one drop perfume... with affordable price..

one drop perfume... with affordable price..
click me

My Blog List


SALAM TO ALL

PLS BE INFORMED, UTK HARGA PAT RESELLER KB AND TUTONG.. HARGA BAGI ITEMS @ SEHATANGGUN FAIZEEN AKAN DITAMBAH $2 (UTK MENANGGUNG KOS PENGAMBILAN STOCK DI TEMPAT DEALER)

IMPORTANT INFO IMPORTANT INFO

Salam to all ... starting 11 Jan 2010, emails, sms and calls will be entertained and replied after 5pm. Bagi semua pengunjung blog ini, pls baca details bg setiap items yg di upload. Thanks atas sokongan biskita semua & kerjasama dari semua pihak amatlah dhargai.

biodatas available..

biodatas available..
SMS ME @ 7172690

Tuesday, August 18, 2009

PRODUK JUSMATE 5 PRODUK HEBATTTTT....

UNTUK SEMUA PRODUK
JDM5 / DR II / ESPRESSO XY / GAIN 5 / DOC-K / DR Q 10 / DR BETES
SEKOTAK $85

Trial Pack (utk jusmate 5 SAHAJA)
5 sachet = $30
10 sachet = $50

TRIAL PACK UTK PRODUK LAIN AKAN DIKEMASKINI KEMUDIAN

JUS DIET MATE 5 merupakan satu revolusi baru dalam produk diet di mana formula yang di temui begitu efektif di dalam mengatasi masalah kegemukan.Di formulasikan oleh Dr. Che Rozmey Che Din, Pakar Perunding Perbidanan dan Sakit Puan, MD(USM), M.MED(O&G)(USM) . Beliau telah melakukan penyelidikan dan kajian yang terperinci sejak dari Jun 2003 bagi mencari satu formula unik yang serba lengkap bagi program pengurusan berat badan. Herba-herba segar dari Eropah diadun khas istimewa dengan pati buah-buahan menggunakan kaedah 'biotech' terkini berteknologi nano amat berkesan dalam membantu mengurangkan selera makan, menjadikan anda rasa kenyang dan bertenaga untuk menjalani aktiviti harian. Adunan ini merupakan satu formula yang begitu istimewa di mana semua ramuan-ramuannya yang terpilih diadun dan bertindak balas dengan harmoni.


TESTIMONIAL JUSMATE5
Pn. Zie - sukar hamil

Saya baru cuba Jus Mate 5 selama sebulan.. selepas bermacam-macam cara untuk dapatkan second baby sejak 4 tahun lepas. Niat utama memang nak kurus, dan dapat turun dalam 5 kg dalam tempoh 30 hari ni. Dua hari lepas dapat tahu pregnant... so happy tak tau nak kata..

Pn. Rossaila - Kepenatan lepas bekerja
Kini, yang nyatanya bila saya ambil 1 peket Jus Mate 5 lepas kerja, badan saya jadi bertenaga sangat.... mampu buat exercise 1 jam lebih.... Jus Mate 5... buat saya rajin & aktif!

Cik Suzana - Obesiti 230kg
Dulu saya malu untuk keluar rumah. Nak bangun berjalan sendiri pun susah. Perlu bantuan ahli keluarga untuk bergerak. Kini saya dah boleh bergerak seperti orang lain, malah mula menambah pendapatan dengan menjadi pengedar Jus Mate 5.




GAIN 5 merupakan Produk Terbaru dari Herba Prima Marketing. Ia membantu anda menambah selera makan, membina otot dan membantu meningkatkan berat badan...[+]



dR Q 10
dRQ10 merupakan Produk Kesihatan Terbaru dari Herba Prima Marketing. Bagi mereka yang mempunyai masalah Jantung dan Saraf.



dR Betes merupakan Produk Terbaru dari Herba Prima Marketing. Ia membantu anda mengurangkan kandungan GULA dalam badan anda.



Jus dR-II adalah merupakan satu evolusi baru dalam dunia penjagaan kulit dan kesihatan masa kini. Satu lagi sensasi dunia kesihatan dan kecantikan yang diimpikan oleh wanita dan lelaki....[+]



DOC-K merupakan Produk Terkini dari Herba Prima Marketing. Bagi mereka yang mempunyai masalah sendi, urat dan saraf DOC-K dapat membantu mengatasi masalah anda. Doc-K mengandungi Campuran Serbuk Inulin dengan Serbuk Celery

Cara Makan:
selepas makan (pagi,tengahari atau malam) 1 kali sehari sahaja. Tidak sesuai untuk wanita hamil.

Cara penyediaan :
- Masukkan 150ml air sejuk ke dalam gelas
- Masukkan 1 uncang Doc-K ke dalam gelas
- Kacau rata dan hidangkan


ESPRESSO XY
Jus dR-II adalah merupakan satu evolusi baru dalam dunia penjagaan kulit dan kesihatan masa kini. Satu lagi sensasi dunia kesihatan dan kecantikan yang diimpikan oleh wanita dan lelaki....[+]
Pertama di Malaysia, minuman hebat untuk lelaki yang ingin menimati kehidupan sexual yang lebih nikmat, panas dan selamat !!!...[+]

No comments: