan 2010, emails, sms and calls will be entertained and replied after 5pm. Bagi semua pengunjung blog ini, pls baca details bg setiap items yg di upload. Thanks atas sokongan biskita semua & kerjasama dari semua pihak amatlah dhargai.

biodatas available..

biodatas available..
SMS ME @ 7172690

Monday, September 20, 2010

FERTILITY AID

FertilAid, Kesuburan, dan Pre-Konsepsi

"Sebagai sebahagian daripada diet dan gaya hidup, FertilAid dihasilkan untuk mengoptimum kesihatan sistem reproduksi dan meningkatkan peluang anda untuk hamil - dengan gabungan herba-herba terpilih dan kunci vitamin semulajadi, formula khas untuk keperluan wanita dan lelaki ...."


FertilAid for Women dihasilkan untuk menggalakkan keseimbangan hormon yang memainkan peranan utama dalam pusingan haid sihat dan ovulasi tetap, menyokong organ reproduktif wanita dan membina tisu-tisu reproduktif." FertilAid for Women menyediakan:

• "Fertility-Enhancing" Formula: menggalakkan kitaran normal ovulasi dan mengimbangi hormon wanita.

• Semulajadi, mengandungi herba2 yang disahkan secara saintifik, termasuk chasteberry (vitex agnus castus).

• "Just Right" dos Folic Acid untuk pra-konsepsi - penting bagi mengelakkan kelahiran cacat.

• Vitamin Lengkap dan menyokong Anti-oksidan- Kualiti Dijamin.

• Vitamin dan mineral yang 100% digalakkan pengambilannya dalam harian bagi wanita yang ingin hamil.

"FertilAid for Men adalah formula yang dihasilkan untuk menggalakkan pengeluaran sprema yang sihat dari segi kuantiti, kualiti dan ketahanan. FertilAid for Men menyediakan:

• "Fertility-Enhancing" Formula: menggalakkan kuantiti,kualiti dan ketahanan sprema

• Lebih L-Carnitine berbanding jenama lain- kunci kepada nutrisi dalam penghasilan sperma sihat dan meningkatkan ketahanan sperma.

• Kaya dengan sumber kuat anti-oksidan untuk menyokong kesihatan sistem reproduktif lelaki.

• Sumber Vitamin B yang dinamik dan mineral seperti Zinc untuk menyokong sistem reproduktif lelaki.

• Sokongan Vitamin Lengkap - 100% RDA atau lebih banyak vitamins penting untuk lelaki.




PRE ORDER WITH ADVANCE FULL PAYMENT PLS
FertilAid Value Plus Pack
$220




FertilAid Starter Pack

FertilAid & FertileCM Membantu Meningkatkan Kesuburan Wanita
$135
Dua produk kami yang paling popular untuk meningkatkan kesuburan - FertilAid untuk Wanita dan FertileCM , digabungkan bersama dan ditawarkan dengan harga, diskaun khas . The Little Bundle Starter Pack membantu memastikan nutrisi yang baik , meningkatkan keseimbangan hormon dan meningkatkan pengeluaran lendir leher rahim , semua yang memainkan peranan penting dalam proses konsepsi .

FertilAid untuk Perempuan adalah seorang doktor suplemen yang dirancang menggunakan pendekatan dual untuk membantu persenyawaan . Ini mengandungi suplemen vitamin prenatal penuh (termasuk asam folat ) serta campuran herba meningkatkan kesuburan tumbuhan yang membantu untuk mengatur dan menormalkan kitaran hormon seseorang . Ini " Just Right " formula vitamin, mineral , antioksidan dan rempah - rempah ( seperti Vitex ) direka untuk meningkatkan peluang anda untuk hamil .

Tanpa subur high lendir leher rahim , sperma mempunyai masa yang sukar membuat jalan ke telur . FertileCM direka untuk meningkatkan kuantiti dan kualiti lendir leher rahim wanita . Selain pengeluaran lendir , FertileCM membantu menguatkan dinding rahim untuk implantasi embrio yang lebih baik .
FertilAid untuk Wanita dan FertileCM melengkapi antara satu sama lain dan disusun untuk dilakukan bersama - sama dengan aman . Keduanya alami , non- resep suplemen yang dirancang untuk meningkatkan kesihatan pembiakan secara keseluruhan dan membantu anda hamil .


FertilAid Value Pack $165
FertilAid for Women & Men Meningkatkan Peluang Anda Untuk Hamil
FertilAid dikembangkan oleh ahli terkemuka kesuburan , Dr Amos Grunebaum , Obgyn , untuk membantu mengoptimumkan kesuburan secara aman dan alami - sambil memberikan semua nutrisi penting bahawa baik lelaki mahupun wanita perlu memastikan peluang terbaik daripada konsepsi dan kehamilan yang sihat dan bayi . Menggunakan bahan herba sains - diaktifkan , FertilAid termasuk Dr.Grunebaum ' s " Just Right " formula vitamin, mineral dan antioksidan untuk prasangka yang optimum dan kesihatan sebelum melahirkan .

Bagaimana untuk hamil ? Untuk pasangan secara aktif berusaha untuk hamil , yang FertilAid Undian Paket menawarkan nilai yang besar dan keselesaan dan , pada akhirnya , memberikan jaminan bahawa kedua-dua pasangan yang menyokong kesihatan reproduksi mereka untuk memaksimumkan potensi konsepsi sihat . FertilAid dianjurkan untuk cuba - untuk- hamil dua , walaupun ada masalah kesuburan dikenalpasti ; itu adalah suplemen kesuburan hanya untuk menawarkan spektrum - penuh , 100 % AKG formula multivitamin dan mineral , di samping bahan - meningkatkan kesuburan .

Untuk Wanita , FertilAid mengandungi komponen penting seperti asid folat dan Vitex untuk membantu mengatur keseimbangan hormon dan meningkatkan kesihatan pembiakan . Rumus lelaki termasuk asid amino l - karnitin , seng dan selenium untuk membantu meningkatkan jumlah sperma rendah dan motilitas .


FertilAid for Women
harga : $95
FertilAid for Women adalah satu-satunya makanan tambahan kesuburan yang memberi keseimbangan kunci untuk "peningkatan kesuburan" melalui nutrien herba (termasuk vitex) dengan "Just Right" formula mengandungi vitamin, mineral, dan anti-oksida yang penting. FertilAid for Women menyediakan keperluan vitamin lengkap untuk wanita yang ingin hamil. FertilAid merupakan campuran herba-herba terpilih di mana kajian telah menunjukkan herba-herba tersebut dapat meningkatkan kesuburan dan meningkatkan peluang anda untuk mengandung. Peranan herba-herba di dalam FertilAid for Women telah disahkan secara saintifik dalam meningkatkan kesihatan sistem reproduktif wanita.

* Chasteberry @ Vitex (vitex agnus-castus, chastetree berry) digunakan untuk merangsangkan hormon-hormon yang terlibat dalam pengovulan dan memulihkan keseimbangan hormon wanita. Vitex amat berguna dalam menormalkan fungsi kelenjar pituitari dan mengimbangi tahap progesteron dan estrogen . Vitex sering digunakan sebagai rawatan herba untuk kemandulan dan adalah khususnya berguna untuk wanita dengan pusingan haid yang tidak menentu atau fasa luteum yang pendek(jarak yang pendek bagi dua kali kitaran haid). Keberkesanan vitex lebih meningkat dengan penggunaan berterusan.
* Red Clover (trifolium pretense) membantu memulihkan dan mengimbangi fungsi hormon. Red Clover mengandungi isoflavones (seperti sebatian estrogen) yang menggalakkan pengeluaran estrogen dan meningkatkan kesuburan wanita. Red Clover juga mengandungi kalsium dan magnesium yang boleh merehatkan sistem saraf dan meningkatkan kesuburan.
* Siberian Ginseng (eleutherococcus senticosus root) membantu memulihkan dan mengimbangi fungsi hormon. Ia telah digunakan dalam ubatan tradisional Cina amat penting untuk mengukuhkan tenaga badan (yang dikenali sbg Chi dikalangan Cina). Ginseng Siberia secara positifnya memberi kesan pada tahap hormon , mencantikkan otot-otot uterus, menyokong fungsi uterus , dan meningkatkan kesuburan.
* Ginkgo Biloba telah digunakan dalam ubatan tradisional untuk merawat gangguan peredaran darah dan meningkatkan ingatan. Kajian makmal telah membuktikan yang Gingko membaik-pulih peredaran darah dan meningkat aliran darah tambahan untuk organ-organ pembiakan, memelihara nada saluran darah yang sihat. Gingko juga mengandungi antioksidan yang berfungsi untuk pembersihan dalam badan.
* PABA adalah vitamin B Complex yang disintesiskan dalam badan. PABA adalah dipercayai dapat meningkatkan keupayaan estrogen untuk memudahkan kesuburan dan meningkat keupayaan itu bagi wanita yang gagal hamil. Satu ujian klinikal melaporkan yang 12 daripada 16 wanita berjaya hamil selepas penambahan PABA lebih beberapa bulan.
* Sokongan Anti-Oksidan : Vitamin C dan E adalah vitamin penting dalam anti-oksidan yang memainkan peranan dalam membaiki kerosakan yang berpunca daripada persekitaran, penuaan dan menghaan kerosakan selular yang disebabkan oleh pengoksidaan radikal bebas. Vitamin E merupakan satu pusat antioksidan yang penting untuk keseluruhan sistem reproduktif dan kesihatan.
* Asid Folik (vitamin B9 @ Folate): Asid Folik yang diambil sebelum konsepsi boleh menghalang kelahiran cacat seperti kecacatan spina bifida dan tiub saraf serta lain-lain kecatatan janin terutamanya kecacatan jantung. FertilAid menyediakan dos yang "Just Right" bagi Asid Folik untuk wanita yang ingin hamil.
Cara penggunaan: 1 biji 3x setiap hari (pagi, petang, malam).
AMARAN: Tidak boleh dimakan bersama dengan clomid atau ubatan kesuburan lain.
1 botol = 90 kapsul



FertilAid for Men
HARGA $95
Subur, sperma sihat didefinisikan bukan sahaja oleh bilangan sperma (sperm count), tetapi juga dengan tumpuan sperma, ketahanan dan kelajuan sperma, dan juga morfologi sihat (bentuk dan saiz sperma). Ketahanan sperma ditentukan dengan peratusan sperma yang bergerak dan keupayaan mereka untuk "berenang" ke arah arah depan. Ketahanan sperma sihat membenarkan sperma untuk menahan kecergasan dan mendorong diri mereka melalui uterus ke tiub Falopio - dan akhirnya menembusi permukaan ovum dan mensenyawakan telur. FertilAid for Men menangani isu-isu utama ini dalam kesuburan dan sistem reproduktif lelaki. Dengan satu formula efektif yang menggabungkan satu campuran kuat antioksidan, vitamin, dan mineral dengan asid amino, L-Carnitine, FertilAid for Men adalah direkabentuk bagi menyokong pembentukan sperma sihat dan meningkatkan ketahanan sperma dan juga menambah bilangan sperma.

* L-Carnitine amat penting dalam proses pembentukan sperma , menggalakkan kematangan sihat dan marfologi sperma dan juga memastikan penjagaan kualiti dan mobiliti sperma. FertilAid for Men mengandungi lebih L-Carnitine daripada makanan tambahan kesuburan lelaki yang lain.
* Ekstrak Biji Anggur adalah anti-oksidan penting yang menghapuskan radikal bebas yang merosakkan daripada sistem anda. Radikal bebas menyebabkan kerosakan oksidan pada badan lebih dikenali sebagai 'berkarat' dalam tisu-tisu dan sel-selbadan. Kerosakan ini boleh menganggu fungsi reproduktif dan kesihatan kesuburan lelaki. FertilAid for Men menghalang radikal bebas dengan satu tatasusunan dinamik antioksidan - termasuk ekstrak biji anggur yang disahkan secara saintifik . Kajian menunjukkan makanan tambahan yang kaya dengan antioksidan boleh secara mendadak meningkatkan kesihatan reproduktif lelaki. FertilAid for Men menyediakan sokongan antioksidan yang dinamik.
* Complex Antioxidant Formula : Vitamin C, E, A, dan Selenium adalah vitamin penting antioksidan pembersih yang membaiki kerosakan disebabkan persekitaran dan penuaan dan ia juga menghalang kerokana selular yang berpunca dari oksidaan radikal bebas. Vitamin E adalah pusat antioksidan penting pada kesihatan reproduktif dan kesihatan menyeluruh. Seperti Ekstrak Biji Anggur , selenium adalah antioksidan kuat yang membantu mengurangkan kerosakan oksidan yang berpunca dari radikal bebas.
* Vitamin C penting dalam pembentukan sperma dan diperlukan untuk melindungi sperma daripada kerosakan radikal bebas.FertilAid for Men mengandungi 250 mg vitamin C - 2 kali lebih daripada jumlah didalm produk lain.Menurut kajian, vitamin C memainkan peranan penting dalam kesuburan lelaki dan penghasilan serta penjagaan sperma sihat. (Dawson EB et al. Effects of ascorbic acid on male fertility. Ann N Y Acad Sci 1987; 498: 312-23.)
* Maca Root dan Ginseng Asia adalah ramuan herba yang menunjukkan secara saintifiknya meningkatkan penghasilan dan ketahanan sperma. FertilAid for Men satu-satunya makanan tambahan kesuburan yang mengandungi sokongan nutrien herba terpilih ini.
* Zinc menunjukkan mempunyai kesan positif ke atas pembentukan dan ketahanan sperma serta metabolisme testosteron. FertilAid for Men mengandungi 50 mg Zinc - bertepatan dengan dos yang digunakan dalam kajian yang menunjukkan kesan positif ke atas kesihatan reproduktif lelaki.
* Betacarotene antioksidan adalah asid lemak yang melindungi sperma daripada serangan radikal bebas. Sama seperti Vitamin A, ia penting dalam memastikan kematangan ideal sperma. FertilAid for Men adalah 100% RDA betacarotene semulajadi untuk sistem reproduktif lelaki.
* Menyediakan 100% atau lebih vitamin dan mineral penting yang dibenarkan dalam cadangan harian untuk reproduktif lelaki. Semua-Semulajadi, FertilAid for Men TIDAK mengandungi bahan pengawet, pewarna atau perasa tiruan.
Cara penggunaan: 1 biji 3x setiap hari (pagi, petang, malam).
1 botol = 90 kapsul


FertileCM
PRICE $65
FertileCM for Women adalah tambahan diet seimbang bagi menggalakkan pengeluaran mukus serviks subur yang sihat – satu pusat bendalir badan untuk kesuburan dan konsepsi. Ramuan dalam FertileCM juga telah menunjukkan sokongan untuk membangkitkan kepekaan seksual wanita dan mengukuhkan lapisan uterus, dimana kedua-duanya penting bagi meningkatkan peluang konsepsi untuk berjaya.

Mukus serviks adalah kunci untuk konsepsi, membantu memupuk dan melindungi sperma dan memudahkan perjalanan sperma. Untuk menjayakan konsepsi berlaku, sperma mesti berenang melalui serviks dan uterus dan akhirnya ke tiub Falopio di mana persenyawaan berlaku. Ramuan dalam FertileCM menggalakkan pengeluaran mukus servik yang sihat, subur dan berkualiti dengan menghidratkan mukus serviks dan memastikan keseimbangan pH yang sesuai untuk persekitaran faraj kondusif bagi menjayakan konsepsi.
Pengimplanan (embrio melekat di lapisan uterus atau endometrium) mengambil masa kira-kira 7-10 hari selepas pengovulan dan memberikan tanda-tanda awal kehamilan. Kejayaan pengimplanan memerlukan lapisan endometrium yang sihat. Dengan bertambah aliran darah vaskular ke uterus, FertileCM telah menunjukkan peningkatan rembesan endometrium dan membantu mengukuhkan lapisan uterus untuk pengimplanan telur yang telah disenyawakan.
Cara penggunaan: 1 biji 3x setiap hari (pagi, petang, malam).
1 botol = 90 biji



FertiliTea
HARGA $50.00

FertiliTea adalah teh kesuburan semulajadi, berkhasiat dan sedap. Ia dihasilkan untuk menyokong keseluruhan sistem reproduktif dan membantu meningkatkan peluang anda untuk hamil. FertiliTea™ dibawa bersama secara saintifik serta bahan-bahan herba terpilih (termasuk vitex) untuk membantu mengimbangi semula hormon wanita dan menggalakkan kesihatan sistem reprodultif anda.



Setiap pek FertiliTea adalah "vacuum-sealed" untuk kesegaran dan mengandungi nutritif tonik herba untuk sebulan.Semua kandungan adalah organik dan tumbuhan liar serta untuk meningkatkan kualiti dan kesegaran, ianya TIADA bahan pengawet dan tambahan lain. FertiliTea menawarkan aroma yang menyegarkan dan rasa mint yang lazat - teman lengkap untuk bila-bila masa setiap hari.



FertiliTea Organic and Wildcrafted Herbal Ingredients

• Chasteberry (vitex) - merangsang hormon yang berkaitan dengan ovulasi dan mengembalikan keseimbangan hormon wanita. Ia digunakan sebagai rawatan herba tradisional untuk ketidaksuburan dan membantu wanita yg menghidapi haid tak teratur, gagal berovulasi (anovulasi) atau fasa period yg pendek.

• Red raspberry leaf - sangat dipandang tinggi untuk keupayaannya untuk mencantikkan uterus dan otot-otot bahagian pelvis. Satu ramuan makanan berkhasiat, raspberi merah ialah satu jenis herba yg meningkatkan kesuburan, terutama apabila digunakan dalam kombinasi dengan pudina.

• Green tea - sejenis antioksidan yang kuat dalam meningkatkan kesihatan reproduktif dengan membaiki kerosakan oksidaan yang berlaku secara semula jadi sebagai hasil toksin alam sekitar dan penuaan. Banyak penulisan tentang hubungan positif antara teh hijau dan kesuburan.

• Ladies mantle - sejenis “ubat” herba yang berguna dalam mengatur semula kitaran bulanan wanita. Ia juga digunakan sebagai herba yang menyegarkan pada serviks.

• Nettle leaf – mengandungi satu spektrum vitamin dan mineral yang banyak serta amat penting untuk kesihatan reproduktif , termasuk Vitamin A, C, D, K, kalium, fosforus, besi, dan sulfur; juga mengandungi kalsium, penting untuk pra-konsepsi dan memelihara kehamilan.

• Peppermint leaf – memberikan FertiliTea rasa yang sedap dan mempunyai kebaikan tambahan sebagai sejenis herba perangsang seksual.

Cara penggunaan: Dibancuh dengan air panas dan dibiar 5 minit sebelum diminum. Minum 2-3 cawan setiap hari.
1 paket = digunakan sehingga 1 bulan



Quotes Saya & suami baru 1 tahun lebih berkahwin dan kami takde pape masalah yg dikenalpasti so far..Cuma saya bermasalah sikit untuk konfemkan hari subur dan mmg malas nak amik suhu badan tiap2 ari. Kemudian sy terjumpa pasal Fertil-Focus Microskop di website ni dan saya pun cuba. Memang senang je nak guna, cuma test pada hari ke-10 sampai hari ke-14. So, kami berusaha lebih pada hari2 puncak subur (fertile period) lepas dah konfem test dgn gunakan mikroskop. Tak sangka, dalam masa 2 bulan kemudian, sy berjaya hamil dan kini kandungan baru mencecah 10 minggu?Alhamdulillah & thanks Pn.Nik di atas tip2 & info2 tentang pemakanandan macam2 lg utk hamil serta cara2 nak guna Fertile-Focus tu. Quotes
Nurul, Cheras

Quotes Suami sy ade masalah dgn sperm count rendah sgt, motiliti dan rupa bentuk sperma. Kami telah laukan 4 kali IVF, tapi masih blum mengandung lg. Kwn sy ade rekomenkan satu website tentang FertilAid, so suami pun cuba FertilAid for Men dan setelah 3 bulan, sperm count meningkat dari 4 mil ke 28mil ,manakala motility & morfilogi pula naik dari 23% ke 25%. Doktor kata suami saya kini ade lebih kurang 6 mil sperma yg bagus berbanding hanya 200,000 sperma dulu. Jadi kami amat berharap dapat hamil dalam masa terdekat?.doakan kejayaan kami plak ye?Amin. Quotes
Kak Ani, Alor Setar

Quotes Sy seorg yg skeptical dan sgt mengharap sama spt sesiapa sj yg sedang membaca skrg ni. Selepas 10 thn menjalani rawatan PCOS, mengambil Clomid, suntikan, dan telah beberapa kali gagal IUI, sy akhirnya putus asa.Kami mengambil anak angkat yg comel dan menjadikan diri saya seorg ?ibu?. Sy ade baca tentang FertilAid dlm website beberapa kali, tapi rase berat nak order sbb takut kecewa bila 100% negative preg test.Walau apapun,sy dan suami ambil keputusan utk cuba FertilAid for Women & Men untuk 2 bulan.Namun sy tak perasan ape2 perubahan cuma period makin regular dan kami cadang taknak order lg. Tapi pada bulan berikutnya sy lewat 2 minggu, dan sy pun buat UPT---POSITIF!!! Kami kini 8 minggu hamil dan sy serta suami amat teruja menantikan zuriat sendiri setelah menunggu 10 tahun?TERIMA KASIH BEBYK! Quotes
Melissa,KL

2 comments:

Mrs.Dott said...

Macam mana saya nak order fertilaid value pack tu? Klu boleh nak tau full payment,senang kalau nak bank in kan nanti.tq. Wani.

Unknown said...

Hi Dear


I have used Homecheck products FertilAid for Women .This is better for health and no side effect.so if you want to buy health care product during Pregnancy and after Pregnancy and also available fertility products for male and female.here all fertility products are available in best price

you can call and order it

Email- home.check.new@gmail.com

Call Now! Anu Verma- 011-23357326, 9560506177